Когато купих колата (от подписа) климата не работеше. Препоръчаха ми един сервиз в Пловдив, закарах я и я оправиха. Проблема се оказа доста трудно откриваем за момчетата. Ремонта траеше малко над 3 часа като се изредиха върху колата майстори от три сервиза. Оказа се че няма ток на компресора и на релето на компресора което включва ми казаха че вместо ток 12 волта има 5 волта. Мислеха вариант да изолират кабела и да сложат нов пак през бушон и ключа за палене защото стария минава и той от там. Накрая все пак откриха проблема като се оказа един бушон под арматурното табло. Смениха го и всичко шест до тази сутрин. Излизам към 11:00 пускам климата и няма никой Съответно проверявам бушона и пак изгорял Казаха ми че трябва да е бушон 7.5 но там имаше бушон 10 и съответно и аз сложих десятка. Бръмчах цял ден никакви ядове до преди малко, пускам климата и шах с пешка климата пак не работи??? Отварям бушоните и същия пак отпатувал. И сега всичко това ме навежда на мисълта че има някаде хлабава връзка по тоя кабел и затова гори толкоз често и май ще е нужен електричар понеже по тоците неме бижа особенно Кажете някой свястен електричар тука в Пловдив или региона да не е кожудер по възможност и да разбира или да приложа варианта с нов кабел през отделен бушон и през ключа за палене. Ето го и преблемния бушон
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с бушон
Collapse
X
-
Така като го гледам този бушон, амперажът му е някъде около 6 без 10 и сигурно се променя с температурата. Намери си един оригинален бушон от автоморга, сложи го и тогава ако изгори - търси причината. Ако имаш уред, който да мери голям ток през бушон - опитай да измериш през него колко ток минава през този бушон.
-
Ние искахме да кажем, че бушони, които на външен вид са като този на снимката - написаното на тях няма нищо общо с истината. Може да пише 10, а да се топи на 2.7 или да пише 7.5, а без проблеми да поема 20 А. Шанс, както се казва. Затова отиди до автоморга, поискай от някоя кола да ти свалят оригинални бушони - по 2 от всички амперажи, а от проблемния - 3-4, дай им 2 лева да се почерпят и тогава прави проби. Там наистина трябва да е 7.5 А.
Коментар
-
Да се похваля че проблема вече е решен :D А ето и решениетоКогато купих колата светлината за задна не работеше. Оказа се че и тя е вързана към същия бушон. Направи ми бпечетление че когато включа задна и бушона заминава, тогава се разрових отзад при стопа и видях малко побалгарявания. Едното краче на буксата (масовиа кабел) е нагоряло и то доста че чак е стопило и част от конзолата на крушките. Забелязах също че предишния собственик е слойил още един масов кабел но не доумявам само защо е оставил старата маса която продължава да грее и да гърми бушоните. Понеже несъм 100% сигурен че е само от масата за сега само съм я откачил да не свети а другиден ще замеря всички пътеки отзад на стопа данеби да има замасяване и там като също не изключвам и възможноста крушката да прави мизерии. Понеже ми се е случвало и самата крушка да свети но да дава на късо. Крайното решение е да сменя цялата конзола с пътеките и буксата но това в краен случай че сега нямам излишни пари А ето го и проблема за климатика - буксата на стопаFiat Bravo GT 1.9 JTD 105hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар