Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава 1.4 12V не иска да запали!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    NikMar написа:
    Ето я схемата, това за което писах по-горе е на схемата - ключа е под номер 5, реле 101 подава "+" и там може да прави беля, ако липсва "+" на бобината може да се дадат на късо крачетата 30 и 87 на релето, разбира се ако на 30 има "+".
    Колега има + на бобината а с дърпането не пали както написах отгоре Все пак ме хвърли в размисли ,защото мойто преправяно с бутон да върти не от ключа Мерси за съдействието

    Коментар


      #32
      Колега, какво стана? Сетих се и още нещо, ако кабела на помпата ти е откачен ще ти свети кода и инжекциона и също няма палене.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #33
        И аз да споделя имам същия проблем колата си палеше загасих я и вече от един месец не иска да запали.Смени датчик на колянов вал,датчик на разпределителен вал.....ефект няма.Повиках уж майстор,който не е сигурен но мисли че проблема е в компа.както обяснява колегата ток до бобината има,а до свещите не....Някакви предложения,че вече се побърках....

        Коментар


          #34
          emanyela velinova написа:
          И аз да споделя имам същия проблем колата си палеше загасих я и вече от един месец не иска да запали.Смени датчик на колянов вал,датчик на разпределителен вал.....ефект няма.Повиках уж майстор,който не е сигурен но мисли че проблема е в компа.както обяснява колегата ток до бобината има,а до свещите не....Някакви предложения,че вече се побърках....
          Какво свети по таблото ? Бензиновата помпа чува ли се да бръмчи в резервоара ? Ток до бубините има като дадеш на контакт, но за да цъкат искрички, трябва и други неща да работят.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #35
            Dido_Lyubenov написа:
            emanyela velinova написа:
            И аз да споделя имам същия проблем колата си палеше загасих я и вече от един месец не иска да запали.Смени датчик на колянов вал,датчик на разпределителен вал.....ефект няма.Повиках уж майстор,който не е сигурен но мисли че проблема е в компа.както обяснява колегата ток до бобината има,а до свещите не....Някакви предложения,че вече се побърках....
            Какво свети по таблото ? Бензиновата помпа чува ли се да бръмчи в резервоара ? Ток до бубините има като дадеш на контакт, но за да цъкат искрички, трябва и други неща да работят.
            Така е, защото компа дава "-", а явно той не сработва по някаква причина. Качва ли я на тест?
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #36
              кола

              как така до бубината има ток а на свещите няма тогава кабелите са проблем може да се пробва с друго ECU да се види как е
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #37
                помпата бръмчи сега търся ECU да пробвам,но не намирам.на таблото всичко си свети нормално,светва акумулатора и гасне,дюзичката ми свети,но не гасне,преди да откаже колата светкаше и гаснеше когато си поиска..

                Коментар


                  #38
                  emanyela velinova написа:
                  помпата бръмчи сега търся ECU да пробвам,но не намирам.на таблото всичко си свети нормално,светва акумулатора и гасне,дюзичката ми свети,но не гасне,преди да откаже колата светкаше и гаснеше когато си поиска..
                  Щом не гасне дюзичката, значи има проблем, който ЕКУ засича. С друго ЕКУ нама да стане толкова елементарно, а твоето при тези симптоми означава че работи. Докато не угасне дюзичката, няма да има искра на свещите и упрвление на дюзите. Виж някой колега от форума, който има диагностичен софтуер и ти е градски, да дойде да прочете грешките които са записанаи в ЕКУ. Иначе може да се започне с почистване на регулатора на налягане на бензина, проверка на налягането на бензина в рейката, евентуално датчик за налягането на бензина да дава гршни данни или да е дефектирал. Другото се вижда на диагностика с компютър. То това което изброих, също се вижда на диагностиката. Но в подобни случаи, най-често срещания проблем е в бензиновата помпа. Не успява да вдигне налягане и колата не пали, дори помпата да бръмчи. Също така искам да попитам, има ли бензин в резервоара ?
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #39
                    бензин има,идва един провери я на комп каза че му дава грешни стойности нещо и каза да търся ECU,а колко може да му се вярва нз за тва реших да се допитам,на майстори вяра не може да се има в днешно време...

                    Коментар


                      #40
                      emanyela velinova написа:
                      бензин има,идва един провери я на комп каза че му дава грешни стойности нещо и каза да търся ECU,а колко може да му се вярва нз за тва реших да се допитам,на майстори вяра не може да се има в днешно време...
                      Забрави го тоя, дай някой сериозен. Трябва да се види точно какво изписва компютъра на диагностиката, има си и кодове на грешките, по които се разбира какъв е проблема. Бензин може да идва от помпата, но той трябва да е с определено налягане. Ако е по-ниско или по-високо, компа ЕКУ няма да разреши да работи мотора. По принцип регулатора на налягане е в помпата, до колкото се сещам, така че ако имаш възможност, пробвай с друга помпа, ако може да я вземеш само за тест. Иначе се започва смяна части, доато се уцели проблема с налучкване. Това обаче излиза скъпо. Има една камара датчици, всеки от които може да е проблем, за това си има диагностика.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #41
                        Re: кола

                        kluchar написа:
                        как така до бубината има ток а на свещите няма тогава кабелите са проблем може да се пробва с друго ECU да се види как е
                        Естествено, че няма да има ток ако не се подаде и "-" на бобината, тока протича при наличието на затворена верига.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар

                        Working...
                        X