Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Настойки на автоусилвател ПОМОГНЕТЕ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Настойки на автоусилвател ПОМОГНЕТЕ

    Кажете най добрите настройки за този автоусилвател http://www.thunder.bg/product_info.php?products_id=338 отпред съм с тези http://aval-bg.com/car-audio/pioneer...ioneer-ts-h467 отзад с http://aval-bg.com/car-audio/hertz/g.../hertz-dcx-690 и в багажника за баса с HI SOUND засега.Та въпроса ми е както по горе написах какви са най добрите настройки за в моя случай?
    http://alex-pishaka.alle.bg/

    #2
    Собственото ти усещане за звук. По добри настройки няма. Използвай 8 Ом-ви говорители, за по-добро качество.
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      Така и направих ама все пак да знам...
      http://alex-pishaka.alle.bg/

      Коментар


        #4
        Rokambol написа:
        Собственото ти усещане за звук. По добри настройки няма. Използвай 8 Ом-ви говорители, за по-добро качество.
        8 ома не е добре за кола :S повече мощност отива на вятЪра а се пак се храни от акУмулатор ... ама вие си знаете .Стандартно за коли е 4 ома ...
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #5
          Fiat_Punto11 написа:
          Rokambol написа:
          Собственото ти усещане за звук. По добри настройки няма. Използвай 8 Ом-ви говорители, за по-добро качество.
          8 ома не е добре за кола :S повече мощност отива на вятЪра а се пак се храни от акУмулатор ... ама вие си знаете .Стандартно за коли е 4 ома ...
          Я разясни малко, как като имаш по-малко консумация ще харчиш повече мощност ?
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            Rokambol написа:
            Собственото ти усещане за звук. По добри настройки няма. Използвай 8 Ом-ви говорители, за по-добро качество.
            Автомобилните усилватели за разлика от домашните, не са предвидени да работят на 8 Ома.
            Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

            Коментар


              #7
              batproho написа:
              Rokambol написа:
              Собственото ти усещане за звук. По добри настройки няма. Използвай 8 Ом-ви говорители, за по-добро качество.
              Автомобилните усилватели за разлика от домашните, не са предвидени да работят на 8 Ома.
              Няма проблем на 4 ома усилвател да се сложат 8 ома говорители, обаче мощността пада на половина Гледам, че този усилвател в мостов режим изкарва 2x220W при 4 ома, а когато му се сложат 8 ома говорители ще свири наполовина по слабо 2x110W при 8 ома Ако сте забелязали в паспортните данни пише 2-16 ома
              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

              Коментар


                #8
                Не че е невъзможно но не е особено желателно, а това какво е написал китайския инженер ще се въздържа да го коментирам .п.с. като се замисля , май това е единствената марка според чийто данни усилвателите им за кола работят на 8 и 16 Ома.
                Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                Коментар


                  #9
                  batproho написа:
                  Не че е невъзможно но не е особено желателно, а това какво е написал китайския инженер ще се въздържа да го коментирам .п.с. като се замисля , май това е единствената марка според чийто данни усилвателите им за кола работят на 8 и 16 Ома.
                  Едва ли ще е проблем на какъвто и да е усилвател да му се вържат 8 или 16 ома говорители, но просто няма смисъл в това, защото при 16 ома ще се чува много слабо музиката :D Не че съм виждал 16 ома говорители (даже не знам дали има такова чудо) :D Иначе 16 ома се получават когато се свържат два 8 омови говоритела последователно (вече друг е въпроса какво ще се чува през тях)
                  Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                  Коментар


                    #10
                    8-омовите говорители са за предпочитане, независимо от усилвателя, дали е за кола или за самолет. Стига да не е някой специален с изисквания за повече, напр. 16 Ом. Мощноста, разбира се, пада, но за сметка на това, качеството се подобрява и то доста. За да свържеш два говорителя последователно, е достатъчно само едно условие - и двата да са абсолютно еднакви. И въпреки това, единият ще "тегли" другия, а в честотите ще има сериозен срив, особено в ниските. P.S. 16 Омови бяха говорителите на някои уредби "Regent" и "Vermona". "Мерцедесите" в акустиката навремето
                    Fiat Marea 1.8i 16V
                    Fiat Tipo 1.4i 8V
                    Fiat Punto 1.6i 8V
                    www.italauto-bg.net/forum/

                    Коментар


                      #11
                      Rokambol написа:
                      8-омовите говорители са за предпочитане, независимо от усилвателя, дали е за кола или за самолет. Стига да не е някой специален с изисквания за повече, напр. 16 Ом. Мощноста, разбира се, пада, но за сметка на това, качеството се подобрява и то доста. За да свържеш два говорителя последователно, е достатъчно само едно условие - и двата да са абсолютно еднакви. И въпреки това, единият ще "тегли" другия, а в честотите ще има сериозен срив, особено в ниските. P.S. 16 Омови бяха говорителите на някои уредби "Regent" и "Vermona". "Мерцедесите" в акустиката навремето
                      Точно казано На мнение съм, че 8 омовите говорители са най-добрите. Като се увеличва съпротивлението, освен пада на мощност пада и нивото на ниските честоти спрямо средните. При намаляване на съпотивлнието пък изпъкват и шумовете, внесени от кабели, високо ниво на собствен шум на усилватела, или ниско качество на звука, като шум от магнитна лента в записите на по-стара музика.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        Rokambol написа:
                        8-омовите говорители са за предпочитане, независимо от усилвателя, дали е за кола или за самолет. Стига да не е някой специален с изисквания за повече, напр. 16 Ом. Мощноста, разбира се, пада, но за сметка на това, качеството се подобрява и то доста. За да свържеш два говорителя последователно, е достатъчно само едно условие - и двата да са абсолютно еднакви. И въпреки това, единият ще "тегли" другия, а в честотите ще има сериозен срив, особено в ниските. P.S. 16 Омови бяха говорителите на някои уредби "Regent" и "Vermona". "Мерцедесите" в акустиката навремето
                        Малко не ми стана ясно защо ще има голям спад на ниските честоти, при последователно свързани говорители, след като еквивалентната площ на мембраните става по-голяма?
                        Fiat Bravo 11'97
                        1.4 12V A/C

                        Коментар


                          #13
                          rudiem написа:
                          Малко не ми стана ясно защо ще има голям спад на ниските честоти, при последователно свързани говорители, след като еквивалентната площ на мембраните става по-голяма?
                          Навремето моя преподавател по Акустика ме заби със следния въпрос - защо правоъгълните и квадратни мембрани НЯМА да се наложат в акустиката, въпреки, че съществуваха такива? Аз гледах няколко минути тъпо и си мрънках под носа, след което той ми изнесе цяла лекция по въпроса. Надявам се не очакваш да направя същото. Въпреки, че имам взет изпит и то с 5-ца , изобщо нямам намерение да ровя, чета, показвам и доказвам защо е така. А да си кажа честно, и не помня. Помня само, че когато искахме ясно изразени средни честоти (за говор, например), идеалният вариант бяха последователно навързани, 4-ватови, 4-омови нискочестотни! БГ говорители. Както и че сменявахме десетина бройки, докато уцелим комбинация с максимално еднакви като звучене, без единия да тегли другия. Всичко това бе в далечните 80-90 години, в които липсваха сегашните "екстри". Също така идеално си спомням експериментите с различните съпротивления на говорителите, при едно и също стъпало и акустичното измерване на показателите, все в плюс за 8-омовите. Отговора на въпроса ти е някъде в мрежата, просто трябва да го потърсиш.
                          Fiat Marea 1.8i 16V
                          Fiat Tipo 1.4i 8V
                          Fiat Punto 1.6i 8V
                          www.italauto-bg.net/forum/

                          Коментар

                          Working...
                          X