Здравейте колеги,В рамките на много кратко време се сблъсках с 3 не малки проблема и реших да ги споделя и потърся някакво съдействие и решение. Накратко : 1)С голямо учудване установих , че има гадна зависимост м/у включен ксенон и радио,т.е. страшно много се усилват смущенията и намалява силата на сигнала на радиото на абсолютно всяка станция при включени фарове особено на извънградско(магистрала) пътуване.На какво може да се дължи? 2)Внезапно ми отказа всички бутони на контактния ключ.Наложи се да заключвам и отключвам колата и багажника механично.Колата пали и върви без проблем,при натискане на бутоните светва червения диод но уви,нищо не се случва.Дали става въпрос за батерия на ключа или е нещо по-сериозно?При проба с втория ключ (абсолютно еднакъв,но малко оръфан ) всичко работи и диода му отново свети 3)Тук вече става въпрос за колата на баща ми: Фиат Брава 1.2 16в 99г. ,при която отказа функцията - Термометър - при натискане на бутона нищо не се показва или променя на дисплея(няма градуси).По-интерсното е че има по-голям проблем с бордовия екран а именно: при подаване контакт вместо общ и дневен километраж на двата реда изписва следната последователност от символи по време на check-a : 888888 000000 _l_l_l_l_l_l и след всичкo това се появяват общия и дневния километраж,но km 888,8 miles000,0 kmiles _l_l_l,_l термометъра така и не проработва при натискане Моля Ви,дайте някаква идея за причина за тези неудобства
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко електронни проблема
Collapse
X
-
1) Виновен в ксенона. Вкарва смущения. Трябва да си потърсиш баласти, които не го правят. Аз бях с дебели, от първите китайци, които масово се продаваха, и нямах проблеми. Смених единия със слим-баласт, който уж е с намалени смущения - дрън-дрън. Точно от него ми започнаха проблемите. 2) Смени си батерията на ключа. 3) Провери дали работи бутона, само че трябва да свалиш конзолата с бутоните. Не съм сигурен дали може само тя, или трябва цялата централна конзола. Но и тя се сваля лесно. Състоянието на акумулатора провери също, като за начало.
-
За ксенона Оги е казал..За термометъра и километража - въпреки, че панела с бутончетата е предвиден за самостоятелно сваляне, е доста трудно и може да го счупиш. По добре цялата конзола. На някой коли с газова уредба се поставя "нулиращ" бутон, чиято функция е да прекъсва захранването към ЕКУ след спиране на мотора. Случайно да си с газ и да имаш нещо подобно?
Коментар
-
1)Ксенона е от първите - 2008г. с дебелите баласти,макар че една по една и двете ги сменях заради прекъсвания и гаснене на фаровете, но сега пак са такива дебели, но не бях забелязал радио-смущенията.Ако се сложи някакво реле или филтър няма ли да стане,че как да намеря читави баласти? 2)Ключа е с 3 бутона - Отключване ; Заключване ; Багажник - при натискане свети,но дали излъчва...... ????????? А втория е надран и оръфан и не ми допада 3)Колата няма газ или други устройства и двете са на бензин,акумулатора е добре - не е правил ядове,а термометъра се изгуби по време на движение и доста топло време, после забелязохме и километража1) Зависи, може да стане, а може и не. Смущението е електромагнитно и ако липсва екранировка, може от това да прави мизерии. Питай тук-там из сервизите за ксенон, даже може някои да се навият да сложат чисто нов техен за проба, ако ти се дават пари... 2) На светодиода на ключа му е нужно мега-малък ток за да светне. Може батерията е умряла отдавна, и все пак да има ток да захрани светодиода, но не и цялата схема, която да отключи/заключи колата. Извади батерията, измери я с мултицет. Трябва да покаже напрежение поне колкото е номинала и, за да може да работи. Ако е 12 В, ама ти показва 10.6 - едва ли ще работи, но ако измериш 12.24 - това си е добра заредена батерия.Fiat Stilo 1.2 - 16v
80hp - 6 Speed '02
Коментар
-
Re: Няколко електронни проблема
mayora написа:... т.е. страшно много се усилват смущенията и намалява силата на сигнала на радиото на абсолютно всяка станция при включени фарове особено на извънградско(магистрала) пътуване.На какво може да се дължи? ...Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Значи това е за твоята кола Стило то е с 3 бутона.Трябва да се програмира тогава .Fiat Stilo 1.2 - 16v
80hp - 6 Speed '02
Коментар
-
Re: Няколко електронни проблема
mayora написа:..... изписва следната последователност от символи по време на check-a : 888888 000000 _l_l_l_l_l_l и след всичкo това се появяват общия и дневния километраж,но km 888,8 miles000,0 kmiles _l_l_l,_l термометъра така и не проработва при натискане Моля Ви,дайте някаква идея за причина за тези неудобства
Коментар
-
Re: Няколко електронни проблема
Тогава разкачих минуса на акумултора за една минута. Закачих го и всичко се оправи. Засега е ОК. Опитай същото.[/quote]Това се оказа решението и при мен.След манипулацията се възстановиха и километража и термометъра. Остава само загадката на какво се дължи и дали ще го повтори?Fiat Stilo 1.2 - 16v
80hp - 6 Speed '02
Коментар
-
Re: Няколко електронни проблема
mayora написа:Това се оказа решението и при мен.След манипулацията се възстановиха и километража и термометъра. Остава само загадката на какво се дължи и дали ще го повтори?
Коментар
-
mayora написа:1)Ксенона е от първите - 2008г. с дебелите баласти,макар че една по една и двете ги сменях заради прекъсвания и гаснене на фаровете, но сега пак са такива дебели, но не бях забелязал радио-смущенията.Ако се сложи някакво реле или филтър няма ли да стане,че как да намеря читави баласти? 2)Ключа е с 3 бутона - Отключване ; Заключване ; Багажник - при натискане свети,но дали излъчва...... ????????? А втория е надран и оръфан и не ми допада 3)Колата няма газ или други устройства и двете са на бензин,акумулатора е добре - не е правил ядове,а термометъра се изгуби по време на движение и доста топло време, после забелязохме и километража-------------1) Зависи, може да стане, а може и не. Смущението е електромагнитно и ако липсва екранировка, може от това да прави мизерии. Питай тук-там из сервизите за ксенон, даже може някои да се навият да сложат чисто нов техен за проба, ако ти се дават пари... 2) На светодиода на ключа му е нужно мега-малък ток за да светне. Може батерията е умряла отдавна, и все пак да има ток да захрани светодиода, но не и цялата схема, която да отключи/заключи колата. Извади батерията, измери я с мултицет. Трябва да покаже напрежение поне колкото е номинала и, за да може да работи. Ако е 12 В, ама ти показва 10.6 - едва ли ще работи, но ако измериш 12.24 - това си е добра заредена батерия.-------------
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар