Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свързване на Аудио касетофон (ЦД-МП3)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свързване на Аудио касетофон (ЦД-МП3)

    Здравейте колеги Днес си купих Аудио касетофон за колата но проблема е че като свържа касетофона за да слушам музика в колата при не-работещ касетофон се нуждае да е в контакт за да се включи ако има някакви линкове с който мога да видя Благодаря от сеганезнам дали ме разбрахтеИзвинявам се ако не е мястото за въпроса ми (моля да бъде преместен)

    #2
    Не разбрахме каква е колата. Не разбрахме какъв е касетофонът. Не разбрахме дали си спазил инструкциите за свързване от сервизното ръководство на касетофона. Не разбрахме дали преди това е имало някакъв касетофон и дали той е работил нормално. Всичко останало е ясно. Използването на препинателни знаци (например "точка") значително увеличава шанса повече колеги да те разберат и да ти обърнат внимание.Местя темата в правилния раздел.

    Коментар


      #3
      Да споделя и аз. Моя касетофон си е фабрично свързан, но когато е не-работещ и аз немога да слушам музика от него. Налага се да го включа. Това проблем ли е ? Колега asenov1984, формулирай си правилно въпросите, ако искаш да получиш верен отговор.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #4
        Колега предполагам че си с евробукса извади сд-то и жълт и червен кабел ги вържи на едно (това е плюса единият минава през контактният ключ а другия е директен) и ще можеш да си слушаш музика когато автомобила не е на контакт п.с. не се изказах много както трябва но предполагам колегите ще ме разберат
        Fiat Panda Young 0.9, 40hp, 1999year
        Fiat Punto 1.1 S, 4/5 doors, 55hp, 1997year

        Коментар


          #5
          Вържи му тоя кабел червения който отива към ключа (ако е с евробукса) за жълтия (постоянен плюс) и ще може да си слушаш без контакт ама не е много добре така При мене трябва съвсем леко да се завърти напред ключа (на положение да не се заключи волана). Би трябвало и при теб да е така
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            #6
            Не е ли редно да кажете и евентуалните отрицателни последици от това свързване?

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              Не е ли редно да кажете и евентуалните отрицателни последици от това свързване?
              И аз съм против това свързване,ако колата не се кара всеки ден.Аз така си купих нов акумолатор в Гърция.

              Коментар


                #8
                pchelaria написа:
                Колега предполагам че си с евробукса извади сд-то и жълт и червен кабел ги вържи на едно (това е плюса единият минава през контактният ключ а другия е директен) и ще можеш да си слушаш музика когато автомобила не е на контакт п.с. не се изказах много както трябва но предполагам колегите ще ме разберат
                Ами то е свързано на жълт и червен и не става колата е на брат ми Рено Меган Коч ЦД е ЖВЦ СД ЮСБ

                Коментар


                  #9
                  bobizdr написа:
                  ogi28b написа:
                  Не е ли редно да кажете и евентуалните отрицателни последици от това свързване?
                  И аз съм против това свързване,ако колата не се кара всеки ден.Аз така си купих нов акумолатор в Гърция.
                  Ами той си я кара всеки ден минава минимум 40км на ден а и да е така с това свързване при всяко изключване от контакт губи настрйки и се налага да я настроя

                  Коментар


                    #10
                    прочетете хубаво сервизното упътване на това JVC. нещо не е вързано като хората.п.с.моля не приемяй като заяждане следващото което ще кажа. Вярно че всички букси са универсални и цветово кабелите също но не мислиш ли че този въропс е за рено форума Колкото и да е всяка марка си има специфичности които са индивидуални и там най добре ще ви информират как е вързан ключа и кои кабели при какво положение на ключа какво правят.
                    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                    182A4.000 IAW49F
                    LPG - Lovato EasyFast
                    ----------------------------
                    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                    Коментар


                      #11
                      Проблема на човека е, че и двете захранвания - дежурното за паметта и силовото за усилватела са закачени след контактния ключ. Трябва да види кой кабел на буксата има 12 В. когато не е на контакт и да включи там и двата захранващи кабела. Това не е правилния начин, но при френските коли е така. Няма контакт - няма музика.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        Начини има много.На пример едно кабелче от клемата на акумулатора и едно предпазителче(бушонче на 10ампера) точно преди cd-то и готово.Има постоянен ток,има постоянно музика,без ключ в контакта.
                        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                        Коментар


                          #13
                          asenov1984 написа:
                          bobizdr написа:
                          ogi28b написа:
                          Не е ли редно да кажете и евентуалните отрицателни последици от това свързване?
                          И аз съм против това свързване,ако колата не се кара всеки ден.Аз така си купих нов акумолатор в Гърция.
                          Ами той си я кара всеки ден минава минимум 40км на ден а и да е така с това свързване при всяко изключване от контакт губи настрйки и се налага да я настроя
                          Ами ,щом е така колега,защо не си дръпнеш от плюса на акумулатора един кабел.Слагаш му предпазител и си го връзваш на червения и жълтия кабел на си ди то.

                          Коментар


                            #14
                            Dido_Lyubenov написа:
                            Проблема на човека е, че и двете захранвания - дежурното за паметта и силовото за усилватела са закачени след контактния ключ. Трябва да види кой кабел на буксата има 12 В. когато не е на контакт и да включи там и двата захранващи кабела. Това не е правилния начин, но при френските коли е така. Няма контакт - няма музика.
                            Не си прав колега, много от тях (включително и на брат ми Рено-то) за разлика от нашите имат междинно положение на ключа и могат да работят, без да си губят настройки и т.н..Относно положението на червения и жълтия кабел, някой запитал ли се е защо са с междинни букси по средата на самите кабели , просто при определени инсталации се продължава жълт/червен в други случаи си остава жълт/жълт, червен/червен.
                            Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                            Коментар


                              #15
                              Е аз на типото си съм му вързал червения кабел към ключа и не си губи настройките и няма опастност да го остава включено, защото като извада ключа и CD-то угасва, а в началото ги бях вързал червения и жълтия заедно и от време на време се пускаше посред нощ самичко понеже не свалям панела и го направих както трябва да си е
                              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                              Коментар

                              Working...
                              X