Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изгоряло ECU на FIAT Punto 1,2 Mk2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изгоряло ECU на FIAT Punto 1,2 Mk2

    Изгоряло ми е ECU-то и колата работи на два цилиндъра. Преди месец пък ми беше изгоряла бобината, смених е оправи се ... но сега ЕКУ-то..В сервиза не искаха да го отварят за поправка , защото е херметически затворено. Дори и да намеря 2ра ръка ЕКУ , не знам какво да правя с имобилайзера. Гледам в ибей има разни разкодирани екута моя модел/IAW 59F.M3 /. Да рискувам ли с това http://cgi.ebay.com/FIAT-PUNTO-ECU-1...14wt_698или да мисля нещо от България. Просто съм се хванал в чудо и не знам какво да правя
    Fiat Punto 2002г 1,2i 8V 4/5 doors+FOBOS-7l/100km смесен разход на газ

    #2
    кола

    Няма разкодирани или комплект ECU+ BSI-това зад бушоните и чип за ключаили трябва да е изчистен предварително -да няма ключове записанисамо ECU от друга кола не става може да се опрлави проблема иначе и на твоето ама трябват пари
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Дай по-пълен отговор, аз трябва да го оправя това нещо , така или иначе.Може да се поправи старото или какво ?
      Fiat Punto 2002г 1,2i 8V 4/5 doors+FOBOS-7l/100km смесен разход на газ

      Коментар


        #4
        кола

        За старото поне 200лв да работи и повече да не ти прави проблем иначе ако намериш по интернет само ECU без да са записани ключове да се запишат твойте направо
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Май ще купувам това от Англия за 300лв/дето не иска нови ключове/, ако ми искат 200лв за поправка
          Fiat Punto 2002г 1,2i 8V 4/5 doors+FOBOS-7l/100km смесен разход на газ

          Коментар


            #6
            Питай колегата килер40 той знам че я пати същата с това еку на марели, ще ти каже как е решил проблема... ама май беше с ново еку.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              кола

              И аз имам такова без ключове тук
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                писах ти лично
                Fiat Punto 2002г 1,2i 8V 4/5 doors+FOBOS-7l/100km смесен разход на газ

                Коментар


                  #9
                  В крайна сметка го дадох на http://www.softelectronic.com/ и ми го ремонтираха
                  Fiat Punto 2002г 1,2i 8V 4/5 doors+FOBOS-7l/100km смесен разход на газ

                  Коментар


                    #10
                    Tosho написа:
                    В крайна сметка го дадох на http://www.softelectronic.com/ и ми го ремонтираха
                    Значи си късметлия, тези блокове не винаги подлежат на ремонт. Зависи какво точно им е развалено. Ако не може да се направи, аз обикновенно практикувам по следния начин. Дават ми ориг блок от колата и един втора употреба от морга и правя така, че този втора употреба като си го сложиш в колата , само да врътнеш ключа и тя да запали. Важното е да нацелите изправен блок втора употреба.
                    0884980422

                    Коментар


                      #11
                      браво колега ти си касметлия а може ли едно питане кви пари ти излезе че преди две години купих ново (750лв.) ако не е тайна де
                      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Подобре ново ECU ако не дават гаранция има и по евтини около 200-300лв комплект и в интернет Иначе се прави особено ако работи на 2 цилиндъра
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Не знам какво толкова може да не му подлежи на ремонт. Отварял съм вече 2 такива и в общи линии ще е голяма хамалогия но биха могли да се ремонтират... Една платка бъкана с SMD елементи... Само конекторите към пиновете на ЕКУ-то са проблемни, защото са супер тънки жички, които по никакъв начин не можах да запоя горе за конектора на буксата... Щом си се оправил - супер...иначе вариантите са няколко:-ново необучено ЕКУ-ремонт на ЕКУ-то-смяна на ЕКУ + Body компютъра + ключа и патрона...може да има още, но за това се сещам...

                          Коментар


                            #14
                            kiler_4o написа:
                            Не знам какво толкова може да не му подлежи на ремонт. Отварял съм вече 2 такива и в общи линии ще е голяма хамалогия но биха могли да се ремонтират... Една платка бъкана с SMD елементи... Само конекторите към пиновете на ЕКУ-то са проблемни, защото са супер тънки жички, които по никакъв начин не можах да запоя горе за конектора на буксата... Щом си се оправил - супер...иначе вариантите са няколко:-ново необучено ЕКУ-ремонт на ЕКУ-то-смяна на ЕКУ + Body компютъра + ключа и патрона...може да има още, но за това се сещам...
                            Колеги мисля, че е добре да се изразяваме малко по грамотно. Хубаво е да се прави разлика между ’смд елемен’ и ’безкорпусен елемент’, разликата я пише в учебниците за 10клас. Колега "kiler_4o" ти сменял ли си повреден безкорпусен елемент а? "супер тънки жички" които си видял към конекторите са около 10-20 пъти по дебели от тези с които са ’запоени’ безкорпусните елементи към платката!А основния проблем на тези блокове е, че искрата на двата цилиндара ’отслабва’, но това може да се дължи на много неща, не винаги проблема е един и същ. Преди месец идва колега от съседен сервиз носейки такъв блок в ръка и ми заяви, че чел в някъкъв форум, че трябвало да се припиоят крайните стъпала. Аз му казах, че може да пробваме да отремонтираме блока, но не и да му припоя крайните стъпала. Той каза, че щял да си ги припои сам какво толкова имало..... замълчах си, не е хубаво да чупиш хатъра на човек ’дълбоко’ уверен в своите познания и естествено само при опита да отвори блока, блока вече беше за коша. Е купи нов блок на клиента после, и дойде да му го обучим към колата, да програмираме ключовете и надявам се разбра, че не всичко което е чел някъде е самата истина Така че има още един вариант-ЕКУ втора употреба!
                            0884980422

                            Коментар


                              #15
                              kiler_4o написа:
                              Само конекторите към пиновете на ЕКУ-то са проблемни, защото са супер тънки жички, които по никакъв начин не можах да запоя горе за конектора на буксата...
                              Тези, които аз съм правил са свързани с точкова заварка или нещо подобно. Аз имам мини "електрожен" за това , въпреки което е доста трудна работа. За SMD елементите използвам стандартен поялник с горещ въздух със съответния накрайник, който купих преди всичко за ремонт на GSM-и някога. Безкорпусни елементи изобщо не си правя труда да човъркам.Искам да ви кажа и още нещо - познавам сервизни специалисти, които приемат всякакви ЕКУ-та за ремонт, но много често изобщо не ги пипат, особено когато проблема е неустановим или не подлежи на отстраняване, а просто намират втора ръка ЕКУ, което обучават и дават на клиента като ремонтирано. Каква им е далаверата, не знам, но се практикува.
                              Fiat Marea 1.8i 16V
                              Fiat Tipo 1.4i 8V
                              Fiat Punto 1.6i 8V
                              www.italauto-bg.net/forum/

                              Коментар

                              Working...
                              X