Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за алтернатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет за алтернатор

    Здравейте, купих алтернатор втора употреба и искам да го сервизирам. Мислех да сменя само четки и лагери, но се оказа че и пръстените с които контактуват четките са за смяна. При свалянето на пръстените видях, че са залепени за ротора(мислех че са само набити). Някой може ли да ми каже с какво, и евентуално от къде мога да си го купя, а ако неможе да се намери какво лепило да използвам. Поздрави
    FIAT PUNTO 1,7TD ELX

    #2
    Пръстените са колектора на ротора, така, че началото и края на роторната намотка е запоена за тях. Така, че след като го върнеш и залепиш на мястото му , ще трябва да възстановиш и електрическата верига. Ще ти е доста трудно. Колектора може да залепиш с лепило от рода на Бизон или Локтайт за метал, има го по железарийте за по 7-8лв.УспехАко не се справиш, слагай ротора от стария алтернатор
    FIAT Marea ex
    FIAT Cinquecento 0.9i.e.S ex
    Alfa Romeo 147 1.9 JTDm

    Коментар


      #3
      колекторите само се престъргват. нищо друго.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Wazmo ясно, щом става с такива лепила, мислех да не е нещо по-особено. Да, това с въстановяването на електрическата веригата ми е ясно и слагането на стария ротор ми е като крайна мярка, ако не се справя с подмяната или частите са прекалено скъпи(но мисля че няма да са). Pakumba, колекторите се престъгват, ако има какво да се престърга, а както е при мен си трябва подмяна. Пускам една снимка за да покажа в какво състояние са.П.П. Въпреки състоянието им, преди да почна да го разглобявам, веднага след като го купих ходих да го проверят дали работи, и си работеше. Дано и след моята намеса пак да работи. Мерси за насоките, утре отивам за части и лепилото.Поздрави.
        Прикачени файлове
        FIAT PUNTO 1,7TD ELX

        Коментар


          #5
          кола

          Нямаше ли работещ така и така си го купил да не ремонтираш или са скъпи
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Пиши после за резултата, намерил ли си колектор и от къдеУспех
            FIAT Marea ex
            FIAT Cinquecento 0.9i.e.S ex
            Alfa Romeo 147 1.9 JTDm

            Коментар


              #7
              Здравейте отново, малко развитие по въпроса. Намерих колекторния пръстен, нов от косер струва 8 лева. Днес купих и лепилото, Бизон за метал от една железария. От миналата седмица вече имам и лагерите, така че утре ще сглобявам.П.П. kluchar, въпреки състоянието на колекторните пръстени, алтернаторът си работеше. Както бях написъл в предишния пост, веднага след закупуванто го носих в един сервиз, там го сложиха на стенд и при пробата показа 14,3V. Отворих го само за да сменя лагерите, но както се видя имаше и други неща за подмяна.Поздрави.
              FIAT PUNTO 1,7TD ELX

              Коментар

              Working...
              X