Та значи имам следния проблем-странно защо по + на акумулатора от известно време почна да се появява една бяла слуз ,която като забравя да я махна и я пооставя става на бял прах .Доскоро беше само на +, ма гледам вече че излязло и на -!Махам го и то пак се появява Клемите имат добър контакт, всичко точно, акумулаторът е зареден.На някой случвало ли се е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неизправност акумулатор?
Collapse
X
-
FIAT 125s написа:pakumba написа:нормално е. като го почистите ги омажете обилно с грес и няма да има проблемиНастоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
Няма нищо да преебеш спокойно .Така е по-зле защото нарушаваш контакта между клемите на акомулатора и кабелите и се появява още и още такова слузесто.То се появява при не много добър контакт така че докато е време си свали клемите,зачисти ги хубаво както тези на акомулатора така и тези на кабелите и ги намажи с грес (техническа или не) или технически вазелин,стегни си ги както трябва,намажи ги пак малко и няма да имаш никакви проблеми.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Е ние затова ти го казваме за да ги намажеш и да си нямаш ядове .Моето Типо си дойде с намазани и сега като е с нов акомулатор си работи идеално и няма грам такава гнус.Иначе всяка кола го образува това и в даден момент спира да пали както трябва защото тая гадост съсипва контакта между клемата и акумулатора и дотам....Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
А ако все още имаш някакви съмнения, прочети тази статия на Popular Mechanics (Basic Battery Care): http://www.popularmechanics.com/auto...t/1608582.html (дори и да не отбираш английски, има картинка) :Dex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Много хубаво е показано на картинката. Измиваш клемите най-напред с сапунка, тъй като това е киселина, а сапуна е основа и се неутрализират. После намазваш лекичко с грес или технически вазелин и пей сърце. От време на време повтаряй процедурата с намазването като видиш, че клемите изсъхват!FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
абе маниаци, какви вазелини какви витамини аспирини. това е желязо, нищо няма д аму стане ако го намажете с грес не се излагайте. когато клемите имат досег с въздуха се окисляват и се нарушава контакта между тях, като нищо след 6 месеца няма да можеш да запалиш една сутрин-ако не ги почистиш и омажеш с грес. а това, че се окислявали като нямало добър контакт - имам 1 акумулатор, седи от известно време неизползван в нас. свалих го чист/сравнително нов просто/ и от седенето в нас ако беше хванал "мухъл" така че не е от контактаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар