Здравейте колеги Имам следния въпрос ... Значи реших да направя опит да вържа домашния активен буфер в моето браво докато посабера повечко финанси за нещо наистина добро .Оригиналната музика в колата е ужасно зле!!! Точно и заради това искам да поразчупя малко звука в коалта... не искам да прибързвам с усилватели, плеъри и колони още защото съм куц от към парички а искам да сложа нещо по - сносно. Та да се върна към главната тема .. Мога ли буфера с тези характеристики: Total RMS Power: Subwoofer - 24 Watts @ 4 ohmsFrequency Response: Subwoofer - 20Hz ~ 120HzDrivers:Dimensions: Woofer - (W)215 x (H) 275 x (D)200 mmДа вържа към изхода примерно за задните колони без преобразувател 12-220 Гледах че в багажника под килимчето на лявата стена имам изведен някакъв кабел и предполагам че е за задните колони защото при мен оригинално си липсват Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Оригинален касетофон - Браво
Collapse
X
-
Идеята ми е да разкача неговия усилвател.. на негово място да закача захранването на едната или двете задни колони които не ползвам в момента .. говоритела му е слабичък и за това мисля че може да стане по тоя начин .. дори малко по различно да е .. обаче едва ли тоя касетофон има мостов режим и там може да е проблема .. Някои по ук по темата или пък който го е правил може да ме светне как става.. Защото съм ги виждал вързани по тоя начин и знам че има чалъм Поздрави !
Коментар
-
Разковничето се крие в думата "активен" т.е. е с вграден усилвател а пък щом е домашен той ще работи на 220V.Без захранване няма да работи както и да се мъчиш да го свързваш.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
m0tion написа:Идеята ми е да разкача неговия усилвател.. на негово място да закача захранването на едната или двете задни колони които не ползвам в момента .. говоритела му е слабичък и за това мисля че може да стане по тоя начин .. дори малко по различно да е .. обаче едва ли тоя касетофон има мостов режим и там може да е проблема .. Някои по ук по темата или пък който го е правил може да ме светне как става.. Защото съм ги виждал вързани по тоя начин и знам че има чалъм Поздрави !Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
sok1 написа:m0tion написа:Идеята ми е да разкача неговия усилвател.. на негово място да закача захранването на едната или двете задни колони които не ползвам в момента .. говоритела му е слабичък и за това мисля че може да стане по тоя начин .. дори малко по различно да е .. обаче едва ли тоя касетофон има мостов режим и там може да е проблема .. Някои по ук по темата или пък който го е правил може да ме светне как става.. Защото съм ги виждал вързани по тоя начин и знам че има чалъм Поздрави !Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Ебаси .. !Явно предишния собственик доста си е играл с музиката на колата .. пищялките на таблото са сменяни (тва не е лошо) не мога да разбера що е срязал оригиналните кабели и е сложил негови на тяхно място .. Предните говорители в вратите са едни синкави елипси и ми се виждат сякаш не са оригиналните на колата и са ебаси ИЗДЪНЕНИТЕ ! Изходите за задните в багажника изобщо не реагират ! Адаптера на буксата на касетофона която забранява задните я няма ! На моя касетофон FADER не намерих .. а като гледам задните изходи са си вързани както трябва в касетофона .. ПЪЛНА КАША !
Коментар
-
Нямаше ги крачетата които трябва да правят връзка с буксата на касетофона .. все тая вързах задните колони успоредно на предните .. закачих колоната на буфера .. ПФ ! Свири си без грам ниски честоти .. пищи та се къса и в крайна сметка е безполезна цялата операция ! Не ми трябва огромна пищлка в багажника все пак Е Струваше си да опитам можеше пък да се получи :D@batproho другия път ще те послушам ! :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар