Когато купих колата (от подписа) климата не работеше. Препоръчаха ми един сервиз в Пловдив, закарах я и я оправиха. Проблема се оказа доста трудно откриваем за момчетата. Ремонта траеше малко над 3 часа като се изредиха върху колата майстори от три сервиза. Оказа се че няма ток на компресора и на релето на компресора което включва ми казаха че вместо ток 12 волта има 5 волта. Мислеха вариант да изолират кабела и да сложат нов пак през бушон и ключа за палене защото стария минава и той от там. Накрая все пак откриха проблема като се оказа един бушон под арматурното табло. Смениха го и всичко шест до тази сутрин. Излизам към 11:00 пускам климата и няма никой
Съответно проверявам бушона и пак изгорял
Казаха ми че трябва да е бушон 7.5 но там имаше бушон 10 и съответно и аз сложих десятка. Бръмчах цял ден никакви ядове до преди малко, пускам климата и шах с пешка
климата пак не работи??? Отварям бушоните и същия пак отпатувал. И сега всичко това ме навежда на мисълта че има някаде хлабава връзка по тоя кабел и затова гори толкоз често и май ще е нужен електричар понеже по тоците неме бижа особенно
Кажете някой свястен електричар тука в Пловдив или региона да не е кожудер по възможност и да разбира или да приложа варианта с нов кабел през отделен бушон и през ключа за палене. Ето го и преблемния бушон
![Shocked](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_eek.gif)
![Mad](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_mad.gif)
![Shocked](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_eek.gif)
![Crying or Very sad](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_cry.gif)
![Confused](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_confused.gif)
Коментар