Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странно поведение на Fiat Code (т.е. не работи)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странно поведение на Fiat Code (т.е. не работи)

    За втори път ми се случи следното - вкарвам запалителния ключ и направо въртя докрай за запалване (не изчаквам лампата за кода и тази за дюзата да изгаснат) - в резултат на това колата си пали нормално, а лампата за кода остава да си свети. Възникват следните чуденки:Чуденка 1: Светенето на лампата показателно ли е, че кода нещо не работи?Чуденка 2: Мога ли в домашни условия да проведа някакъв тест, който да ми покаже дали кода действа или не?Чуденка-бонус: Може ли да се ремонтира кода?За благодарностите няма чуденка, те са си за вас
    Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
    Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

    #2
    Re: Странно поведение на Fiat Code (т.е. не работи)

    Sko написа:
    ...Чуденка 1: Светенето на лампата показателно ли е, че кода нещо не работи?...
    На тази чуденка съм склонен да отговоря с
    FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

    Коментар


      #3
      Имаш ли друг ключ?...явно четеца не може да разчете кода... или нещо е станало с ключа и кода в него.
      FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

      Коментар


        #4
        Колегата с Браво-то цял ден си играхме да го запалим понеже бута ключа свети Code и а да изгасне ама не гасне и като се опита да завърти не тръгваше стартера.Явно има някаква защитка при неразпознаване на кода да не пали изобщо.Така пробва няколко пъти да завърти веднага без да чака и към 30-тия път си запали безгрижно ама лампата остнана да си свети.После загаси и изчака да си изгасне лампата и си запали и няма грижи.Има нещо куцо в цялата тази система с код-а според мен.
        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

        Коментар


          #5
          CODE

          [code]ВНИМАВАЙ С КЛЮЧОВЕТЕ И КОДА .По принцип от фирмата казват че нетрябва да се чака но май е по добре да се изчака При мен понякога като съм завъртял веднага и не гасне CODE но колата си пали и върви .Това е с правен ключ а с оригинала дали го прави несъм пробвал.ПАЗЕТЕ СИ ключовете .1 бр 70лв с CODE А обикновен 5 -6 лв .Може да се провери ключа как е на машината за кодиране .
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Имото може да се изключи и да не дава повече проблеми. :P Не на всички фиатове,но на повечето може.0888 703306

            Коментар


              #7
              Днес разгледах червения ключ... може да се отвори и да се извади капсулата от него (предполагам в нея е системата с кода). Пробвах сега да запаля с ключа без капсулата и колата не пали - супер . Даже не се включва помпата (или там каквото бръмчи за малко веднага след включване на контакт). Благодаря още веднъж за отговорите
              Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
              Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

              Коментар


                #8
                код

                Не правете такива опити щом има код А ключа е без код имате определен брой опити .Иначе ново ECU или ремонт .Просто се заключва ECU.
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Момчета аз да си кажа шот доста време ходих по мъките с тоя код.Начи 1-во не палете с червения ключ шото с него както каза някой имате към 10 опита и блокира централата на на имобилаизера (на мене от там ми тръгнаха проблемите) червения ключ е само за некви спешни случаи иначе се използва за обучаване на нови ключове като загубите сините.Иначе някои ако си блокира централата и няма синята карта с кода за отблокиране става сложно и най-лесния вариант е да се препрограмира ЕКУ-то и да се махне имобилайзера щото другите варианти са скъпи и неефективни(не се знае кога пак ше блокира)....

                  Коментар


                    #10
                    nParMaTuK написа:
                    не палете с червения ключ шото с него както каза някой имате към 10 опита и блокира централата на на имобилаизера
                    Това определено ми звучи много странно - защо да дават с колата ключ, който прецаква колата? С извадена ампула приемам, но с всичко точно няма логика
                    Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
                    Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

                    Коментар


                      #11
                      Преди да предприемеш каквото и да е с тази кола трябва да и направиш диагностика .След направата на преглед на колата може да се реши точно какво трябва да се свърши.Ако нямаш човек с диагностика се обади, срещу мен работи едно момче което разполага с нужната техника, а отностно изключването или препрограмирането на имото няма проблем, винаги когато решиш мога да го направя.Но все пак е хубаво да се разбере от къде идва проблема с не паленето на колата.Миро
                      Alfa Romeo ,146, 1.9JTD, '99

                      Коментар


                        #12
                        На мен ми се е случвало да завъртя директно ключа (правен/син) до края (контакт и палене) при което разбира се все още не е изгаснал "Code" (все още кода не е прочетен) и двигателя прави жалък опит да запали, след което разбира се проваля. Странното е, че в такъв случай съм връщал ключа изчаквал съм секунда-две, давам контакт и дори след няколко секунди колата отново не пали ("Code" не изгасва), но когато освободя от контакт и изчакам 10-20 секунди и спазя процедурата (давам контакт и изчаквам да минат тестовете, респективно да изключи "Code") всичко пали.Очевидно има някаква допълнителна защита при опит за "злоупотреба" със "Code" А относни червения ключ наистина има разлика, но е факт, че има колеги които имат само червения ключ за палене и го ползват в продължение на години, така, че не вярвам да има определен брой паления с него... (то дори звучи нелепо), но на всякъде съм чел, че не се препоръчва да се ползва в ежедневието.Моето лично мнение е, че производителя не препоръчва използването му, не защото ще стане нещо на колата, а просто защото може да се изгуби и след това няма как да се обучват нови ключове /поне няма да е евтино . /
                        FIAT Marea 1.9 JTD HLX

                        Коментар


                          #13
                          Отностно червения ключ наистина няма 100% сигурност дали при ежедневна употреба поврежда нещо или напротив.Но все пак е хубаво да се знае че при всяко завъртане той отключва или заключва имото за програмиране, от това съдя че в даден момент може и да се бъгне.Поради тази причина предлагам на хората които имат само и единствено червения ключ да си направят резервен син или да си изключат тотално имото.Така ще си спестят наприятностите да се чудят как да решават този проблем в наподходящо време на неподходящо място.А и в последно време цените за услугите падат.Миро
                          Alfa Romeo ,146, 1.9JTD, '99

                          Коментар


                            #14
                            Sko написа:
                            nParMaTuK написа:
                            не палете с червения ключ шото с него както каза някой имате към 10 опита и блокира централата на на имобилаизера
                            Това определено ми звучи много странно - защо да дават с колата ключ, който прецаква колата? С извадена ампула приемам, но с всичко точно няма логика
                            Ми незнам обясниха ми че изтрива инфото на централата на имобилайзера и за да го опраиш трябва да вкараш кода от картата която трябва по принцип да ти дадат като си купуваш колата и т.н. и тва го казвам от личен опит , но който не вярва нека пробва(демек да покара с червения ключ) :D И отделно казах че той е за обучаване на други ключове(като дадеш на контакт с червения ключ и изгасне код махаш го и слагаш новия ключ палиш с него и вече и той е обучен)

                            Коментар


                              #15
                              mirolock написа:
                              все пак е хубаво да се знае че при всяко завъртане той отключва или заключва имото за програмиране, от това съдя че в даден момент може и да се бъгне...
                              сега вече е ясно, благодаря Yellow_Flash_Colorz_PDT_15
                              Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
                              Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X