Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Край на ксенона?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Край на ксенона?

    Здравейте колеги! Някой чувал ли е, че вече няма да може да се минава с афтърмаркет ксенон? Днес на прегледа ми казаха, че от догодина не е ли фабричен гориш. Или ще търсим други пунктове разпитвайки ги дали пускат фарове на ксенон. :D
    Fiat Marea Weekend TD100

    #2
    кола

    Ако питаш мен да се забрани въобще с ксенон ама иначе пък свети хубаво не виждам разлика дали е фабрично или допълнително сложен все заслепява насреща движещите се дори оригиналния е по силен
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Ами като е на лупа според мен не заспелява толкова много. Вчера едно ауди Q7 направо щеше да ме изкьорави. А на фабричния имало разлика, че има пръскалки и автоматично регулиране на височината на фара според натоварването.
      Fiat Marea Weekend TD100

      Коментар


        #4
        кола

        Да ама ако е по нова колата и с повече екстри-по скъпа
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Да го забраняват, дее..а и скапаняци.Особенно ако затръгвам вечер по провинцията, като насвяткали местните тунери едни ксенони, ум да ти зайде. Намерил скапаняка 50-60лв за хипер-мега-ултра-светещи ламби и му се досвидяли още 5лв да си регулира фаровете. А после става още по-яко, като му изгори някоя ламба и като не му се дават пари, че са много скъпи тия ламби! Бахти тунерите загубеняци!
          Lupo - The Monster
          Е83 3D

          Коментар


            #6
            geo_g написа:
            Да го забраняват, дее..а и скапаняци.Особенно ако затръгвам вечер по провинцията, като насвяткали местните тунери едни ксенони, ум да ти зайде. Намерил скапаняка 50-60лв за хипер-мега-ултра-светещи ламби и му се досвидяли още 5лв да си регулира фаровете. А после става още по-яко, като му изгори някоя ламба и като не му се дават пари, че са много скъпи тия ламби! Бахти тунерите загубеняци!
            ХА ха хах хххааааааааааааааааааааа LIKE
            CSI in the CAR !!!
            Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


            ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

            Коментар


              #7
              Айде пак се почна хейтването. Темата е дъвкана многократно.

              Коментар


                #8
                Кво е хеитване?
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #9
                  Това според мен е една крайна мярка. Единствената причина, за да се стигне до там е липсата на всякакъв контрол върху монтажа. Не трябва да се допуска монтажа на ксенон на фарове с повредено стъкло или счупени "ябълки". А трябва и малко самоконтрол - искам да ми свети по-силно фара и за това дай да резнем ламаринката пред крушката, че пречела... А да не говорим, че някои автомобили фабрично излизат с фарове, които нямат тази предпазна ламаринка на късите пред крушката - BMW E46 например (оригиналния фар без лупа). Слагаш си ксенон на късите и автоматично получаваш и дълги... Не знам дали сте обърнали внимание, но тук-таме се срещат ксенонови крушки, чиито стъкла са боядисани до някъде, а някои дори имат допълнителна ламаринка прикрепена към стъклото на крушката. Не може за всички с лека ръка да се каже - МАХАЙ... трябва си контрол. Нали имат машини за проверка и регулаж на фарове - като не светят в очертанията да се махат, но иначе си е пълна глупост.
                  Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                  Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                  -------------------------------------------------------------

                  Коментар


                    #10
                    Е аз тъкмо си сложих.Иначе има тука няколко човека, на единия ксенона е толкова силен, че като отидох да хвърлям боклука пред колата имах чувството че ме осветява хеликоптер на FBI и еи сега ще доидат да ме приберат (за това, че си хвърлям боклука в контеинера за смет)
                    Fiat Bravo 1.9 TD, 75
                    1999 г

                    Коментар


                      #11
                      Re: кола

                      kluchar написа:
                      Ако питаш мен да се забрани въобще с ксенон ама иначе пък свети хубаво не виждам разлика дали е фабрично или допълнително сложен все заслепява насреща движещите се дори оригиналния е по силен
                      Тук въобще не мога да се съглася. Фабричният ксенон няма нищо общо с боклуците които продават по 2.50 за кг.Само се вгледай в светлината и веднага ще разбереш за какво ти говоря, другите неща няма смисъл да ги пиша.

                      Коментар


                        #12
                        Разликата е ОГРОМНА в ксенона и светлината... Както и в цените на крушките ! Стига глупости!И да нека ги забранят тея без лупи и т.н.. А съм твърдо ЗА.
                        Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                        Коментар


                          #13
                          Re: Край на ксенона?

                          Здравейте колеги,Спомням си ,че едно време бяха забранили сините крушки, даже фишове пишеха, след време нищо.Всяко чудо за три дена.Според мен трябва да има някаква установена норма за височина на светлинният поток, и пътните полицаи с някакъв най-прост уред да измерват тази височина /например най-проста разграфена летва/Не си в нормата - акт и то солиден /предпоставка за ПТП/Не ни ли бръкнат в джоба , няма да се вразумим.Поздрави.
                          Fiat Marea 1.9 JTD

                          Коментар


                            #14
                            Проблема е такъв, че когато не е на лупа няма граница на светлината (освен ако не е фабричен ксенона). Дори и да е на лупа отново няма граница, защото фара не се регулира автоматично. Много са изскванията при един ксенон, не е само една крушка която да е пълна с въпросният газ.

                            Коментар


                              #15
                              Щете нещете - това е бъдещето и е време да заживеете в крак с времето. И не само, скоро ще имаме LED (светодиодни) фарове.Вижте какво мислят от Мерцедес - интервюИ интересен цитат:[quote:090aa262ec]Functionally speaking, standard halogen light bulbs are pretty straightforward. How do xenon headlamps work?The light source in a bi-xenon headlamp is a

                              Коментар

                              Working...
                              X