Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свързване на Аудио касетофон (ЦД-МП3)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Моето CD си работи дори без да съм вкарал ключа...Досега не е правило проблеми...Нито се е включвало само ,нито е харчело ток...Панела си го свалям ,ако не я карам много време ,но и да я карам всеки ден ,само го отключвам...Натискам му копчето за освобождаване на панела и го оставям на шасито ,защото свети копчето за пускане ,а то доста силно свети ,и ме е страх да не ми разбият колата за CD струващо към 150 лева...
    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
    Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
    EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

    Коментар


      #17
      batproho написа:
      Dido_Lyubenov написа:
      Проблема на човека е, че и двете захранвания - дежурното за паметта и силовото за усилватела са закачени след контактния ключ. Трябва да види кой кабел на буксата има 12 В. когато не е на контакт и да включи там и двата захранващи кабела. Това не е правилния начин, но при френските коли е така. Няма контакт - няма музика.
      Не си прав колега, много от тях (включително и на брат ми Рено-то) за разлика от нашите имат междинно положение на ключа и могат да работят, без да си губят настройки и т.н..Относно положението на червения и жълтия кабел, някой запитал ли се е защо са с междинни букси по средата на самите кабели , просто при определени инсталации се продължава жълт/червен в други случаи си остава жълт/жълт, червен/червен.
      При правилно включване, на кабела за захранване на паметта ( в случая незнам жълт или червен) при излкючен котакт и изваден ключ захранването остава. Прекъсва се силовото захранване, и CD-то неможе да се включи, но си пази настройките и часовника работи (въпреки че не се вижда на дисплея). Ако включиш двата кабела заедно - или не изключваш нито едното захранване към CD-то, или като изключиш от контакт губиш настройките и няма музика. Пича иска да му свири и когато е изваден контактния ключ. Затова, трябва да намери къде има захранване когато ключа е изваден, и да включи там двата захранващи кабела. Казах че при френските коли няма музика без котакт, защото при другите ( италиански, немски, руски ...) не съм забелязал да ми трябва контактен ключ за да си пусна музика ( при фабрично монтирано аудио ).
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        Dido_Lyubenov написа:
        batproho написа:
        Dido_Lyubenov написа:
        Проблема на човека е, че и двете захранвания - дежурното за паметта и силовото за усилватела са закачени след контактния ключ. Трябва да види кой кабел на буксата има 12 В. когато не е на контакт и да включи там и двата захранващи кабела. Това не е правилния начин, но при френските коли е така. Няма контакт - няма музика.
        Не си прав колега, много от тях (включително и на брат ми Рено-то) за разлика от нашите имат междинно положение на ключа и могат да работят, без да си губят настройки и т.н..Относно положението на червения и жълтия кабел, някой запитал ли се е защо са с междинни букси по средата на самите кабели , просто при определени инсталации се продължава жълт/червен в други случаи си остава жълт/жълт, червен/червен.
        При правилно включване, на кабела за захранване на паметта ( в случая незнам жълт или червен) при излкючен котакт и изваден ключ захранването остава. Прекъсва се силовото захранване, и CD-то неможе да се включи, но си пази настройките и часовника работи (въпреки че не се вижда на дисплея). Ако включиш двата кабела заедно - или не изключваш нито едното захранване към CD-то, или като изключиш от контакт губиш настройките и няма музика. Пича иска да му свири и когато е изваден контактния ключ. Затова, трябва да намери къде има захранване когато ключа е изваден, и да включи там двата захранващи кабела. Казах че при френските коли няма музика без котакт, защото при другите ( италиански, немски, руски ...) не съм забелязал да ми трябва контактен ключ за да си пусна музика ( при фабрично монтирано аудио ).
        незнам защо но зададените от мен радио канали си стоят а само настройките не са в ред незнам вече какво да правявсичко ми вправилно направвено

        Коментар


          #19
          Това с каналите и настройките е според марка/модел аудио. И на мойто настройките на станциите стоят след като откача акумулатора, но час, НЧ, ВЧ, лоуд, долби ... се нулират. От твоето описание става ясно, че щом изключиш от контакт, аудиото изцяло остава без захранване. Зтова ти се нулират настройките.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #20
            Точно казано .В зависимост от марка и модел/клас на устройството, то има възможност да помни различни настройки, в моя случай единствено часовника се анулира а радиостанции,, аудио настройки и т.н. си стоят запаметени колкото и дълго да е без захранване.
            Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

            Коментар

            Working...
            X