Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пукане в говорителите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пукане в говорителите

    Колеги някой знае ли от какво може да се получава пукането в говорителите ми когато слушам на място музика и е усилено на около 50% Пукането се чува само при бас и със сигурност не е от говорителите, защото в движение го няма Направи ми впечетление, че когато изключа усилватела и остава само CD-то да свири няма проблем. Също и ако изключа буксата на тонколоните на CD-то и остава само усилватела да свири пак няма проблем, ама включа ли ги и двете започва да пукат при бас ...
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    #2
    колега зимаслял ли се за недостиг на Ток(идва му по малко напрежение) само при запален да ти идва нормално 12+
    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

    Коментар


      #3
      todorshalev написа:
      колега зимаслял ли се за недостиг на Ток(идва му по малко напрежение) само при запален да ти идва нормално 12+
      Колега мислех си го, ама не съм сигурен и реших да питам, може някой колега да се е сблъсквал със същия проблем
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        #4
        Е нали ти го казах още на скайпа... Като си на място не им стига тока...Затова става така...
        Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
        Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
        EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

        Коментар


          #5
          Predatorsi написа:
          Е нали ти го казах още на скайпа... Като си на място не им стига тока...Затова става така...
          Абе аз да вида колегите какво ще кажат Откъде да съм сигурен, че е от това като зареждам акумулатора и го качвам на колата и пак така ...
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            #6
            По това което описваш и според мен е недостиг на ток в ниските обороти.
            Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

            Коментар


              #7
              batproho написа:
              По това което описваш и според мен е недостиг на ток в ниските обороти.
              Явно не съм се изказал правилно :D Исках да кажа когато колата е изгасена се получава това, иначе ако е запалена няма проблем
              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

              Коментар


                #8
                Valiosport написа:
                batproho написа:
                По това което описваш и според мен е недостиг на ток в ниските обороти.
                Явно не съм се изказал правилно :D Исках да кажа когато колата е изгасена се получава това, иначе ако е запалена няма проблем
                значи си е точно недостиг на ток и моята го правеше по едно време като бях с една 15" в багажника ама смених тубата с по малка и са не го прави прави го пак ама след 1-2 свирене а след 4-5 нема и палене :D :D
                Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                Коментар


                  #9
                  Кондензатор ти трябва колега. Или по-дебели кабели до акумулатора. Какво е стъпалото? С каква мощност? Колко А му е предпазителя?
                  O.E.Motorsport

                  Коментар


                    #10
                    oem написа:
                    Кондензатор ти трябва колега. Или по-дебели кабели до акумулатора. Какво е стъпалото? С каква мощност? Колко А му е предпазителя?
                    Стъпалото е Magnat Classic 360 Gladiator 4x90W или 2x180W, бушоните са 2x20A
                    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                    Коментар


                      #11
                      ако въобще издава звук и според теб си свири абсолютно нормално като сила и качество (като изключим пукането) не се бъркай да се вкарваш във филм акумулатори, динама.. Имах го същия проблем малко повече да усиля и почваше да пука. Смени кабелите. Какъв кабел ти е + (кв.) ? Аз оправих проблема с нови кабели от цд-то до усливателя и доста по-дебел (-)
                      Haters Gonna Hate

                      Коментар


                        #12
                        Е колко по дебел бе колега, в таблицата гледах, че за 40А консумация трябва 6 квадрата кабел, аз съм прекарал 8, защото в магазина нямаха по дебел иначе щях да взема 10 квадрата Плюс това съм с една бас каса и няма как дори да мине всичкия този ампераж през кабела ...
                        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                        Коментар


                          #13
                          А от къде подаваш сигнал към усилвателя? Да не му даваш висок входен сигнал? Кабела 8кв. ти е добре за този усилвател. Даже предостатъчен. Погледни и масата за всеки случай. За да си сигурен, че не е от захранване, вземи един друг акумулатор. Сложи го в багажника за проба и вържи стъпалото към него. Ако пак пука значи имаш проблем или в стъпалото или входния ти сигнал е силен или товара от говорителя ти е голям. Какво му е съпротивлението? Какъв е говорителя? Поляритета му спазен ли е? На кората имаш ли говорители? Дефазиране знаеш ли какво е?
                          O.E.Motorsport

                          Коментар


                            #14
                            oem написа:
                            А от къде подаваш сигнал към усилвателя? Да не му даваш висок входен сигнал? Кабела 8кв. ти е добре за този усилвател. Даже предостатъчен. Погледни и масата за всеки случай. За да си сигурен, че не е от захранване, вземи един друг акумулатор. Сложи го в багажника за проба и вържи стъпалото към него. Ако пак пука значи имаш проблем или в стъпалото или входния ти сигнал е силен или товара от говорителя ти е голям. Какво му е съпротивлението? Какъв е говорителя? Поляритета му спазен ли е? На кората имаш ли говорители? Дефазиране знаеш ли какво е?
                            Колега всичко е направено както трябва, сигурен съм защото аз съм го свързвал Сигнал подавам от чинчовете на CD-то, на масата кое да и гледам не ми е ясно Тя си е хваната отзад зад стопа където е хваната на стопове, на реотаните за стъклото, на бензиновата помпа и т.н. Говорителя е 4 ома (колкото трябва да си е), поляритета е спазен и изобщо не е силен даже (8 инча 40W благоевградски), говорители на кората имам ама те са свързани към CD-то. Чувал съм дефазиране, но не знам какво е
                            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                            Коментар


                              #15
                              Значи...взимаш кабел за маса ,дебел колкото плюсовия и махаш старата маса!Така ,както си я хванал ,вероятно му идва слаба...Най-добре я вържи на болта ,който държи машинката на колана...
                              Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                              Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                              EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                              Коментар

                              Working...
                              X