Кой е най-големия капацитет акумулатор който мога да сложа в коша за акумулатор на 1.6 16v
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой е най-големия капацитет акумулатор който мога да сложа
Collapse
X
-
dimitrof9009 написа:Направих грешката да сипя чешмяна вода в акумулатора . И сега купувам нов.
Коментар
-
Rokambol написа:gamma написа:sok1 написа:В противен случай алтернаторът няма да смогне да го зарежда.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Rokambol написа:....Защото има прецизен реле-регулатор, за точния модел и вид акумулатор.
Коментар
-
Ех, ех, ехНяма никаква връзка между мощността на генератора и капацитета на акумулатора. Ако напрежението на генератора е вярно той адекватно ще зарежда произволно голям или малък акумулатор (колко време ще му трябва за това, е друга тема).* Не е възможно да се повреди генераторът заради голям акумулатор.* Не е възможно недозареждане на голям акумулатор, ако генераторът е правилно настроен.* Не е възможно презареждане на малък акумулатор, ако генераторът е правилно настроен.* Не е възможно (почти) да се повреди генераторът с претоварване с консуматори (но пък може да не ни достига ток!)* По-мощен генератор винаги е от полза - той по-бързо ще възстановява липсващия заряд в акумулатора* По-голям акумулатор винаги е от полза Генераторът трябва да има мощност, по-голяма от мощността на едновременно включените консуматори.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:..............* Не е възможно да се повреди генераторът заради голям акумулатор.* Не е възможно недозареждане на голям акумулатор, ако генераторът е правилно настроен.* Не е възможно презареждане на малък акумулатор, ако генераторът е правилно настроен.* Не е възможно (почти) да се повреди генераторът с претоварване с консуматори (но пък може да не ни достига ток!)* По-мощен генератор винаги е от полза - той по-бързо ще възстановява липсващия заряд в акумулатора* По-голям акумулатор винаги е от полза ...............Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
Danchojn написа:Ех, ех, ех........Uho написа:Това не е точно така. Алтернатора зарежда акумулатора с постоянно напрежение, а не с постоянен ток - т.е. дори и един малък акумулатор може да дръпне много ток ако е силно разреден. .
Коментар
-
Rokambol написа:Уточни понятието "правилно настроен генератор".Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Със сигурност знаеш за какво говоря. ....
Коментар
-
Rokambol написа:....Единствената ми забележка в горният ми пост към колегата Uho бе, че когато говорим за напрежение, винаги е намесен и ток. Нищо друго. Останалото е ракия без салата не че не може, ама друго си е с мезенце..
Коментар
-
Нямам желание, но ще се задълбая. Да поговорим малко за процеса зареждане и разреждане и защо всеки алтернатор има номинален изходен ток, в зависимост от електрическите изисквания на системата, респ. и подходящ акумулатор. Знаем, че чрез регулиране на тока на ротора, влияем на магнитното поле (или греша). Айде нека е чрез напрежението, друг път ще споря защо не е така. Когато алтернатора започне да произвежда ток, регулатора следи напрежението. При надвишаване на 14.5-14.6V, релето ограничава гореспоменатия ток(напрежение), което води до отслабване на елмагнитното поле. Генерираното от алтернатора напрежение респективно спада до допустимия минимум от 13.4V. Какво става с акумулатора по това време и защо има значение капацитетът му.Зарядния ток се регулира от степента на зареденост на акумулатора. Когато последния е слаб, ЕДН не е достатъчно силно за да върне ток от него и самият той започва да се черпи, зарежда се. Когато се зареди до пълния си капацитет, ЕДН нараства достатъчно за да се противопостави на тока от алтернатора, при което мощноста на алтернатора спада, а напрежението остава в допустимите граници.Пичове, в процеса зареждане и разреждане на акумулаторна батерия участват и ток, и напрежение. Разбира се, дрънканиците, които изографисах по-горе, съм ги учил някога, преди твърде много години и е възможно да пропускам нещо. Не искам да се правя на знаещ, щото не съм, но ако някой държи да разбере целият принцип на действие на генерирането, пренасянето, регулирането и стабилизирането на електрическият ток и напрежение в автомобилите, има огромно количество литература, която може да ползва. Писана от типове, които наистина знаят. Моето работно време свърши, желая на всички хубав ден и утре с нетърпение ще очаквам реакциите и критиките най-вече. Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар