Колеги, понеже ми беше прекъснал единия от двата кабела на клемата на перката на радиатора, която се включва да охлажда при малко над 90 градуса. Т.е. тази перка, която е по-близо до казанчето на охладителната течност. След като свързах кабелчетата за обувките им и ги монтирах в клемата забелязах че съм разменил местата им. Въпросът ми е това проблем ли е? Клемата се намира в горната част на перката.p.s. тази перка е двустепенна, в такъв случай за какво е другата перка. Като пусна климатика се включва двустепенната перка, другата никога не се включва. За какво е тогава?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за перката на радиатора
Collapse
X
-
Зависи от модификацията на охладителната система, има 2 възможности:1. Система с резистор за бавна скорост - двете перки се въртят бавно, заедно, ако резисторът е в изправност; двете се въртят бързо когато има нужда заради климатика или заради охлаждането. Ако в този случай не се върти едната - да се провери захранването и масата към нея. Тя е свързана паралелно с другата. 2. Система без резистор - при бавна скорост през едно реле двете перки са свързани последователно и всяка се явява като резистор на другата, така си намаляват скоростта една на друга; при бърза скорост релето превключва и перките биват свързани успоредно една на друга. При този тип свързване - ако не работи едната, не би трябвало да работи и другата на бавна скорост. Ако не работи едната само на бързата скорост - да се провери съответната за нея верига.
Коментар
-
ogi28b написа:Зависи от модификацията на охладителната система, има 2 възможности:1. Система с резистор за бавна скорост - двете перки се въртят бавно, заедно, ако резисторът е в изправност; двете се въртят бързо когато има нужда заради климатика или заради охлаждането. Ако в този случай не се върти едната - да се провери захранването и масата към нея. Тя е свързана паралелно с другата.Fiat Marea HLX TD100 98г.
Коментар
-
viruses79 написа:ogi28b написа:Зависи от модификацията на охладителната система, има 2 възможности:1. Система с резистор за бавна скорост - двете перки се въртят бавно, заедно, ако резисторът е в изправност; двете се въртят бързо когато има нужда заради климатика или заради охлаждането. Ако в този случай не се върти едната - да се провери захранването и масата към нея. Тя е свързана паралелно с другата.
Коментар
-
krasio_79bs написа:viruses79 написа:ogi28b написа:Зависи от модификацията на охладителната система, има 2 възможности:1. Система с резистор за бавна скорост - двете перки се въртят бавно, заедно, ако резисторът е в изправност; двете се въртят бързо когато има нужда заради климатика или заради охлаждането. Ако в този случай не се върти едната - да се провери захранването и масата към нея. Тя е свързана паралелно с другата.Fiat Marea HLX TD100 98г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар