Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Степените на парното на пунтото заминаха

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Степените на парното на пунтото заминаха

    Колеги както си карах по магистралата реших да пусна климатика и след минути работа и кеф парното спря тръгна за секунди и пак спря и не тръгна ама как го обясних :D.Четох из форума но не намерих моя проблем на мен не ми работят и 4-те степени на парното.Та има ли някакво реле което да е заминало или пак трябва да свалям таблотоКолата е пунто Мк1 1.6i

    #2
    или реостата или вентилатора
    Haters Gonna Hate

    Коментар


      #3
      Колега ако е реостата не трябва ли 4-та степен на парното да работи?А вентилатора каде се намира тва чудо да го прегледам

      Коментар


        #4
        ами по принцип възможно е и тотално да се е стопил аз 2 пъти съм го сменял 1-я път ми остана само последната степен втория нито една. Мойто няма клима но предполагам че вентилатора ти е отдолу на таблото на пасажерското място залегни и виж реостата съответно е до него вентилатора лесно се пробва свали го и пробвай директно на акумулатора
        Haters Gonna Hate

        Коментар


          #5
          при мен имаше подобен проблем 1 и 2 степен ги имаше 3 и 4 - не! мисля че няма реле за тая работа не съм сигурен при мен се оказа реостата,а решението беше една по-дебела жичка запоена в двата му края отгоре и всичко заспа успех колегаП.С.: иначе колегата quintessenz е прав отдясно под таблото в краката на пасажера се намират реостата и вентилатора и се вижда,сравнително лесно е за сваляне.

          Коментар


            #6
            Днеска си поиграх и разбрах че вентилатора е ок върти та се къса с директен ток от акумолатора ама закача ли го одолу няма никои Кое е тва животно реостат до вентилатора има някакво чудо с букса свалих ама само го погледах и си го върнах на мястото щото съм скаран с релета,датчици и т.н.То беше с големина на кибритена кутийка с бушонче отгоре,това ли наричате реостат?

            Коментар


              #7
              Punto_Manqk написа:
              Днеска си поиграх и разбрах че вентилатора е ок върти та се къса с директен ток от акумолатора ама закача ли го одолу няма никои Кое е тва животно реостат до вентилатора има някакво чудо с букса свалих ама само го погледах и си го върнах на мястото щото съм скаран с релета,датчици и т.н.То беше с големина на кибритена кутийка с бушонче отгоре,това ли наричате реостат?
              Точно това е. Може само да му е изгорял термо предпазителя, това дето изглежда като бушонче.
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар


                #8
                Punto_Manqk написа:
                Днеска си поиграх и разбрах че вентилатора е ок върти та се къса с директен ток от акумолатора ама закача ли го одолу няма никои Кое е тва животно реостат до вентилатора има някакво чудо с букса свалих ама само го погледах и си го върнах на мястото щото съм скаран с релета,датчици и т.н.То беше с големина на кибритена кутийка с бушонче отгоре,това ли наричате реостат?
                Те това нещо което наричаш "бушонче" то е термо предпазител и мисля, че беше на 127 градуса. На мен точно то беше изгоряло и имаше само 4-та степен.
                FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

                Коментар


                  #9
                  Колеги мотора проверен както казах вече работи,резистора премахнах бушона и сложих по дебела жица и пак няма никои.Тука по форума прочетох за някакви пластинки на самото копче но как да стигна до тях като разглобих под трите врътки няма нищо само една буксичка?

                  Коментар


                    #10
                    Punto_Manqk написа:
                    Колеги мотора проверен както казах вече работи,резистора премахнах бушона и сложих по дебела жица и пак няма никои.Тука по форума прочетох за някакви пластинки на самото копче но как да стигна до тях като разглобих под трите врътки няма нищо само една буксичка?
                    И сам се оправих с копчето благодаря за помоща иначе ,изчистих пластинките на копчето с шкурка повдигнах ги и пак не тръгна парното,резистора го карах по ел.техници всички викат работи не е в него проблема вентилатора върти на директен ток от акумолатора други идей?Остана само инсталацията да се е запалила вие как мислите АМАН ОТ ФИАТ И НАИ ВЕЧЕ ПУНТО -ПЪЛНИ БОКЛУЦИ ТЕЯ КОЛИ ЕЙ

                    Коментар


                      #11
                      Това че твойта не иска да те слуша е отделен въпрос Кола - боклук няма, всичките са ги мислили инжинери хора малко по умни от нас

                      Коментар


                        #12
                        Преди тоя КОКОШКАРНИК карах кадетт 1.8С е това за мене е кола за 40 000км една смяна на маслото,една задна прожина и една бензинова помпа как мислиш а?А на пунтото за 40 000 км само купето му е заводско всичко друго е сменено,не са коли това хората са казали че има 2 марки коли МЕРЦЕДЕС и всичко останалоЗа мене фиат е нискобюджетен автомобил за хора с много свободно време за да си висат по сервизите :D Не се заяждам а си изказвам мнението то бива бива ама при тея коли е малко в повече,седмица карам месец оправям

                        Коментар


                          #13
                          Хм ... баща ми преди 3 години си взе Форд Ескорт 1.6 saphir се води накакъв междинен тунинг 94 година.. купихме го направо от Германия .. ескорта е вече 4та година в него пътува Чехия - България безброй пъти и единствените сменяни неща са масла филтри и накладки ... Преди тоя ескорт беше си докарал друг пак от Германия и го продаде точно за 2 месеца .. сам си направи извода защо го е продал и защо тоя го кара вече 4 години .. Прав си, от марка до марка разлика голяма .. но от автомобил до автомобил е още по голяма

                          Коментар


                            #14
                            Punto_Manqk написа:
                            Преди тоя КОКОШКАРНИК карах кадетт 1.8С е това за мене е кола за 40 000км една смяна на маслото,една задна прожина и една бензинова помпа как мислиш а?А на пунтото за 40 000 км само купето му е заводско всичко друго е сменено,не са коли това хората са казали че има 2 марки коли МЕРЦЕДЕС и всичко останалоЗа мене фиат е нискобюджетен автомобил за хора с много свободно време за да си висат по сервизите :D Не се заяждам а си изказвам мнението то бива бива ама при тея коли е малко в повече,седмица карам месец оправям
                            Отне ми около 4 месеца да оправя инженерните недосмислици в Мерцедеса. Сега съм го дал на баща ми да си ходи до лозето с него, поне за това стават "немските" коли - дето викат по Перник "Оно немецо го е измислил". Искам да ти кажа колега, че Фиат са си доста добре направени коли, доста добре. Както ти е писал колегата по-горе - търсене на добра кола му е майката и танк може да го докараш да се скапе така че...
                            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                            Коментар


                              #15
                              :D :D :D добре поне ме расмя дал на татко му мерцедеса да ходи на полето а тои кара фиатката и е по доволен,така е аз със CL-ката бера череши сега че не ми се цапа пунтарата :D :D :D И това го очаквах ама .....!БЕЗ КОМЕНТАР ПОВЕЧЕ ЩОМ МЕРЦЕДЕСА Е ПО НИСКО ОТ ФИАТА АЗ УТИВАМ НА МОЯТА ПЛАНЕТА :D П.П МОЛЯ ПИШЕТЕ ПО ТЕМАТА ТОВА НЕ Е ЧАТ СРЕЩА

                              Коментар

                              Working...
                              X