Колеги както си карах по магистралата реших да пусна климатика и след минути работа и кеф парното спря тръгна за секунди и пак спря и не тръгна ама как го обясних :D.Четох из форума но не намерих моя проблем на мен не ми работят и 4-те степени на парното.Та има ли някакво реле което да е заминало или пак трябва да свалям таблотоКолата е пунто Мк1 1.6i
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Степените на парното на пунтото заминаха
Collapse
X
-
ами по принцип възможно е и тотално да се е стопил аз 2 пъти съм го сменял 1-я път ми остана само последната степен втория нито една. Мойто няма клима но предполагам че вентилатора ти е отдолу на таблото на пасажерското място залегни и виж реостата съответно е до него вентилатора лесно се пробва свали го и пробвай директно на акумулатораHaters Gonna Hate
Коментар
-
при мен имаше подобен проблем 1 и 2 степен ги имаше 3 и 4 - не! мисля че няма реле за тая работа не съм сигурен при мен се оказа реостата,а решението беше една по-дебела жичка запоена в двата му края отгоре и всичко заспауспех колегаП.С.: иначе колегата quintessenz е прав отдясно под таблото в краката на пасажера се намират реостата и вентилатора и се вижда,сравнително лесно е за сваляне.
Коментар
-
Днеска си поиграх и разбрах че вентилатора е ок върти та се къса с директен ток от акумолатора ама закача ли го одолу няма никоиКое е тва животно реостат до вентилатора има някакво чудо с букса свалих ама само го погледах и си го върнах на мястото щото съм скаран с релета,датчици и т.н.То беше с големина на кибритена кутийка с бушонче отгоре,това ли наричате реостат?
Коментар
-
Punto_Manqk написа:Днеска си поиграх и разбрах че вентилатора е ок върти та се къса с директен ток от акумолатора ама закача ли го одолу няма никоиКое е тва животно реостат до вентилатора има някакво чудо с букса свалих ама само го погледах и си го върнах на мястото щото съм скаран с релета,датчици и т.н.То беше с големина на кибритена кутийка с бушонче отгоре,това ли наричате реостат?
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Punto_Manqk написа:Днеска си поиграх и разбрах че вентилатора е ок върти та се къса с директен ток от акумолатора ама закача ли го одолу няма никоиКое е тва животно реостат до вентилатора има някакво чудо с букса свалих ама само го погледах и си го върнах на мястото щото съм скаран с релета,датчици и т.н.То беше с големина на кибритена кутийка с бушонче отгоре,това ли наричате реостат?
FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST
Коментар
-
Punto_Manqk написа:Колеги мотора проверен както казах вече работи,резистора премахнах бушона и сложих по дебела жица и пак няма никои.Тука по форума прочетох за някакви пластинки на самото копче но как да стигна до тях като разглобих под трите врътки няма нищо само една буксичка?,изчистих пластинките на копчето с шкурка повдигнах ги и пак не тръгна парното,резистора го карах по ел.техници всички викат работи не е в него проблема
вентилатора върти на директен ток от акумолатора други идей?Остана само инсталацията да се е запалила вие как мислите
АМАН ОТ ФИАТ И НАИ ВЕЧЕ ПУНТО
-ПЪЛНИ БОКЛУЦИ ТЕЯ КОЛИ ЕЙ
Коментар
-
Преди тоя КОКОШКАРНИК карах кадетт 1.8С е това за мене е кола за 40 000км една смяна на маслото,една задна прожина и една бензинова помпа как мислиш а?А на пунтото за 40 000 км само купето му е заводско всичко друго е сменено,не са коли това хората са казали че има 2 марки коли МЕРЦЕДЕС и всичко останалоЗа мене фиат е нискобюджетен автомобил за хора с много свободно време за да си висат по сервизите :D Не се заяждам а си изказвам мнението то бива бива ама при тея коли е малко в повече,седмица карам месец оправям
Коментар
-
Хм ... баща ми преди 3 години си взе Форд Ескорт 1.6 saphir се води накакъв междинен тунинг 94 година.. купихме го направо от Германия .. ескорта е вече 4та година в него пътува Чехия - България безброй пъти и единствените сменяни неща са масла филтри и накладки ... Преди тоя ескорт беше си докарал друг пак от Германия и го продаде точно за 2 месеца .. сам си направи извода защо го е продал и защо тоя го кара вече 4 години ..Прав си, от марка до марка разлика голяма .. но от автомобил до автомобил е още по голяма
Коментар
-
Punto_Manqk написа:Преди тоя КОКОШКАРНИК карах кадетт 1.8С е това за мене е кола за 40 000км една смяна на маслото,една задна прожина и една бензинова помпа как мислиш а?А на пунтото за 40 000 км само купето му е заводско всичко друго е сменено,не са коли това хората са казали че има 2 марки коли МЕРЦЕДЕС и всичко останалоЗа мене фиат е нискобюджетен автомобил за хора с много свободно време за да си висат по сервизите :D Не се заяждам а си изказвам мнението то бива бива ама при тея коли е малко в повече,седмица карам месец оправямFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
:D :D :D добре поне ме расмя дал на татко му мерцедеса да ходи на полето а тои кара фиатката и е по доволен,така е аз със CL-ката бера череши сега че не ми се цапа пунтарата :D :D :D И това го очаквах ама .....!БЕЗ КОМЕНТАР ПОВЕЧЕ ЩОМ МЕРЦЕДЕСА Е ПО НИСКО ОТ ФИАТА АЗ УТИВАМ НА МОЯТА ПЛАНЕТА :D П.П МОЛЯ ПИШЕТЕ ПО ТЕМАТА ТОВА НЕ Е ЧАТ СРЕЩА
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар