абе маниаци, какви вазелини какви витамини аспирини. това е желязо, нищо няма д аму стане ако го намажете с грес не се излагайте. когато клемите имат досег с въздуха се окисляват и се нарушава контакта между тях, като нищо след 6 месеца няма да можеш да запалиш една сутрин-ако не ги почистиш и омажеш с грес. а това, че се окислявали като нямало добър контакт - имам 1 акумулатор, седи от известно време неизползван в нас. свалих го чист/сравнително нов просто/ и от седенето в нас ако беше хванал "мухъл" така че не е от контакта
Не всички клеми са от желязо(има бронзови,оловни) и всички натрупват това окисляване което ако не се чисти разрушава клемите и на акумулатора.P.S.Помъчих се да кача едно полезно файлче за подръжка на акумулатора ама нещо не успях
абе маниаци, какви вазелини какви витамини аспирини. това е желязо, нищо няма д аму стане ако го намажете с грес не се излагайте. когато клемите имат досег с въздуха се окисляват и се нарушава контакта между тях, като нищо след 6 месеца няма да можеш да запалиш една сутрин-ако не ги почистиш и омажеш с грес. а това, че се окислявали като нямало добър контакт - имам 1 акумулатор, седи от известно време неизползван в нас. свалих го чист/сравнително нов просто/ и от седенето в нас ако беше хванал "мухъл" така че не е от контакта
Ти явно не си чувал за технически вазелин. Вярно, че това "чудо" не можеш вече да го намериш никъде, но вършеше чудесна работа. Същата работа я върши и греста! Не си прав, че "това е желязо". В общия случай е някаква сплав. Преди правеха оловни клеми, а сега са от месинг. Колкото до "омазването" - препоръчва се съвсем тънко намазване, а не едва ли не да се "потопи" в кутията с грес
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
абе маниаци, какви вазелини какви витамини аспирини. това е желязо, нищо няма д аму стане ако го намажете с грес не се излагайте. когато клемите имат досег с въздуха се окисляват и се нарушава контакта между тях, като нищо след 6 месеца няма да можеш да запалиш една сутрин-ако не ги почистиш и омажеш с грес. а това, че се окислявали като нямало добър контакт - имам 1 акумулатор, седи от известно време неизползван в нас. свалих го чист/сравнително нов просто/ и от седенето в нас ако беше хванал "мухъл" така че не е от контакта
Ти явно не си чувал за технически вазелин. Вярно, че това "чудо" не можеш вече да го намериш никъде, но вършеше чудесна работа. Същата работа я върши и греста! Не си прав, че "това е желязо". В общия случай е някаква сплав. Преди правеха оловни клеми, а сега са от месинг. Колкото до "омазването" - препоръчва се съвсем тънко намазване, а не едва ли не да се "потопи" в кутията с грес
под клеми визирах клемите на самия акумулатор. за другите работи както кажеш- така е.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар