Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

зареждане на акумулатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    зареждане на акумулатор

    с колко по книжка трябва да зарежда алтернатора на пунто 2 ,при мен е 13.99 V без вкл.консуматори,с фарове става 13.89,с още нещо пада надолу?и още нещо -при махане на аку-то изчисти дневния километраж и общия също,почна си от 0 ?!

    #2
    Над 14 волта при всички случаи - например с пуснати къси и дълги на празен ход.
    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

    Коментар


      #3
      Лятото не е ненормално да зарежда дори и малко под 14.0. Зимата обаче трябва да е поне 14.1 - 14.2.

      Коментар


        #4
        14.18 на 14.08 под 14 зимата става кофти (лично преживяване) зимата бях с 13.8 на 13.1 и не смогваше на седмица и половина някаде се налагаше Бутане или Ток
        Шофирай разумно, на пътя не си сам.
        Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
        Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
        Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

        Коментар


          #5
          Направи замерване и с друг уред, преди да анализираш. Евтините дигитални мултимери силно се влияят от капацитета на батерията си. Ако нямаш под ръка втори, със същия измери зареждането при друг автомобил.
          Fiat Marea 1.8i 16V
          Fiat Tipo 1.4i 8V
          Fiat Punto 1.6i 8V
          www.italauto-bg.net/forum/

          Коментар


            #6
            Re: зареждане на акумулатор

            punto_2 написа:
            с колко по книжка трябва да зарежда алтернатора на пунто 2 ,при мен е 13.99 V без вкл.консуматори,с фарове става 13.89,с още нещо пада надолу?и още нещо -при махане на аку-то изчисти дневния километраж и общия също,почна си от 0 ?!
            Само да вметна, че подобни ефекти може да има и от неизряден акумулатор, кофти електрически връзки. Освен това акумулатора е доста сериозен източник, при който, с повишаването на температурата, напрежението пада. Температурният коефициент е от порядъка на 30mV/гр. Така, че напрежения от порядъка на 13.8V-13.9V лятото в жегите може да се приеме за нормално. Друг е въпросът със самият акумулатор и останал ли е в него някакъв капацитет. Да не забравяме, че акумулатора е този, който диктува напрежението в инсталацията на автомобила.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              колеги помагайте по втория проблем че е доста неприятно това зануляване на общия километраж след махане на някоя от клемите на аку-тонякакви идеи?

              Коментар


                #8
                Провери самото табло за евентуални интервенции по него.

                Коментар


                  #9
                  punto_2 написа:
                  колеги помагайте по втория проблем че е доста неприятно това зануляване на общия километраж след махане на някоя от клемите на аку-тонякакви идеи?
                  Не би трябвало да ти се нулират и двата а само дневния.
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b написа:
                    Лятото не е ненормално да зарежда дори и малко под 14.0. Зимата обаче трябва да е поне 14.1 - 14.2.
                    Няма никакво значение какъв е сезона за зареждането.
                    todorshalev написа:
                    14.18 на 14.08 под 14 зимата става кофти (лично преживяване) зимата бях с 13.8 на 13.1 и не смогваше на седмица и половина някаде се налагаше Бутане или Ток
                    Това също не е вярно. За да стане кофти имат значение други неща. На какво разстояние се кара след запалване, колко е читав акумулатора, колко бързо пали...............Преди когато бяха автомобилите с механично реле се нагласяше на 13.8 и никога ама никога не съм бутал.В момента либрата ми зарежда 13.9 и също никога не съм бутал.

                    Коментар


                      #11
                      а дали от ЕСU-то се променят километрите ,ако са пипали нещо там старите собственици незнам..,също не работят и останалите функции които показват разхода ,време на пътуване ,км/ч,добре поне ми кажете някой свестен жичкаджия който да разбира от това

                      Коментар


                        #12
                        Преди малко ходих да си поиграя и замерих акумулатора и в общи линии стойностите са:в покой - 12.63работещ двигател+къси светлини (ксенон) - 13.93при 1800 об./мин. - 14.05п.с. става въпрос за 1.9 JTD и акумулатор 60/540
                        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                        Коментар


                          #13
                          незнам колеги помагайте.смених с втора ръка алтернатор 65 А(стария беше 60)и сега на празен ход се покачи до 14 В.обаче както и на стария като пусна консуматори примерно,дълги и парно на 4,започва да пада напрежението и след 2 мин.от 13.90 става 12.90,като подам газ става до 13.5 В.на тънкия кабел който влиза в алтернатора обаче показва 13.5 волта на празен ход без консуматори ,нормално ли е?

                          Коментар


                            #14
                            punto_2 написа:
                            незнам колеги помагайте.смених с втора ръка алтернатор 65 А(стария беше 60)и сега на празен ход се покачи до 14 В.обаче както и на стария като пусна консуматори примерно,дълги и парно на 4,започва да пада напрежението и след 2 мин.от 13.90 става 12.90,като подам газ става до 13.5 В.на тънкия кабел който влиза в алтернатора обаче показва 13.5 волта на празен ход без консуматори ,нормално ли е?
                            Не се държи нормално.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар

                            Working...
                            X