Кажете най добрите настройки за този автоусилвател http://www.thunder.bg/product_info.php?products_id=338 отпред съм с тези http://aval-bg.com/car-audio/pioneer...ioneer-ts-h467 отзад с http://aval-bg.com/car-audio/hertz/g.../hertz-dcx-690 и в багажника за баса с HI SOUND засега.Та въпроса ми е както по горе написах какви са най добрите настройки за в моя случай?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Настойки на автоусилвател ПОМОГНЕТЕ
Collapse
X
-
Rokambol написа:Собственото ти усещане за звук. По добри настройки няма. Използвай 8 Ом-ви говорители, за по-добро качество.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Fiat_Punto11 написа:Rokambol написа:Собственото ти усещане за звук. По добри настройки няма. Използвай 8 Ом-ви говорители, за по-добро качество.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Rokambol написа:Собственото ти усещане за звук. По добри настройки няма. Използвай 8 Ом-ви говорители, за по-добро качество.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
batproho написа:Rokambol написа:Собственото ти усещане за звук. По добри настройки няма. Използвай 8 Ом-ви говорители, за по-добро качество.Гледам, че този усилвател в мостов режим изкарва 2x220W при 4 ома, а когато му се сложат 8 ома говорители ще свири наполовина по слабо 2x110W при 8 ома
Ако сте забелязали в паспортните данни пише 2-16 ома
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Не че е невъзможно но не е особено желателно, а това какво е написал китайския инженер ще се въздържа да го коментирам.п.с. като се замисля , май това е единствената марка според чийто данни усилвателите им за кола работят на 8 и 16 Ома.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
batproho написа:Не че е невъзможно но не е особено желателно, а това какво е написал китайския инженер ще се въздържа да го коментирам.п.с. като се замисля , май това е единствената марка според чийто данни усилвателите им за кола работят на 8 и 16 Ома.
(даже не знам дали има такова чудо) :D Иначе 16 ома се получават когато се свържат два 8 омови говоритела последователно (вече друг е въпроса какво ще се чува през тях)
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
8-омовите говорители са за предпочитане, независимо от усилвателя, дали е за кола или за самолет. Стига да не е някой специален с изисквания за повече, напр. 16 Ом. Мощноста, разбира се, пада, но за сметка на това, качеството се подобрява и то доста. За да свържеш два говорителя последователно, е достатъчно само едно условие - и двата да са абсолютно еднакви. И въпреки това, единият ще "тегли" другия, а в честотите ще има сериозен срив, особено в ниските. P.S. 16 Омови бяха говорителите на някои уредби "Regent" и "Vermona". "Мерцедесите" в акустиката навремето
Коментар
-
Rokambol написа:8-омовите говорители са за предпочитане, независимо от усилвателя, дали е за кола или за самолет. Стига да не е някой специален с изисквания за повече, напр. 16 Ом. Мощноста, разбира се, пада, но за сметка на това, качеството се подобрява и то доста. За да свържеш два говорителя последователно, е достатъчно само едно условие - и двата да са абсолютно еднакви. И въпреки това, единият ще "тегли" другия, а в честотите ще има сериозен срив, особено в ниските. P.S. 16 Омови бяха говорителите на някои уредби "Regent" и "Vermona". "Мерцедесите" в акустиката навреметоТочно казано
На мнение съм, че 8 омовите говорители са най-добрите. Като се увеличва съпротивлението, освен пада на мощност пада и нивото на ниските честоти спрямо средните. При намаляване на съпотивлнието пък изпъкват и шумовете, внесени от кабели, високо ниво на собствен шум на усилватела, или ниско качество на звука, като шум от магнитна лента в записите на по-стара музика.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Rokambol написа:8-омовите говорители са за предпочитане, независимо от усилвателя, дали е за кола или за самолет. Стига да не е някой специален с изисквания за повече, напр. 16 Ом. Мощноста, разбира се, пада, но за сметка на това, качеството се подобрява и то доста. За да свържеш два говорителя последователно, е достатъчно само едно условие - и двата да са абсолютно еднакви. И въпреки това, единият ще "тегли" другия, а в честотите ще има сериозен срив, особено в ниските. P.S. 16 Омови бяха говорителите на някои уредби "Regent" и "Vermona". "Мерцедесите" в акустиката навреметоFiat Bravo 11'97
1.4 12V A/C
Коментар
-
rudiem написа:Малко не ми стана ясно защо ще има голям спад на ниските честоти, при последователно свързани говорители, след като еквивалентната площ на мембраните става по-голяма?, изобщо нямам намерение да ровя, чета, показвам и доказвам защо е така. А да си кажа честно, и не помня. Помня само, че когато искахме ясно изразени средни честоти (за говор, например), идеалният вариант бяха последователно навързани, 4-ватови, 4-омови нискочестотни! БГ говорители. Както и че сменявахме десетина бройки, докато уцелим комбинация с максимално еднакви като звучене, без единия да тегли другия. Всичко това бе в далечните 80-90 години, в които липсваха сегашните "екстри". Също така идеално си спомням експериментите с различните съпротивления на говорителите, при едно и също стъпало и акустичното измерване на показателите, все в плюс за 8-омовите. Отговора на въпроса ти е някъде в мрежата, просто трябва да го потърсиш.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар