Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не стига ток до халогените

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не стига ток до халогените

    Здравейте колеги,преди месец халогените ми работеха на пунтовеца, но едната крушка изгоря. Смених, я но тогава изобщо не светнаха. Установих, че изобщо не стига ток до двата халогена. Проверих таблото с бушоните....всичко е наред. Къде да търся проблема? Има ли вероятност да има проблем и в самото копче на таблото където се включват? Макар че то си светва като ги включвам....Някакви идеи

    #2
    кола

    Каква е колата В жабката трябва да има и реле дали работи може някъде жиците или буксите да правят проблем
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      На пунто до 99-та г светят копчетата на халогените когато са пуснат.Провери бушоните с мултиметър , не на око.
      Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

      Коментар


        #4
        пунтото е 1995, 1,2, elxкопчето на халогените светва при пускането имима табло с релета в жабката, не съм проверявал там

        Коментар


          #5
          Не знам как точно са при Пунто, но би трябвало да са като при брава. Първото и най-лесно провери да не е измъкнал свързващия куплунг между бронята и каросерията. Освен това дали достига ток до него. След това нещата са прости - предпазител, реле, бутон.
          Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


          Когато целта е всичко и пътят е без значение!

          Коментар


            #6
            кола

            От този сайт има схеми за ПУНТОhttp://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/schema8.htm
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Само да добавя защото и аз го имах този проблем при типото. При мен се оказа че се беше прекъснала една жичка на "J" конектора на бушонното табло. Това е някакъв конектор дето взима маса (сигнал) от други релета. Защото сами по себе си халогените имат реле, но може да светнат само ако са пуснати габарите. Незнам как е при пунто, ама може да се провери.
              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

              Коментар


                #8
                xctr написа:
                Само да добавя защото и аз го имах този проблем при типото. При мен се оказа че се беше прекъснала една жичка на "J" конектора на бушонното табло. Това е някакъв конектор дето взима маса (сигнал) от други релета. Защото сами по себе си халогените имат реле, но може да светнат само ако са пуснати габарите. Незнам как е при пунто, ама може да се провери.
                как точно изглежда този конектор...за да проверя и тази възможност..

                Коментар


                  #9
                  Пада се някъде по средата на бушонната кутия и представлява конектор на който жичките водят пак в него. Т.е. от самата букса излиза кабелче и влиза отново в нея на друго позиция обаче. Надявам се че ме разбра, защото не можах да изровя снимка от нета.
                  ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                  // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                  Коментар

                  Working...
                  X