Здравейте колеги Днес си купих Аудио касетофон за колата но проблема е че като свържа касетофона за да слушам музика в колата при не-работещ касетофон се нуждае да е в контакт за да се включи ако има някакви линкове с който мога да видя Благодаря от сеганезнам дали ме разбрахтеИзвинявам се ако не е мястото за въпроса ми (моля да бъде преместен)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свързване на Аудио касетофон (ЦД-МП3)
Collapse
X
-
Не разбрахме каква е колата. Не разбрахме какъв е касетофонът. Не разбрахме дали си спазил инструкциите за свързване от сервизното ръководство на касетофона. Не разбрахме дали преди това е имало някакъв касетофон и дали той е работил нормално. Всичко останало е ясно. Използването на препинателни знаци (например "точка") значително увеличава шанса повече колеги да те разберат и да ти обърнат внимание.Местя темата в правилния раздел.
-
Да споделя и аз. Моя касетофон си е фабрично свързан, но когато е не-работещ и аз немога да слушам музика от него. Налага се да го включа. Това проблем ли е ? Колега asenov1984, формулирай си правилно въпросите, ако искаш да получиш верен отговор.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колега предполагам че си с евробукса извади сд-то и жълт и червен кабел ги вържи на едно (това е плюса единият минава през контактният ключ а другия е директен) и ще можеш да си слушаш музика когато автомобила не е на контакт п.с. не се изказах много както трябва но предполагам колегите ще ме разбератFiat Panda Young 0.9, 40hp, 1999year
Fiat Punto 1.1 S, 4/5 doors, 55hp, 1997year
Коментар
-
Вържи му тоя кабел червения който отива към ключа (ако е с евробукса) за жълтия (постоянен плюс) и ще може да си слушаш без контакт ама не е много добре така При мене трябва съвсем леко да се завърти напред ключа (на положение да не се заключи волана). Би трябвало и при теб да е такаТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
pchelaria написа:Колега предполагам че си с евробукса извади сд-то и жълт и червен кабел ги вържи на едно (това е плюса единият минава през контактният ключ а другия е директен) и ще можеш да си слушаш музика когато автомобила не е на контакт п.с. не се изказах много както трябва но предполагам колегите ще ме разберат
Коментар
-
bobizdr написа:ogi28b написа:Не е ли редно да кажете и евентуалните отрицателни последици от това свързване?
Коментар
-
прочетете хубаво сервизното упътване на това JVC. нещо не е вързано като хората.п.с.моля не приемяй като заяждане следващото което ще кажа. Вярно че всички букси са универсални и цветово кабелите също но не мислиш ли че този въропс е за рено форума Колкото и да е всяка марка си има специфичности които са индивидуални и там най добре ще ви информират как е вързан ключа и кои кабели при какво положение на ключа какво правят.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Проблема на човека е, че и двете захранвания - дежурното за паметта и силовото за усилватела са закачени след контактния ключ. Трябва да види кой кабел на буксата има 12 В. когато не е на контакт и да включи там и двата захранващи кабела. Това не е правилния начин, но при френските коли е така. Няма контакт - няма музика.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Начини има много.На пример едно кабелче от клемата на акумулатора и едно предпазителче(бушонче на 10ампера) точно преди cd-то и готово.Има постоянен ток,има постоянно музика,без ключ в контакта.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
asenov1984 написа:bobizdr написа:ogi28b написа:Не е ли редно да кажете и евентуалните отрицателни последици от това свързване?
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Проблема на човека е, че и двете захранвания - дежурното за паметта и силовото за усилватела са закачени след контактния ключ. Трябва да види кой кабел на буксата има 12 В. когато не е на контакт и да включи там и двата захранващи кабела. Това не е правилния начин, но при френските коли е така. Няма контакт - няма музика.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Е аз на типото си съм му вързал червения кабел към ключа и не си губи настройките и няма опастност да го остава включено, защото като извада ключа и CD-то угасва, а в началото ги бях вързал червения и жълтия заедно и от време на време се пускаше посред нощ самичко понеже не свалям панела и го направих както трябва да си еТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар