Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с осветяването на задния номер

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с осветяването на задния номер

    Здравейте имам проблем със задния номер изгоряха ми и двете крушки и сега не мога да карам вечер за да не ме глобят. Проблема идва от това, че номера ми е пломбиран и е монтиран твърде на високо и пречи да се сменят. Има ли някакъв начин да достигна до тях без да свалям номера (така или иначе не мога)

    #2
    кола

    Ми нали крушките могат да се свалят от долу под бронятамалко трябва да се понаведеш
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      Ми нали крушките могат да се свалят от долу под бронятамалко трябва да се понаведеш
      Това е възможно при Брава, но при Браво - не Имаш два варианта:1) сваляш номера и сменяш крушките 2) чупиш прозрачната предпазна пластмаса на плафончетата и сменяш крушките.Препоръчвам ти да си сложиш диоди вместо крушки.
      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

      Коментар


        #4
        Преди време сменях задната броня и се борих доста със същия проблем!Решението е следното: Изкарваш номера от пластмасовите зъбчета(тъй като е занитен няма да падне),леко надигаш номера в края, така че да видиш винтовете(внимаваш да не го изкривиш), последователно развиваш!Не се притеснявай за нита(освен ако не го напъваш много),там където е нита има дупка на бронята и не е занитен за нея(поне при мен беше така).Сменяш крушките и завинтваш обратно номера, като пробиеш нови дупки по-надолу или използваш някои стари по-ниско, за да не ти се налага да повтаряш пак цялата гимнастика! Успех

        Коментар


          #5
          прозрачното капаче не е необходимо да се чупи. аз мойто го свалих с помощта на отвертка. закрепено е на нещо като щипка. с повече внимание се сваля без никакви проблеми и последици
          Fiat Bravo SX 1.4 12V

          Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
          Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!

          Коментар


            #6
            Благодаря за бързите отговори тези дни ще се пробвам да го оправя

            Коментар


              #7
              Нищо не се чупи нищо не се кърти, трябват само малко мозък и сръчност .
              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

              Коментар

              Working...
              X