Да същия кабел 8 квадрата и за масата и то вързан под седалката към болта за някой от коланите и обърни плюса и минуса на баса да видим кво ше стане .Ако елипсите са на кората между баса и купето земи ги разкарай ,не им е мястото там .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пукане в говорителите
Collapse
X
-
MEMO написа:Да същия кабел 8 квадрата и за масата и то вързан под седалката към болта за някой от коланите и обърни плюса и минуса на баса да видим кво ше стане .Ако елипсите са на кората между баса и купето земи ги разкарай ,не им е мястото там .Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Не им е мястото там защото:1. Звуковото налягане от баса движи мембраните на елипсите и те стават напълно неуправляеми от сигнала подаван към тях ,явяват се пасивни излъчватели /свирят дори без подаден сигнал. а ако им подадеш нещо то никога не може да е синфазно със сигнала от уфъра / тоест никога не могат да помогнат за качеството и силата на звука ,могат само да го развалят.2.Човешките уши са така устроени че възприемат звука най добре когато идва отпред /накъдето гледаме оттам и слушаме---- затова за да чуем някой по-добре се обръщаме към него/. Затова като отидем в кино или театър сцената е пред нас а не отзад включително и озвучаването. 3 .Субуфъра се слага отзад защото изисква повече място а и при правилна настройка не може да бъде позициониран/ защото човешкото ухо теоретично не може да позиционира звук с честота по малка от 80 херца /.
Коментар
-
Valiosport написа:Благодаря ти Мемо, ще сваля говорителите от кората да видим как ще е А това с обръщането на поляритета на говоритела, защо да го правя
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар