За втори път ми се случи следното - вкарвам запалителния ключ и направо въртя докрай за запалване (не изчаквам лампата за кода и тази за дюзата да изгаснат) - в резултат на това колата си пали нормално, а лампата за кода остава да си свети. Възникват следните чуденки:Чуденка 1: Светенето на лампата показателно ли е, че кода нещо не работи?Чуденка 2: Мога ли в домашни условия да проведа някакъв тест, който да ми покаже дали кода действа или не?Чуденка-бонус: Може ли да се ремонтира кода?За благодарностите няма чуденка, те са си за вас
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странно поведение на Fiat Code (т.е. не работи)
Collapse
X
-
Колегата с Браво-то цял ден си играхме да го запалим понеже бута ключа свети Code и а да изгасне ама не гасне и като се опита да завърти не тръгваше стартера.Явно има някаква защитка при неразпознаване на кода да не пали изобщо.Така пробва няколко пъти да завърти веднага без да чака и към 30-тия път си запали безгрижно ама лампата остнана да си свети.После загаси и изчака да си изгасне лампата и си запали и няма грижи.Има нещо куцо в цялата тази система с код-а според мен.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
CODE
[code]ВНИМАВАЙ С КЛЮЧОВЕТЕ И КОДА .По принцип от фирмата казват че нетрябва да се чака но май е по добре да се изчака При мен понякога като съм завъртял веднага и не гасне CODE но колата си пали и върви .Това е с правен ключ а с оригинала дали го прави несъм пробвал.ПАЗЕТЕ СИ ключовете .1 бр 70лв с CODE А обикновен 5 -6 лв .Може да се провери ключа как е на машината за кодиране .
Коментар
-
Днес разгледах червения ключ... може да се отвори и да се извади капсулата от него (предполагам в нея е системата с кода). Пробвах сега да запаля с ключа без капсулата и колата не пали - супер . Даже не се включва помпата (или там каквото бръмчи за малко веднага след включване на контакт). Благодаря още веднъж за отговоритеНе знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
Коментар
-
Момчета аз да си кажа шот доста време ходих по мъките с тоя код.Начи 1-во не палете с червения ключ шото с него както каза някой имате към 10 опита и блокира централата на на имобилаизера (на мене от там ми тръгнаха проблемите) червения ключ е само за некви спешни случаи иначе се използва за обучаване на нови ключове като загубите сините.Иначе някои ако си блокира централата и няма синята карта с кода за отблокиране става сложно и най-лесния вариант е да се препрограмира ЕКУ-то и да се махне имобилайзера щото другите варианти са скъпи и неефективни(не се знае кога пак ше блокира)....
Коментар
-
nParMaTuK написа:не палете с червения ключ шото с него както каза някой имате към 10 опита и блокира централата на на имобилаизераНе знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
Коментар
-
Преди да предприемеш каквото и да е с тази кола трябва да и направиш диагностика .След направата на преглед на колата може да се реши точно какво трябва да се свърши.Ако нямаш човек с диагностика се обади, срещу мен работи едно момче което разполага с нужната техника, а отностно изключването или препрограмирането на имото няма проблем, винаги когато решиш мога да го направя.Но все пак е хубаво да се разбере от къде идва проблема с не паленето на колата.МироAlfa Romeo ,146, 1.9JTD, '99
Коментар
-
На мен ми се е случвало да завъртя директно ключа (правен/син) до края (контакт и палене) при което разбира се все още не е изгаснал "Code" (все още кода не е прочетен) и двигателя прави жалък опит да запали, след което разбира се проваля. Странното е, че в такъв случай съм връщал ключа изчаквал съм секунда-две, давам контакт и дори след няколко секунди колата отново не пали ("Code" не изгасва), но когато освободя от контакт и изчакам 10-20 секунди и спазя процедурата (давам контакт и изчаквам да минат тестовете, респективно да изключи "Code") всичко пали.Очевидно има някаква допълнителна защита при опит за "злоупотреба" със "Code" А относни червения ключ наистина има разлика, но е факт, че има колеги които имат само червения ключ за палене и го ползват в продължение на години, така, че не вярвам да има определен брой паления с него... (то дори звучи нелепо), но на всякъде съм чел, че не се препоръчва да се ползва в ежедневието.Моето лично мнение е, че производителя не препоръчва използването му, не защото ще стане нещо на колата, а просто защото може да се изгуби и след това няма как да се обучват нови ключове /поне няма да е евтино . /FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Отностно червения ключ наистина няма 100% сигурност дали при ежедневна употреба поврежда нещо или напротив.Но все пак е хубаво да се знае че при всяко завъртане той отключва или заключва имото за програмиране, от това съдя че в даден момент може и да се бъгне.Поради тази причина предлагам на хората които имат само и единствено червения ключ да си направят резервен син или да си изключат тотално имото.Така ще си спестят наприятностите да се чудят как да решават този проблем в наподходящо време на неподходящо място.А и в последно време цените за услугите падат.МироAlfa Romeo ,146, 1.9JTD, '99
Коментар
-
Sko написа:nParMaTuK написа:не палете с червения ключ шото с него както каза някой имате към 10 опита и блокира централата на на имобилаизера
Коментар
-
mirolock написа:все пак е хубаво да се знае че при всяко завъртане той отключва или заключва имото за програмиране, от това съдя че в даден момент може и да се бъгне...Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар