Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тунинг на Tipo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тунинг на Tipo

    Iskam da popitam ima li vyzmojnost da se vdignat konete na Tipo 1.6 mono injection 75 konq s analogovoto tabloИскам да попитам има ли възможност да се вдигнат конете на Tipo 1.6 моно инжекцион 75 коня с аналоговото табло?Пиши на кирилица!Митко
    Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
    Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

    #2
    Митко извинявай забравих че трябва да пиша на кирилица, идеята ми е че никаде не съм намерил до сега някой да е тунинговал такова Типо имам предвид без промяна на двигателя само чрез ЕКУ-то през компютъра
    Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
    Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

    Коментар


      #3
      И аз се интересувах по-рано, може да се направи чип тунинг, но излизаше скъпо. Скоро не съм се интересувал. Впрочем, трябва ти тунингован чип или ромче на файл поне. Аз такова нещо не намерих. Пък и обещават до 7-8 магарета отгоре, с повишен разход разбира се.Моя тунинг за сега е да направя двигателя 100% ефективен и работещ, от там се почва. Нови кабели, свещи...така нататък.Тук има хора дето ще ти кажат повече.
      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        http://digitaltuning.bg/def.phphttp:...index_big.html
        Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

        Коментар


          #5
          Иво тия сайтове дет си ми ги пратил нямат общо с Типото Благодаря все пак но там съм се ровил не правят тунинг на типо.А за изказването на колегата "qeshabeli" ако знаеш коя фирмата кадето си намерил да правят кажи ми и каква цена горе долу са ти обявили.Разбира се както каза Митко ако е само с до 15% увеличението не си заслужава.
          Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
          Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

          Коментар


            #6
            asus написа:
            Иво тия сайтове дет си ми ги пратил нямат общо с Типото Благодаря все пак но там съм се ровил не правят тунинг на типо.А за изказването на колегата "qeshabeli" ако знаеш коя фирмата кадето си намерил да правят кажи ми и каква цена горе долу са ти обявили.Разбира се както каза Митко ако е само с до 15% увеличението не си заслужава.
            предполагам почти всяка туниг фирма в бг. може да ти свърши работа, но въпроса при теб е има ли смисъл да дадеш много пари за малко ефект... чип за браво хгт /+10-12к.с. и толкова Н.м./ е над 700лв. , за къстъм чипове нещата са доста по сериозни... според мен колегата geshabeli се е ориентирал много добре, по добре за тея пари си направи колата кукличка и и се радвай :D
            "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

            Коментар


              #7
              Токо прав си , но тъй като колата е пушка и за това човек почва да си мисли за такива неща
              Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
              Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

              Коментар


                #8
                asus написа:
                Токо прав си , но тъй като колата е пушка и за това човек почва да си мисли за такива неща
                Спортен филтър,от моното минаваш на 1 двоен карбуратор Webber,една права тръба за генерация и спортно крайно гърне,свещи с 4 електрода,караш я със OMV super 100 и колата ще върви зверски и няма да ти излезе някаква космическа сума Аз мисля,че окачването трябва да е на първо време,колата трябва да ти е сигурна преди всички засилвания на мотора :D
                ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                Коментар


                  #9
                  Да и аз се бях засилил да махам катализатора и да търся нови спортни гърнета.После реших да го поизчакам да се доскапе. След тестове се оказва че не бил още за смяна.За типо съм гледал, никой не предлага направен чип за този модел, не знам по каква причина.Може би щото е моно, пък чип тунинга и според мен е по-приложим за MPI. Преди време цената беше около 700лв за 10% повече и то негарантирани. Ако ги имах, щях да ги дам за гърнета и спортен риплейсмънт филтър.
                  Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                  Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    geshabeli написа:
                    Да и аз се бях засилил да махам катализатора и да търся нови спортни гърнета.После реших да го поизчакам да се доскапе. След тестове се оказва че не бил още за смяна.За типо съм гледал, никой не предлага направен чип за този модел, не знам по каква причина.Може би щото е моно, пък чип тунинга и според мен е по-приложим за MPI. Преди време цената беше около 700лв за 10% повече и то негарантирани. Ако ги имах, щях да ги дам за гърнета и спортен риплейсмънт филтър.
                    Чип тунинга е безмислица,много повече коне могат да се изкарат от карбуратора и много по евтино
                    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                    Коментар


                      #11
                      Re: Тунинг на Tipo

                      asus написа:
                      Искам да попитам има ли възможност да се вдигнат конете на Tipo 1.6 моно инжекцион 75 коня с аналоговото табло?
                      Колега,този двигател е със същия блок като Пунто 90/спортинг който е с 90 коня,единсвеното че пунтото е пълна инжекция и е с друг разпределителен вал,но конверсията на пълна инжекция ще излезе доста солено,по добре го направи карбуратор-типо 1,4 карбуратор ще ти свърши работа,ма не знам дали смукателните колектори са еднакви
                      _______________________________________
                      0885261834

                      Коментар


                        #12
                        Веднъж в един сайт попаднах на много прост "тунинг" - слага се резисторен делител (или потенциометър) на ламбда сондата, така ЕКУто се лъже за нивото на изгорелите газове и пуска повече гориво, и така колата започва да върви повече но естествено и разхода се вдига... т.е. това е равносилно на чип тунинг който пуска повече гориво (по-богата смес). Ако с бутон цялата работа се сложи на удобно място може да се включва само при нужда.
                        Brava 1.6 16v

                        Коментар


                          #13
                          Re: Тунинг на Tipo

                          Selqatin написа:
                          asus написа:
                          Искам да попитам има ли възможност да се вдигнат конете на Tipo 1.6 моно инжекцион 75 коня с аналоговото табло?
                          Колега,този двигател е със същия блок като Пунто 90/спортинг който е с 90 коня,единсвеното че пунтото е пълна инжекция и е с друг разпределителен вал,но конверсията на пълна инжекция ще излезе доста солено,по добре го направи карбуратор-типо 1,4 карбуратор ще ти свърши работа,ма не знам дали смукателните колектори са еднакви
                          Мене ако питаш един Webber от Ritmo 105TC ще му свърши перфектна работа Но както написах по нагоре изпускателна система,едно K&N-че и само omv super 100 Карбуратора може да се пипне доста,подменят се жигльори и т.н.
                          Mitko написа:
                          Това е вярно само за атмосферка. При турбо процентите са вече 35. 1.9 JTD двигателя се помпа с цели 30 коня.
                          Е на JTD-то няма как да му се сложи карб Говорех конкретно за типото Mi И аз мислех да ги правя тия врътки с карбуратор,изпускателна система,спортен филтър,но се отказах,защото разхода доста ше скочи(за да върви една кола си иска гориво...а при тия цени на бензина...).
                          ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                          Коментар


                            #14
                            t_i_t_o написа:
                            Веднъж в един сайт попаднах на много прост "тунинг" - слага се резисторен делител (или потенциометър) на ламбда сондата, така ЕКУто се лъже за нивото на изгорелите газове и пуска повече гориво, и така колата започва да върви повече но естествено и разхода се вдига... т.е. това е равносилно на чип тунинг който пуска повече гориво (по-богата смес). Ако с бутон цялата работа се сложи на удобно място може да се включва само при нужда.
                            Това звучи много добре. Знаеш ли колко е съпротивлението на резистора?
                            Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                            Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                            Коментар


                              #15
                              t_i_t_o написа:
                              т.е. това е равносилно на чип тунинг който пуска повече гориво (по-богата смес).
                              Кой ти го каза това, колега? Абсолютно не е задължително, а при положение че не си сменил дюзи, регулатор на налягане, променени горивни камери и 1-2 други неща , не е и вярно! Чипа не пуска допълнително гориво ( освен при някои custom чипове съобразени с определени доработки на мотора), а променя параметрите на работа на ДВГ. С други думи премахва нарочно занижените настройки на ECU-то на ДВГ.
                              Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
                              Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
                              BlueStorm transforms . . .
                              . . . !!!

                              Коментар

                              Working...
                              X