Здравейте, купих алтернатор втора употреба и искам да го сервизирам. Мислех да сменя само четки и лагери, но се оказа че и пръстените с които контактуват четките са за смяна. При свалянето на пръстените видях, че са залепени за ротора(мислех че са само набити). Някой може ли да ми каже с какво, и евентуално от къде мога да си го купя, а ако неможе да се намери какво лепило да използвам. Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за алтернатор
Collapse
X
-
Пръстените са колектора на ротора, така, че началото и края на роторната намотка е запоена за тях. Така, че след като го върнеш и залепиш на мястото му , ще трябва да възстановиш и електрическата верига. Ще ти е доста трудно. Колектора може да залепиш с лепило от рода на Бизон или Локтайт за метал, има го по железарийте за по 7-8лв.УспехАко не се справиш, слагай ротора от стария алтернаторFIAT Marea ex
FIAT Cinquecento 0.9i.e.S ex
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
-
Wazmo ясно, щом става с такива лепила, мислех да не е нещо по-особено. Да, това с въстановяването на електрическата веригата ми е ясно и слагането на стария ротор ми е като крайна мярка, ако не се справя с подмяната или частите са прекалено скъпи(но мисля че няма да са). Pakumba, колекторите се престъгват, ако има какво да се престърга, а както е при мен си трябва подмяна. Пускам една снимка за да покажа в какво състояние са.П.П. Въпреки състоянието им, преди да почна да го разглобявам, веднага след като го купих ходих да го проверят дали работи, и си работеше. Дано и след моята намеса пак да работи. Мерси за насоките, утре отивам за части и лепилото.Поздрави.FIAT PUNTO 1,7TD ELX
Коментар
-
Здравейте отново, малко развитие по въпроса. Намерих колекторния пръстен, нов от косер струва 8 лева. Днес купих и лепилото, Бизон за метал от една железария. От миналата седмица вече имам и лагерите, така че утре ще сглобявам.П.П. kluchar, въпреки състоянието на колекторните пръстени, алтернаторът си работеше. Както бях написъл в предишния пост, веднага след закупуванто го носих в един сервиз, там го сложиха на стенд и при пробата показа 14,3V. Отворих го само за да сменя лагерите, но както се видя имаше и други неща за подмяна.Поздрави.FIAT PUNTO 1,7TD ELX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар