MAKARI??? написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
LED мигачи
Collapse
X
-
Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
-
ogi е прав за сметките но резистор 10 ома 20вата си е доста голям тупарлак не знам къде ще го закача по системата колегата с диодните крушки....за мене най лесното е реле за време което се включва на мястото на релето за мигача тоест купуваш си едно от моргата като твоето за да го манипулираш и си правиш една отделна платка която се състои от интегралния таймер 555, 2 тримера 1 кондензатор, транзистор и 1 резистор, с тримерите се наглася кога да включва и изключва, имам такава направена схема и работи иделано само че я ползвам за други цели не е монтирана по колата...схемата не се интересува колко ти е консумацията на крушките тя просто подава импулси на бобината на релето...когато тримерите са върнати почти до край се получава точно ефекта на мигача....това си е най-удачното решение отколкото да слагаш товарни резистори,че няма да ги сметнеш правилно че ще се нагрее много,че вземеш да се запалиш някъде недай си боже...ако си правиш сам платката за схемата с нужните компоненти ти сяда 5 лева цялата работа ако имаш реле естественоFiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Товарният резистор от първият пост на оги може и да е 10W, защото работи импулсно, а може би и по-малка мощност. Аз лично обаче, бих сложил една лампичка паралелно на диодните мигачи, за да излъже комп-а че всичко е наред (то всъщност ще бъде наред). Проблем остава е няма да се разбере ако изгори някой от истинските мигачи (диодните).Обаче какво се прави в случай, че караме с диодни мигачи след като вече е модифицирана инсталацията, и някой изгори (китайските доста често горят)? Подмяна с такъв - ако имаме. Ако не... караме без мигач??"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
И така... от днес вече съм LED ламБи на мигачите. Как излъгах релето? Ето схемата малко по-долу. Първо прекъснах пътечката към краче 7 на чипа. В описанието на чипа пише, че ако съпротивлението м/у точка 49а и маса стане по-голямо от 5 кОм, чипа превключва в неработно състояние. Т.е. ако абсолютно всички лампи на мигачите са диодни, релето няма да мецне дето се казва. Трябва просто да си изберете една лампа в ляво и една в дясно и паралелно на тях да запоите по едно съпротивление, например 3.3 кОм или 3.7 кОм. Дори не е нужно да е мощно съпротивлението. Може и 0,5 вата. Токът през него ще е 14 волта / 3,7кОм = 4 mA, т.е. нищожен, от което следва, че разсейваната топлина ще е нищожна. Аз обаче не съм слагал такъв резистор, защото индикаторните лампи на таблото са ЛАМПИ с жичка и вършат същата работа - свалят съпротивлението м/у т. 49а и маса доста под 5 кОм. На мястото на R1 сложих потенциометър. На около 120 кОм честотата на мигане ме задоволи напълно. Те това е. А да, малко съм се прецакал, защото е трябвало диодните лампи за отпред да са с жълта светлина, защото пластмасата ми е с бял цвят. И сега отпред ми светят бели мигачи.Клипче, Клипче, КлипчеStop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар