Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с бушон

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с бушон

    Когато купих колата (от подписа) климата не работеше. Препоръчаха ми един сервиз в Пловдив, закарах я и я оправиха. Проблема се оказа доста трудно откриваем за момчетата. Ремонта траеше малко над 3 часа като се изредиха върху колата майстори от три сервиза. Оказа се че няма ток на компресора и на релето на компресора което включва ми казаха че вместо ток 12 волта има 5 волта. Мислеха вариант да изолират кабела и да сложат нов пак през бушон и ключа за палене защото стария минава и той от там. Накрая все пак откриха проблема като се оказа един бушон под арматурното табло. Смениха го и всичко шест до тази сутрин. Излизам към 11:00 пускам климата и няма никой Съответно проверявам бушона и пак изгорял Казаха ми че трябва да е бушон 7.5 но там имаше бушон 10 и съответно и аз сложих десятка. Бръмчах цял ден никакви ядове до преди малко, пускам климата и шах с пешка климата пак не работи??? Отварям бушоните и същия пак отпатувал. И сега всичко това ме навежда на мисълта че има някаде хлабава връзка по тоя кабел и затова гори толкоз често и май ще е нужен електричар понеже по тоците неме бижа особенно Кажете някой свястен електричар тука в Пловдив или региона да не е кожудер по възможност и да разбира или да приложа варианта с нов кабел през отделен бушон и през ключа за палене. Ето го и преблемния бушон
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105hp

    #2
    Така като го гледам този бушон, амперажът му е някъде около 6 без 10 и сигурно се променя с температурата. Намери си един оригинален бушон от автоморга, сложи го и тогава ако изгори - търси причината. Ако имаш уред, който да мери голям ток през бушон - опитай да измериш през него колко ток минава през този бушон.

    Коментар


      #3
      кола

      Я по добре провери къде окъсява този бушон иначе квото и да правиш пак може да изгори прогледни и схемата има е във форума
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        ogi28b написа:
        Така като го гледам този бушон, амперажът му е някъде около 6 без 10 и сигурно се променя с температурата. ....
        Напълно споделям. Още нещо, не си прави заигравка с ампеража. Никога!
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          Ами когато откриха бушона в сервиза там беше десятка. И ми казаха че трябвало да е 7,5 Сега съм сложил точно такъв пък то ще си каже какво що.
          Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105hp

          Коментар


            #6
            Ние искахме да кажем, че бушони, които на външен вид са като този на снимката - написаното на тях няма нищо общо с истината. Може да пише 10, а да се топи на 2.7 или да пише 7.5, а без проблеми да поема 20 А. Шанс, както се казва. Затова отиди до автоморга, поискай от някоя кола да ти свалят оригинални бушони - по 2 от всички амперажи, а от проблемния - 3-4, дай им 2 лева да се почерпят и тогава прави проби. Там наистина трябва да е 7.5 А.

            Коментар


              #7
              Да се похваля че проблема вече е решен :D А ето и решениетоКогато купих колата светлината за задна не работеше. Оказа се че и тя е вързана към същия бушон. Направи ми бпечетление че когато включа задна и бушона заминава, тогава се разрових отзад при стопа и видях малко побалгарявания. Едното краче на буксата (масовиа кабел) е нагоряло и то доста че чак е стопило и част от конзолата на крушките. Забелязах също че предишния собственик е слойил още един масов кабел но не доумявам само защо е оставил старата маса която продължава да грее и да гърми бушоните. Понеже несъм 100% сигурен че е само от масата за сега само съм я откачил да не свети а другиден ще замеря всички пътеки отзад на стопа данеби да има замасяване и там като също не изключвам и възможноста крушката да прави мизерии. Понеже ми се е случвало и самата крушка да свети но да дава на късо. Крайното решение е да сменя цялата конзола с пътеките и буксата но това в краен случай че сега нямам излишни пари А ето го и проблема за климатика - буксата на стопа
              Прикачени файлове
              Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105hp

              Коментар

              Working...
              X