Здравейте колеги,Искам да ви попитам нещо малко странно но все пак. Имам проблеми със запалката си или поточно с вързването на каквото й да е чрез нея.Проблема е че според мен е по къса самата запалка и май по широка и нито FM трансмитърите нито Зарядни не влизат хубаво(т.е наполовина стърчат навън пробвал съм сигурно 5-6 устройства) и при най-лекото потръсване на колата се вади... което не е много приятно особено при FM трасмитъра защото песента почва отначало и пак отначало Та въпроса ми е при мен ли е проблема или на всичките Пунтота МК2 е така и не влизат добре нещата.И съответно някакви идеи освен да дръпна таблото и да вържа към кабелите някой разклонител със няколко запалки.Благодаря за отговорите .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вход на запалка на Фиат Пунто Мк2
Collapse
X
-
колега маи така е на всички и при мен е същото малко е плитичка ама нали е запалкааз мисля да си прокарам 12V изход в багажника който да е независим с контактаШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
-
ако ще си правиш запалка по добре си намери постоянен (+) че на оригиналната запалка е през контакта а да не е зле и един предпазител да има да речем 20 или 25 АШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Снощи с един мой познат оправихме работата изключих стандартната запалка и си закачих една от китайските с два входа и две USB. Доста прилично стана. Само за информация ако на някои му трябва черния кабел е за маса/черевено черния е за запалката а жълтия е за лампичката на запалката.Темата е за ключ.Fiat Punto JTD HLX 1999
Коментар
-
аз да използвам и да се похваля вместо да преправям оригиналната запалка поставих друга в багажното отделение която работи постоянно ( не само на контакт)въпросната запалка е захранена с 2.5мм2 кабел директно от акумолатора(през един бушон 25А)ето и снимка как се получиШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
egzoti4en написа:Колега много добре е станало направо като фабрична седиШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар