Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да подкарам лампата на ЦК-ключ да свети в работен режим.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    как???Поставяне на превключвател с три крачета и лампичка?

    Здравейте колеги,ново питане,Та сега купих си едно копче ОН/ОФФ така да го кажем,с лампичка в него.На него няма схема .С три крачета е 12В,ДС и 15А пише над всяко.Ще се ползва да прекъсва ремоут кабела от радиото към усилвателя,за да си го пускам по желение.Вчера прерових нета и не успях да намеря нищо как да стане хем да свети лампичката,хем копчето да прекъсва сигнала.Одеве в гаража след доста опити стигнах до момента ,в който при включване или положение "1" на ключето светваше пробната лампа и лампичката на ключето.При опитете в колата думнах няколко пъти бушони и се отказах преди да е станало нещо с радиото или апа.Не знам ,ама за една лампичка и мерак,мерак,не че не стана и без нея ,ама ся като я има що да не свети.Не се сетих да направя някоя реална снимка(от нерви най вече,как мое едно толкова елементарно нещо на пръв поглед да се проточи два часа без резултат) ,но ако някой има желание да помогне утре ще снимам да видите ключето,което е най-обикновено от 1,40 зелено с три крачета 15А.
    Прикачени файлове
    Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
    Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

    Коментар


      #32
      Единия извод е маса на лампата. Него - към маса, това е задължително. Другите два извода - на кабела, който прекъсваш. Имаш две възмоности: При едната ще го уцелиш от първия път и ще свети при включено, а ще е изгасено при изключено. При другата възможност ще свети постоянно. Та като уцелиш масата на лампата - другото е лесно.

      Коментар


        #33
        Общо взето по моите писания след година две да споделя ,че се ползва реле при CK ключ и ключа го управлява и всичко си е идва на мястото. Пък и без това ключа вижда зор без реле и се стапя леко тук там. И да срещали са се тогаз + и - и ставало мазалото. Разбира се това съм го оправил отдавна ... Просто реших да драсна
        Прикачени файлове
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #34
          Мерси Оги

          ogi28b написа:
          Единия извод е маса на лампата. Него - към маса, това е задължително. Другите два извода - на кабела, който прекъсваш. Имаш две възмоности: При едната ще го уцелиш от първия път и ще свети при включено, а ще е изгасено при изключено. При другата възможност ще свети постоянно. Та като уцелиш масата на лампата - другото е лесно.
          Мерси колега,аз правих толкова опити и ми стана ясно ,че без маса няма да стане.Но някак си все не става.На АБ-то в гаража така го пробвах и по първия начин стана след доста опити.Иначе беше или само ключето или само лампата.Освен утре да пробвам да го ръгна в средата на 12В дето пише и квото стане.С мултицета там като мерих,с Червената сонда и корпус затваряше веригата и не мушнах новонаправена маса да не стане късо.Така както е сега на всички крачета затваря веригата с корпус и не знам вече... По твоята логига как трябва да изглеждат нещата:-плюса от кабела ,който прекъсвам минава през ключето и неговата лама и оттам излиза по пътя си.Ако няма маса на лампата на ключето ,тя не свети,но си минава тока по веригата...?!?Бахти и космическата технология ми изглежда това,а човек с познания за 1 мин ще го направи.Аз кви съм ги надробил по-добре да не казвам,уфффф.Пак ще пиша,ако измъдря нещо или постигна положителен резултат,а дано ПП:с мултицета дали ще може да се отгатне на "съпротивление" кое какво е??Поне да ми каже със знака отпред минус ли е или плюс.И това го мерих ,ама не знам тея вериги в ключето последователни ли са ,успоредни ли ,направо шах и мат ми е
          Fiat_Punto11 написа:
          Общо взето по моите писания след година две да споделя ,че се ползва реле при CK ключ и ключа го управлява и всичко си е идва на мястото. Пък и без това ключа вижда зор без реле и се стапя леко тук там. И да срещали са се тогаз + и - и ставало мазалото. Разбира се това съм го оправил отдавна ... Просто реших да драсна
          То и така да е,тая кола ще стане накичена с релета само заради едно копче.Толкова ли не може да е опростено режеш на две кабела свързваш двата края към два извода и тва да е.Той Оги разсъждава правилно и казва че без външна маса няма да стане.Ама при пробите стана с два плюса и обща маса.А в колата нали ще прекъсвам плюсов кабел как да стане с една маса и един плюс ,когато прекъсвам плюсовия да хем да спира тока,хем да го пренасочва към ламичката.А пък иначе да си минава тока и лампичката да не свети.Сега е прекъсва веригата,а ламичката не свети за да индикира,че копчето е натиснато.Утре на свежа глава пак ще го умувам Втори ПП:Ако някой може да ми обясни логиката,сега като препрочитам написаното може би аз не схващам та да попитам.Имаме едно краче задължителна маса към корпус.Една жица отрязана на две, по която тече ток.В единия случай в положение"0"тока си тече винаги.При положение "1" какво следва?-тока се отклонява към лампичката в ключето ли?,дефакто се затваря нова верига,а се прекъсва оригиналната?То ако е така,кога всъшност трябва да свети ключето?При прекъсната или затворена верига.Вече блокирах и по-добре да не пиша повече за тая вечер.
          Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
          Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

          Коментар


            #35
            Re: Мерси Оги

            pl4 8rp написа:
            По твоята логига как трябва да изглеждат нещата:-плюса от кабела ,който прекъсвам минава през ключето и неговата лама и оттам излиза по пътя си.Ако няма маса на лампата на ключето ,тя не свети,но си минава тока по веригата...?!?Бахти и космическата технология ми изглежда това,а човек с познания за 1 мин ще го направи.
            Точно така. Имаш един общ извод - вход +12, той е общ за ключето и лампата, а другите два извода - единия е маса за лампичката, а другия е изход +12 след ключето. Какво толкова сложно мислиш, че има и се мъчиш, направо се чудя.
            Прикачени файлове

            Коментар


              #36
              Re: Мерси Оги

              Колега вкарвах се в тея филми едно реле от 2 лева 30-40 ампера няма ти заеме много място . Пък и ако ти е голяма консумацията на консуматора ключа ще ти почне да грее и да се стопи. Пък и с релето кефт да прекъснеш плюса на консуматора , кеф ти минуса което ти е удобно.
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #37
                Че ти и с ключето правиш същото! Единствения смисъл на релето е ако управляваш по-голям ток. Доколкото знам на кабела за дистанционно управление, който ще се управлява, едва ли е повече от ампер-два. Може да се измери.

                Коментар


                  #38
                  ogi28b написа:
                  Че ти и с ключето правиш същото! Единствения смисъл на релето е ако управляваш по-голям ток. Доколкото знам на кабела за дистанционно управление, който ще се управлява, едва ли е повече от ампер-два. Може да се измери.
                  В случая ми беше нужно да прекъсна минус ако не се бъркам на мен . Пък ключа прекъсва + ... Както и да е успех на колегата с Релето кеф ти риба , кеф ти ... квото има
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #39
                    Да контролираш минус на цялата система е едно, а да контролираш управляващия плюс - съвсем друго, и много по-малко като ток.

                    Коментар


                      #40
                      Мерси на колегата Оги!!!

                      Колега Оги,специални благодарности и този път.Неведнъж си ми помагал косвено и пряко.Поздрави.накратко свързването е:най-крайно маса към корпус,в средата 12 от радиото и в др край излиза 12в към Усилвателя.Е това беше драмата.Още веднъж мерси.
                      Прикачени файлове
                      Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                      Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                      Коментар


                        #41
                        и лампичката свети при включено ключе нали ?ако свети постоянно просто размени местата на синия и червено-черения кабел (на ключето)ПП:пиши как свирят елипсите и усилватела може и на ЛС
                        Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                        Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                        Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                        Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                        Коментар


                          #42
                          Пак аз....

                          И пак да питам за едно копче с три извода?Колеги,този път ще свързвам копчето в домашен усилвател.копчето е с три извода,да ги наречем просто 1,2 и 3.Като 1 и 2 са бели,а 3 жълто.На 1 и 2 прекъсва и затваря веригата,като 3 по никакъв начин не отчита верига при мерене с мултицета.Нещо не му вдявам идеята отново.Понеже ще се ползва в 220 волтова верига искам да са предпазя от скъпоструващи и животозастрашаващи грешки и затова и питам.По някаква причина оригиналното копче е било махнато и захранващия кабел е бил свързан директно към първичната намотка на трафа,заобикаляйки предпазител от 1А.Сега възобнових донякъде инсталацията,това защото оригиналното копче е прекъсвало и фаза и нула,ако се израявам правилно/Снимките по-доло/.Сега едната жица си влиза директно в трафа,а другара е :копче-предпазител-траф.Ама къде трябва да се върже ,че да светне при пускането на усилвателя ,идея си нямам.Ако някой може да помогне или поне да каже става ли...ще съм благодарен.ПП:Не взех 16А копче с четири извода,че всеки знае,че понякога трябва да се правят компромиси.В този случай,това копче пасна с най-малки преправяния на предния панел.Просто разширих оригиналната дупка от 9мм на 16мм и така .Копчето е това: Копчето! Оригиналното свързване на захранващото копче,което си е с отделна светлинка.
                          Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                          Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                          Коментар


                            #43
                            Re: Пак аз....

                            Общо взето ключето с лампа е слабо и не издържа на много товар И се стапя . Предвидено е да работи с реле . Тогава нещата се получават и си свети и всичко си е както трябва. Моя проблем беше че трябваше да подавам - а не + ... Ама кат си сложиш едно реленце кеф ти + кеф - квот искаш подавай Шунтрах ръчно вентилатора на радиатора ... Както и да е открих Америка преди време
                            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                            Коментар

                            Working...
                            X