Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да подкарам лампата на ЦК-ключ да свети в работен режим.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да подкарам лампата на ЦК-ключ да свети в работен режим.

    Здравейте , искам да попитам някой който е на ясно ... Взех си ЦК ключета с лампа (диод) и искам като затваря веригата да свети ... има 3 крачета POWER , ACC и GROUND .... кодато подам + на POWER и - на GROUND диода свети , но ключа не е в заторен режим когато подам на АCC + пак е така , абе с проби и въртене го докарах , че когато е в изключено положение ключа свети , а в пуснато затваря веригата , но не свети ... А аз търся тъкмо обратния ефект искам когато затвори веригата да свети ... обаче не става. Някой да има идеи за свързване нещо с диод или незнам ....
    Прикачени файлове
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    #2
    Re: Как да подкарам лампата на ЦК-ключ да свети в работен ре

    Разглобих и Хчупих един от клучовете .. задава устроиството му ... ама невдявам как да го накрам да светти при затоворена верига ...
    Прикачени файлове
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #3
      Ако обърнеш диода няма ли да се получи
      FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

      Коментар


        #4
        кола

        Това да не е за самолет или за пускане на ракети нещо много специално :D смени ключето едно с 4 извода 2 за веригата и 2 за диодаили с 3 ама 1 общ и 2 отделни
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: кола

          oт каде да си намера такова ... единсвтено тея намерих с лампа ... други немога да отркия ... имаше още един модел метални но ги нямаха в наличност и пак бяха с 3 крачета ...
          Прикачени файлове
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            ключе

            има разни модели с диоди трябва ти мощно ключе ли или не чак толкованякви такива http://www.tpetrov.com/search.php?p=...%D0%98&s=&ord=
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Re: ключе

              kluchar написа:
              има хилади модели с диоди трябва ти мощно ключе ли или не чак толкова
              Държа да е ЦК с лампа ... ама не откивам в нета , а доста съм търсел ...
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #8
                Re: ключе

                kluchar написа:
                има разни модели с диоди трябва ти мощно ключе ли или не чак толкованякви такива http://www.tpetrov.com/search.php?p=...%D0%98&s=&ord=
                http://www.tpetrov.com/search.php?prod=KLU+ASW07L+%D0%A6%D0%9A+%D0%9A%D0% 9B%D0%AE%D0%A7 етва ма грее ама ...няма наличност ... другия модел го имам ... искам да си е такав газарски ше пускам ракети :P
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #9
                  Re: ключе

                  Май няма начин като се пуска да свети както и да го омувам дори да препрая ключа ...
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #10
                    Ето ти едно просто решение: отвиваш гайката отгоре и завърташ пластинката с капачето на 180 градуса. Така на краче "Power" ще подавaш 12 волта (вход), от АСС ще излизат 12 волта (изход) при включване, а на третото краче си подаваш маса.
                    Stop giving directions, just say "Follow me."
                    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                    Коментар


                      #11
                      sok1 написа:
                      Ето ти едно просто решение: отвиваш гайката отгоре и завърташ пластинката с капачето на 180 градуса. Така на краче "Power" ще подавaш 12 волта (вход), от АСС ще излизат 12 волта (изход) при включване, а на третото краче си подаваш маса.
                      Колега мисля ,че ме навяваш в правилната посока ... надрасках си една схема тука ... поне мисля ,че ще стане сега .... надраскал сам посоката така щото елкротните се движат към + протоните ... мисля ,че ше са получи ...
                      Прикачени файлове
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        sok1 написа:
                        на краче "Power" ще подавaш 12 волта (вход), от АСС ще излизат 12 волта (изход) при включване, а на третото краче си подаваш маса.
                        Това е точната схема на връзване.

                        Коментар


                          #13
                          На крачето Power подаваш +12 волта, може и през контакт за да не си забравиш пусната перката след като загасиш колата.На крачето ACC свързваш бобинката на релето за пускане на перката - хубаво е да си го направиш с реле защото този ключ така като го гледам няма да издържи и 10А постоянен ток през него.Крачето GND ти е минус и се използва единствено за да свети диода и за нищо друго.
                          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                          Коментар


                            #14
                            СТАНА БАЯЛГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА ПОМОЩА ПРОБЛЕМА Е БИЛ В МОЯТА ВЕРИГА НА ИНСТАЛАЦИЯТА АМА Я ПРЕПРАВИХ И СТАНА ...
                            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                            Коментар


                              #15
                              Fiat_Punto11 написа:
                              sok1 написа:
                              Ето ти едно просто решение: отвиваш гайката отгоре и завърташ пластинката с капачето на 180 градуса. Така на краче "Power" ще подавaш 12 волта (вход), от АСС ще излизат 12 волта (изход) при включване, а на третото краче си подаваш маса.
                              Колега мисля ,че ме навяваш в правилната посока ... надрасках си една схема тука ... поне мисля ,че ще стане сега .... надраскал сам посоката така щото елкротните се движат към + протоните ... мисля ,че ше са получи ...
                              Абе хора ... незнам кво става изградих по този начин схемата ... при работа през ключа си работи нормално , обаче когато се задеиства прекъсвача от радиатора ... бушона на вентилатора гори ... Прекъсвача на радиатора беше монтиран на Минусовия кабел ... ... обаче зада ми свети ключа за ръчно пускане , преместих прекъсвача на радиатора на Плюсовия кабел ... но при задеисвтане гори бушон-а и пали кабелите а бая сериозни кабели са ... и по неволя преместих прекъсвача на радиатора отново на миносовия кабел и няма товар и не гори бушоба на вентилатора които е 30 А ... къф филм са вкарвам незнам
                              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                              Коментар

                              Working...
                              X