Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава 1.4 12V не иска да запали!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Фиат Брава 1.4 12V не иска да запали!

    lild написа:
    Колеги въпросът с паленето е разрешен беше се загубила паметта на компа и от бобината е станал проблема.До сега не ми се е случвал такъв проблем,че бобината да се окаже лъжлива.Колата я запалвам и както си работи и угасва и това е със старата бобина с новата няма проблем.Няколко пъти ги разменях и се оказа че старата бобина е направила големия проблем.Ще ми сложат чип за да не се губи повече паметта.
    Колега, това е много интересна теория :D Много ми хареса в тази част за загубата на паметта и "чипа", който ше пази компютъра. Не знам, кой те е убедил в това, но не те съветвам да го слушаш много!
    Fiat Marea 1.8 16V ELX

    Коментар


      #17
      и аз искам ЧИП и аз искам..... от 80 магарета ще ми стане на 120 и ще помни даже че е толкова ..... Колега, сега сериозно: Как ще си забрави паметта бе колега...??? Няма такъв филм просто, ако се прецака паметта на компа пиши го R.I.P. този комп...Тези са те метнали по върбите, най - вероятно е било само бубината! Бахти майсторите, много добри ве, слагат чипове в компа, програмират го да не забравя, страшнииии..... Аман от такива селски тарикати..... п.п. ....просто не се сдържах...
      Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

      Коментар


        #18
        кола

        Как ще стане тоя да сложи допълнително чип и къде освен да го смени самия чип с друг смени ECU все тая
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #19
          Колегата не е обяснил добре Проблема е в епрома на имото. Чупи се някак. Първо му се беше "счупило" имото. Махнахме го. След 2 седмици ми звънна пак не иска да пали. Донесе компютъра, в паметта всичко се е преместило с един бит на пред. И понеже колата не съм я виждал, като дойде ще му сложа друга памет и ще я заключа.Това е. Просто, ясно... никой никъде не го е мятал
          O.E.Motorsport

          Коментар


            #20
            яко го е обяснил колегата все пак...
            Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

            Коментар


              #21
              кола

              Понякога чиповете правят дефект като е висока Температурата и за това трябва да се сменят .
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #22
                Re: кола

                kluchar написа:
                Понякога чиповете правят дефект като е висока Температурата и за това трябва да се сменят .
                И не само от температурата. И от смущения в напреженията също. Ще го сменим и няма да има грижи вече.
                O.E.Motorsport

                Коментар


                  #23
                  oem написа:
                  Колегата не е обяснил добре Проблема е в епрома на имото. Чупи се някак. Първо му се беше "счупило" имото. Махнахме го. След 2 седмици ми звънна пак не иска да пали. Донесе компютъра, в паметта всичко се е преместило с един бит на пред. И понеже колата не съм я виждал, като дойде ще му сложа друга памет и ще я заключа.Това е. Просто, ясно... никой никъде не го е мятал
                  Аха, това вече звучи по друг начин И все пак ако проблемът е от смущения, то те са в запалителната система и по-точно бобината, така ли ?
                  Fiat Marea 1.8 16V ELX

                  Коментар


                    #24
                    Не мога да кажа. Както казах колата не съм я виждал, следователно не съм имал възможност да измеря нищо. Само предположения мога да имам. Една от възможностите е пробив между високоволтовата към маса. Пробив във първичната намотка на бобината също... още много неща може да бъдат.
                    O.E.Motorsport

                    Коментар


                      #25
                      Колега извинявай че се намесвам в темата ,но имам същия проблем и ме побърка направо и аз сменях датчици бобини какво ли не и не става карах я на диагностика няколко пъти нищо немогат да ми кажат последния път ми обясниха нещо че имобилайзера се заключил и не подава импулс към ЕКУ-то.Проблема ми че не иска да запали и както при колегата няма ток до свещите има до бобината но не и до свещите всичко за което се сетих смених :Датчик на коляновия вал ,бобина ,детунационен датчик ,кабила на свещите ,свещи и не става ? Ако може някой да помогне

                      Коментар


                        #26
                        Опитай на тикане дали ще запали, ако запали тогава ще ти разясня от къде ти е проблема, ако не запали ще мислим пак.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #27
                          NikMar написа:
                          Опитай на тикане дали ще запали, ако запали тогава ще ти разясня от къде ти е проблема, ако не запали ще мислим пак.
                          Аз не бих я тикал, така най лесно прескачат ремъците, пробвай с друг акумолатор, или с кабели но хубави и дебели. Провери си и масата на двигателя и на купето.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #28
                            S_BANKOV написа:
                            NikMar написа:
                            Опитай на тикане дали ще запали, ако запали тогава ще ти разясня от къде ти е проблема, ако не запали ще мислим пак.
                            Аз не бих я тикал, така най лесно прескачат ремъците, пробвай с друг акумолатор, или с кабели но хубави и дебели. Провери си и масата на двигателя и на купето.
                            Не е толкова страшно, имах същия проблем и повиках кръстника ми да ме тегли от Плевен до Габрово, на един светофар включих на скорост за да убия енерцията и тя си запали и така избегнах 100 км теглене, ако знаех че ще запали нямаше да го викам на 100 км да ме дърпа, нищо не й стана, просто си запали на четвърт. Проблема беше в куплунга на паяка за стартовия ключ. И като съм почнал да довърша с обяснението за пореден път го пиша. Та, когато дадеш на контакт от ключа се дава "+" на бобината и след няколко секунди спира /благодарение на компа за да не грее бобината/, минуса минава през компа, при завъртането "+"-са се подава от друго място на паяка, което при мен правеше беля, след като запали при пускането на ключа той се връща в първоначалното положемие и взема "+" от първото място. Това откритие ми коства 3 месеца ходене по мъките и по пишман майстори, докато не си гооткрих сам.Не твърдя че е това проблема при колегата, но не го изключвам като вариянт. А иначе от какъв зор да се скъса ремък,движението му се подава от едно и също място - коляновия вал, а той се завърта от маховика, в един момент от стартера, а в другия момент от съединителя, единствено ако се пусне рязко съединителя може да се получи камшичен удар и тогава е опасно.А сетих се и още нещо мерил ли си този плюс към бобината дали го има, преди и по време на завъртане на стартера?
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар


                              #29
                              Ето я схемата, това за което писах по-горе е на схемата - ключа е под номер 5, реле 101 подава "+" и там може да прави беля, ако липсва "+" на бобината може да се дадат на късо крачетата 30 и 87 на релето, разбира се ако на 30 има "+".
                              Прикачени файлове
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар


                                #30
                                Колега мен не ме плаши дърпане и тикане ама не става ,а пъктова акумулатора си ми е добре !Ние я дърпахме още тогава ама не става и като ти казвам дърпане значи дърпане включил съм 2ра и ме дърпат и тя работи но свети дюзата и като натисна съединитела и гаснее

                                Коментар

                                Working...
                                X