Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неизправност акумулатор?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Неизправност акумулатор?

    Та значи имам следния проблем-странно защо по + на акумулатора от известно време почна да се появява една бяла слуз ,която като забравя да я махна и я пооставя става на бял прах .Доскоро беше само на +, ма гледам вече че излязло и на -!Махам го и то пак се появява Клемите имат добър контакт, всичко точно, акумулаторът е зареден.На някой случвало ли се е?
    N.Y. State of Mind

    #2
    И при мен го има и ми казаха, че било нормално да се окислява, въпреки, че на мен не ми се вярва.

    Коментар


      #3
      нормално е. като го почистите ги омажете обилно с грес и няма да има проблеми
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Хм...не знам дали е нормално преди да го заредя го нямаше това!
        N.Y. State of Mind

        Коментар


          #5
          pakumba написа:
          нормално е. като го почистите ги омажете обилно с грес и няма да има проблеми
          Стар и ефективен номер.Обмажете си с грес клемите и няма да имате проблем. П.С Може и да не е толкова обилно. :D
          125s/1600ccm/100ps

          Коментар


            #6
            FIAT 125s написа:
            pakumba написа:
            нормално е. като го почистите ги омажете обилно с грес и няма да има проблеми
            Стар и ефективен номер.Обмажете си с грес клемите и няма да имате проблем. П.С Може и да не е толкова обилно. :D
            Да, ама графитна. Иначе може и проблемчета да се появят.Според мен, най-добре с технически вазелин.
            Настоящата - Ford Focus ST
            Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
            Франкенщайн - R.I.P.
            Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

            Коментар


              #7
              Няма ли да прееба акумулатора така?
              N.Y. State of Mind

              Коментар


                #8
                На предната си кола мажех клемите на акумулатора с технически вазелин всяка година и нямах никакви проблеми.
                Настоящата - Ford Focus ST
                Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
                Франкенщайн - R.I.P.
                Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

                Коментар


                  #9
                  Няма нищо да преебеш спокойно .Така е по-зле защото нарушаваш контакта между клемите на акомулатора и кабелите и се появява още и още такова слузесто.То се появява при не много добър контакт така че докато е време си свали клемите,зачисти ги хубаво както тези на акомулатора така и тези на кабелите и ги намажи с грес (техническа или не) или технически вазелин,стегни си ги както трябва,намажи ги пак малко и няма да имаш никакви проблеми.
                  Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                  Коментар


                    #10
                    Ами досега не сам ги мазал с нищо само ги чистих, ма като гледам доста гора ме съветвате, ще взема да ги намажа :D
                    N.Y. State of Mind

                    Коментар


                      #11
                      Е ние затова ти го казваме за да ги намажеш и да си нямаш ядове .Моето Типо си дойде с намазани и сега като е с нов акомулатор си работи идеално и няма грам такава гнус.Иначе всяка кола го образува това и в даден момент спира да пали както трябва защото тая гадост съсипва контакта между клемата и акумулатора и дотам....
                      Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                      Коментар


                        #12
                        Фиата ми е ’81 набор И още от тогава баща ми а после и аз(от’90) мажем клемите с грес и досега са като нови.Така че мажи ,не се притеснявай. :D П.С. С вазелин също е добре.
                        125s/1600ccm/100ps

                        Коментар


                          #13
                          А ако все още имаш някакви съмнения, прочети тази статия на Popular Mechanics (Basic Battery Care): http://www.popularmechanics.com/auto...t/1608582.html (дори и да не отбираш английски, има картинка) :D
                          ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                          Коментар


                            #14
                            Много хубаво е показано на картинката. Измиваш клемите най-напред с сапунка, тъй като това е киселина, а сапуна е основа и се неутрализират. После намазваш лекичко с грес или технически вазелин и пей сърце. От време на време повтаряй процедурата с намазването като видиш, че клемите изсъхват!
                            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                            Коментар


                              #15
                              абе маниаци, какви вазелини какви витамини аспирини. това е желязо, нищо няма д аму стане ако го намажете с грес не се излагайте. когато клемите имат досег с въздуха се окисляват и се нарушава контакта между тях, като нищо след 6 месеца няма да можеш да запалиш една сутрин-ако не ги почистиш и омажеш с грес. а това, че се окислявали като нямало добър контакт - имам 1 акумулатор, седи от известно време неизползван в нас. свалих го чист/сравнително нов просто/ и от седенето в нас ако беше хванал "мухъл" така че не е от контакта
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X