Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изгуби се тока в кабела до запалката

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изгуби се тока в кабела до запалката

    Днес реших да пусна ЕкуСкан-а на моята Мареа ЖТД само,че да видя този път Еербега,защо му свети червената лампа откак съм си купил колата.Но неговата диагностична букса е зад запалката.Така или иначе исках да си изведа още един изход да имам за 12В и като развих четерите видички,които държат пепелника и самата запалка вървяха три кабела.С пробна лампа видях,че на най-дебелия мисля леко оранжев цвят е + като се даде на контакт колата.Заголих го леко отзаде и от там вземах + за диагностичния кабел.Имаше две грешки на Ербега едната не я запомних се изчисти,но другата грешка номер 12 беше "Пасенджър позишън нещо си" не можа.Така или иначе лампата на таблото остана да си свети и не ми се занимаваше повече с този проблем.Имах една чисто нова запалка от Лада и реших вече на заголения + да вържа нея,но тя имаше оригинално лампичка значи на заголеното изкарах два нови кабела и на черното кабелче,което идваше от таблото и него заголих като го проверих отново с пробната лампа и не светна,значи логично е маса да взема от него за новата запалка.Дадох на контакт всичко точно лампичката на новата запалка светна,но свети около 3-4 секунди и загасна.Проверих оригиналната си запалка като я натиснах,но за съжаление нямаше ток и до нея .Проверих веднага всички бушони и особенно този,който си е за запалката той е 20 амперов,но уви здрав е.Въпреки всичко го зачистих,слагах поне 10 други бушони,но така или иначе вече на дебелия кабел на оригиналната запалка не идваше ток.Свалих за сетен път бушона и поставих пробната лампа и тя светна на лявата жица,значи логично идва ток до бушона,но вече след бушона нещо стана.Нито е замирисало на изгоряло,нито бушона е изгорял,а съм абсолютно сигурен,че не съм дал на късо нещо.Другото интересно нещо е че като дам габарит и осветлението на оригинлната запалка свети,но така или иначе кабелите бяха три и за осветлението може да взема + от другаде.Сега от голямо желание да имам две запалки нямам нито една .Моля помогнете ми,ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или нещо схема да видя,защото сега вече няма и къде да си включа зарядното.
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    #2
    Tози бушон ли провери, който е заобграден на скицата с червено от вертикалната стойка с бушоните? Друго нищо не можах да изровя
    Прикачени файлове
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #3
      Joro написа:
      Tози бушон ли провери, който е заобграден на скицата с червено от вертикалната стойка с бушоните? Друго нищо не можах да изровя
      Златен си адаш.Точно тези от вертикалната стойка не съм проверил,защото бяха нещо като закопчани с някакви пластмасови врътки,а и на пластмасовото капаче като отвориш бушона за запалката го дават от другата(долната хоризонтална стойка.Утре сабакето рано-рано първо тези бушони,ще проверя и дано се моля да е този,който си посочил,защото иначе мистрията продължава .Благодаря ти за труда-имам да черпя бира на капаните
      EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

      Коментар

      Working...
      X