Здравейте, дойде ред да се вмъкна и в този раздел значи проблема е следният. От време на време докато си карам ми прекъсват колоните на вратите(пищялките са не). когато врътна врътката да поусиля и да намаля (това рязко и няколко пъти и пак тръгват). Това го прави ту на лявата ту на дясната, мног орядк и на двете едновременно. Преди да кажете, че е от копчето ще спомена че това е втория фабричен касетофон и го прави и на двата(и врътките за усилване са им капсуловани съответно не мръсни ). Първо си мислех, че е от него и си намерих такъв с командване на ченджър, да може поне и вход да си изкарам Ще спомена и друго. не се вияе от дупки и вибрации. Понякога го прави когато колата е на место. Сега като се замисля не съм пробвал дали го прави на загасена кола. Касетофона се гаси като не съм я запалил и не го слушам на загасена кола много много.Оторих вратите и почистих хубаво контактите на буксата на говорителите и на двете врати, направих замервания на кабели. от вратите към пищялките, от пищялките към касетофона и от говорителите във вратите към касетофона. Под касетофон разбирайте буксата която е на касетофона.Въртях суках кабелите дърпах ги да не би да са прекъснати някъде ама по време на това всичко е ОК. Погледнах и тези големите букси които са на вратите и те са чисти, няма окислявания и мръсотии, съответно добре са закопчани (донатегнах ги допълнително).Та очаквам идейки от вас колеги какво да погледна или да направя, преди да съм дал 100+ лева за други колони и да се окаже че не е от тях ами от спойките в таблото.В една от книжките гледах че кабелите излизат от буксата и се разконяват на две едното към пищелката другото към вратата без никакви филтри или букси, като не броим тази която връзва вратата. Страх ме е как е направено това разклонение и да не се е спукала спойката там защото не искам да свалям цялото табло.п.с.странното е че като се постопли последните 2-3-4 дена го прави много рядко.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
прекъсват ми колоните Мареа, съвети моля!
Collapse
X
-
Едва ли е от колоните...Аз имах един подобен проблем...Прекъсваха ,когато си искаха ,но накрая се оказа ,че се губи масата при една от обувките на самите говорители...След изолиране се оправиха нещата...След като не го прави през по-топло време започвам да си мисля ,че и твоят проблем е същия...Някъде губиш маса ,но като е по-студено вечер и през деня се стопли ,кондензът е по-голям и е по-вероятно да става замасяване някъде по кабелите...ПП:Разбира се може и да няма нищо общо с това ,което написах...Но аз смятам ,че щом се губи звука ,значи замасява някъде...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
-
ами до колкото гледах по вратите не би трябвало да има замасяване никъде, кабелните обувки са със силиконови шлаухи отгоре (стисках ги с клещите и самите кабелни обувки от към кабелите за по добра сглобка), пък буксите са едни големи пласмасови и няма как от тях. Говорителите са завити стабилно с един найлон няма как и те да опират некъде. А и си мисля че ако нещо окъсяваше щеше някоя защита на касетофона да се включва и да ог гаси целия...поне така мисля де не знам как са му изпълнени защитите от окъсяване. на старата кола СДто се ресетваще цялото при някакъв проблем било то с колоните или захранването.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Re: прекъсват ми колоните Мареа, съвети моля!
Ewing написа:... когато врътна врътката да поусиля и да намаля (това рязко и няколко пъти и пак тръгват). Това го прави ту на лявата ту на дясната, мног орядк и на двете едновременно. Преди да кажете, че е от копчето ще спомена че това е втория фабричен касетофон и го прави и на двата(и врътките за усилване са им капсуловани съответно не мръсни )....Ще спомена и друго. не се вияе от дупки и вибрации....Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Re: прекъсват ми колоните Мареа, съвети моля!
sok1 написа:Ewing написа:... когато врътна врътката да поусиля и да намаля (това рязко и няколко пъти и пак тръгват). Това го прави ту на лявата ту на дясната, мног орядк и на двете едновременно. Преди да кажете, че е от копчето ще спомена че това е втория фабричен касетофон и го прави и на двата(и врътките за усилване са им капсуловани съответно не мръсни )....Ще спомена и друго. не се вияе от дупки и вибрации....тежък е животът лек...
Коментар
-
лошото е, че съм го правил това на стария касетофон, по друга причина де...като врътнех с едно деление то или не отчиташе движението или прескачаше все едно 2 деления съм завъртял. направих му спиртна баня после развъртане докато изсъхне после и с контактен спрей същото и пак без ефект.....продължаваше да си прескача и да си прекъсват колоните. после реших да сменя касетофона и като почна пак да прекъсва се усетих че може да не е от касетофона.п.с.някой ако знае къде точно се намира разклонението на кабелите за пищялките и за към вратите да го погледна него да каже....или каква е сглобката ако е спойка е ясна работата но ако е механична е друго нещо.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
ами по принцип я гледах че е чиста буксата(и на двете врати) пробвах да я наместя до колкото мога,да я закопчая колкото мога, да бръкна с ръка във вратата (ще трябва явно да разглобя и колонката да вида от другата страна кабелите) днес най-късно утре отивам за контактен спрей и ще пробвам и с него. Мерси!оставам отворен за друг идеиФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Ewing написа:ами по принцип я гледах че е чиста буксата(и на двете врати) пробвах да я наместя до колкото мога,да я закопчая колкото мога, да бръкна с ръка във вратата (ще трябва явно да разглобя и колонката да вида от другата страна кабелите) днес най-късно утре отивам за контактен спрей и ще пробвам и с него. Мерси!оставам отворен за друг идеиFiat Bravo 1.9 JTD
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD
Fiat Croma facelift 1.9 MultiJet
Коментар
-
VAGABOND_123 написа:Ewing написа:ами по принцип я гледах че е чиста буксата(и на двете врати) пробвах да я наместя до колкото мога,да я закопчая колкото мога, да бръкна с ръка във вратата (ще трябва явно да разглобя и колонката да вида от другата страна кабелите) днес най-късно утре отивам за контактен спрей и ще пробвам и с него. Мерси!оставам отворен за друг идеиФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
проблема е решен с нови колони....колкото и да не ми се вярваше оказа се дефектна колона. благодаря за помоща.п.с.само за който се интересува.....херц ecх570 не пасва на мареа, дупките на вратите поне на мойта бяха доста по малки. ако някой ще си прави читава музика да се насочва към длс 257, по малки са на размери и по плитки. предполагам доста по лесно ще се монтират.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Ewing написа:.....само за който се интересува.....херц ecх570 не пасва на мареа, дупките на вратите поне на мойта бяха доста по малки. ако някой ще си прави читава музика да се насочва към длс 257, по малки са на размери и по плитки. предполагам доста по лесно ще се монтират.
Коментар
-
моите са от следващата им серия. ето от тези....междудругото снимката не моя (аз изкъртих гумените неща отзад за да не опират в стъклото като се отваря)http://s3.images.drive2.ru/car.journ...-large.jpgне успях да намеря размери на твоята серия да ги сравня....май размерите отзад на ламаринената конструкция са различни....иначе отворите за винтовете ми паснаха перфектно.Аз знаех, че пасват и заради това се насочих към херца а не ДЛС-а но този път беше голяма греда, от много избиране и се наиграх. но не съжалавам де поне звука е добър ако по-натам успея да си уплътня и вратитие ще съм доволенФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
еее чак пък дървета на старата ми кола всичко беше херц и бях доволен....сега от тези също макар, че не съм слушал длс-а. а и сум на фабричния касетофон който не изкарва никак лош звук. според мен на херц-а винаги са им били малко подсилени високите на коаксиалните комплекти. Чувствителноста също им е по слаба от тази на конкуренцията, но пък компенсират с ватова на ДЛС само едни 13см съм слушал двулентови и не мога да кажа, че са по-добри от херц-а...но пък и колата беше друга и СДто също....може и за това да не съм усетил ДЛС-а както трябва.Иначе теб какво не ти допада в тях? ....аз като го сложиш и аз почнах да псувам доста, но се оказа че не уплътняват хубаво във вратата и баса го нямаше никакъв....но след 2 часа мъчение да си направя нещо като фланци всичко си дойде на мястото ... сега трябва да уплътнявам пак вратите както казах по-гореФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар