Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тъп проблем с електростъкла Браво/а

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тъп проблем с електростъкла Браво/а

    единствената закономерност е , че- когато загрее колата - сппират да работят и двете електростъкла.за 2 месеца го е правила 3 пъти,като се паркира и след 20 минути си работи,после 20 дни - без проблем?? Идеи някой да даде ??

    #2
    Звучи на слаба връзка
    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
    '97 Coupe 16VT 262WHP+

    Коментар


      #3
      Re: Тъп проблем с електростъкла Браво/а

      u_bo написа:
      единствената закономерност е , че- когато загрее колата - сппират да работят и двете електростъкла.за 2 месеца го е правила 3 пъти,като се паркира и след 20 минути си работи,после 20 дни - без проблем?? Идеи някой да даде ??
      идеята е една релето ти зад жабката и на мен ми е правил подобен номер.. провери първо него
      Fabbrica Italiana Automobili Torino
      F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
      F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
      F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

      Коментар


        #4
        Re: Тъп проблем с електростъкла Браво/а

        mohel написа:
        идеята е една релето ти зад жабката и на мен ми е правил подобен номер.. провери първо него
        ти смени ли го, или нещо друго направи?

        Коментар


          #5
          Re: Тъп проблем с електростъкла Браво/а

          u_bo написа:
          mohel написа:
          идеята е една релето ти зад жабката и на мен ми е правил подобен номер.. провери първо него
          ти смени ли го, или нещо друго направи?
          Ne sym obiknoweno se okazwat hlabawi ot tam idwa problema poprincip proweri go - sorry za kirilicata ne sym si w nasПисането на кирилица е задължително в този форум! Има вградени възможности за писане на кирилица.Модераторски екип на fiat-bg.org
          Fabbrica Italiana Automobili Torino
          F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
          F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
          F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

          Коментар


            #6
            Re: Тъп проблем с електростъкла Браво/а

            mohel написа:
            u_bo написа:
            mohel написа:
            идеята е една релето ти зад жабката и на мен ми е правил подобен номер.. провери първо него
            ти смени ли го, или нещо друго направи?
            Ne sym obiknoweno se okazwat hlabawi ot tam idwa problema poprincip proweri go - sorry za kirilicata ne sym si w nas
            хлабаво хванато релето към буксата, която го държи ли?

            Коментар


              #7
              Re: Тъп проблем с електростъкла Браво/а

              u_bo написа:
              mohel написа:
              u_bo написа:
              mohel написа:
              идеята е една релето ти зад жабката и на мен ми е правил подобен номер.. провери първо него
              ти смени ли го, или нещо друго направи?
              Ne sym obiknoweno se okazwat hlabawi ot tam idwa problema poprincip proweri go - sorry za kirilicata ne sym si w nas
              хлабаво хванато релето към буксата, която го държи ли?
              да свали жабката дай на контакт и мърдай релето и пробвай няколко случая се оказва точно това реле да е хлабаво понеже така са му измислили даржачите ...
              Fabbrica Italiana Automobili Torino
              F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
              F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
              F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

              Коментар


                #8
                Re: Тъп проблем с електростъкла Браво/а

                mohel написа:
                u_bo написа:
                mohel написа:
                идеята е една релето ти зад жабката и на мен ми е правил подобен номер.. провери първо него
                ти смени ли го, или нещо друго направи?
                Ne sym obiknoweno se okazwat hlabawi ot tam idwa problema poprincip proweri go - sorry za kirilicata ne sym si w nasПисането на кирилица е задължително в този форум! Има вградени възможности за писане на кирилица.Модераторски екип на fiat-bg.org
                аз поста щях да си го редактирам не бях в нас ама ако мислиш че ще ти дадат медал за тва...
                Fabbrica Italiana Automobili Torino
                F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                Коментар


                  #9
                  Огледай контактите на буксата дали не са нагоряли. Ако всичко е наред отваряш релето и огледай платката. Може да повториш спойките.Предполагам че проблемът се появява на загряла кола защото под таблото е радиаторчето на парното. Дори и да не включваш отопление антифризът минава през радиаторчето и затопля цялото табло. Затопля и релето и ако спойките са се разхлабили и се държат на магия от затоплянето вече може да губят електрически контакт.
                  Bravo 1.6 / 16

                  Коментар


                    #10
                    Riki888 написа:
                    Огледай контактите на буксата дали не са нагоряли. Ако всичко е наред отваряш релето и огледай платката. Може да повториш спойките.Предполагам че проблемът се появява на загряла кола защото под таблото е радиаторчето на парното. Дори и да не включваш отопление антифризът минава през радиаторчето и затопля цялото табло. Затопля и релето и ако спойките са се разхлабили и се държат на магия от затоплянето вече може да губят електрически контакт.
                    вътре в релето има цяла платка + 3 бр. малки релета, като това което държи халогените.точно пък него скоро го сменях и писах тема за това,така че намерението ми е да сменя трите реленца на платката.

                    Коментар


                      #11
                      И аз бих заложил на реленцата, на мен редовно ми прекъсва, отварям джабката леко чуквам релето и тръгват веднага.
                      --Старата ръжда любов не хваща!--
                      156 sportwagon 1,9 jtd 115
                      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                      Коментар

                      Working...
                      X