Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

прекъсват ми колоните Мареа, съвети моля!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    прекъсват ми колоните Мареа, съвети моля!

    Здравейте, дойде ред да се вмъкна и в този раздел значи проблема е следният. От време на време докато си карам ми прекъсват колоните на вратите(пищялките са не). когато врътна врътката да поусиля и да намаля (това рязко и няколко пъти и пак тръгват). Това го прави ту на лявата ту на дясната, мног орядк и на двете едновременно. Преди да кажете, че е от копчето ще спомена че това е втория фабричен касетофон и го прави и на двата(и врътките за усилване са им капсуловани съответно не мръсни ). Първо си мислех, че е от него и си намерих такъв с командване на ченджър, да може поне и вход да си изкарам Ще спомена и друго. не се вияе от дупки и вибрации. Понякога го прави когато колата е на место. Сега като се замисля не съм пробвал дали го прави на загасена кола. Касетофона се гаси като не съм я запалил и не го слушам на загасена кола много много.Оторих вратите и почистих хубаво контактите на буксата на говорителите и на двете врати, направих замервания на кабели. от вратите към пищялките, от пищялките към касетофона и от говорителите във вратите към касетофона. Под касетофон разбирайте буксата която е на касетофона.Въртях суках кабелите дърпах ги да не би да са прекъснати някъде ама по време на това всичко е ОК. Погледнах и тези големите букси които са на вратите и те са чисти, няма окислявания и мръсотии, съответно добре са закопчани (донатегнах ги допълнително).Та очаквам идейки от вас колеги какво да погледна или да направя, преди да съм дал 100+ лева за други колони и да се окаже че не е от тях ами от спойките в таблото.В една от книжките гледах че кабелите излизат от буксата и се разконяват на две едното към пищелката другото към вратата без никакви филтри или букси, като не броим тази която връзва вратата. Страх ме е как е направено това разклонение и да не се е спукала спойката там защото не искам да свалям цялото табло.п.с.странното е че като се постопли последните 2-3-4 дена го прави много рядко.
    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
    182A4.000 IAW49F
    LPG - Lovato EasyFast
    ----------------------------
    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

    #2
    Едва ли е от колоните...Аз имах един подобен проблем...Прекъсваха ,когато си искаха ,но накрая се оказа ,че се губи масата при една от обувките на самите говорители...След изолиране се оправиха нещата...След като не го прави през по-топло време започвам да си мисля ,че и твоят проблем е същия...Някъде губиш маса ,но като е по-студено вечер и през деня се стопли ,кондензът е по-голям и е по-вероятно да става замасяване някъде по кабелите...ПП:Разбира се може и да няма нищо общо с това ,което написах...Но аз смятам ,че щом се губи звука ,значи замасява някъде...
    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
    Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
    EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

    Коментар


      #3
      ами до колкото гледах по вратите не би трябвало да има замасяване никъде, кабелните обувки са със силиконови шлаухи отгоре (стисках ги с клещите и самите кабелни обувки от към кабелите за по добра сглобка), пък буксите са едни големи пласмасови и няма как от тях. Говорителите са завити стабилно с един найлон няма как и те да опират некъде. А и си мисля че ако нещо окъсяваше щеше някоя защита на касетофона да се включва и да ог гаси целия...поне така мисля де не знам как са му изпълнени защитите от окъсяване. на старата кола СДто се ресетваще цялото при някакъв проблем било то с колоните или захранването.
      Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
      182A4.000 IAW49F
      LPG - Lovato EasyFast
      ----------------------------
      "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

      Коментар


        #4
        Re: прекъсват ми колоните Мареа, съвети моля!

        Ewing написа:
        ... когато врътна врътката да поусиля и да намаля (това рязко и няколко пъти и пак тръгват). Това го прави ту на лявата ту на дясната, мног орядк и на двете едновременно. Преди да кажете, че е от копчето ще спомена че това е втория фабричен касетофон и го прави и на двата(и врътките за усилване са им капсуловани съответно не мръсни )....Ще спомена и друго. не се вияе от дупки и вибрации....
        При положение, че си проверил всичко от касетофона до тонколоните и всичко е ОК, съм склонен да мисля, че е точно от потенциометъра за усилването. Още повече казваш, че "не се вияе от дупки и вибрации". Това, че проблемът се проявява при втори фабричен касетофон, не значи че вероятността и на двата потенциометрите им да са си тръгнали е нула. Щом са фабрични, това означава че са на по 15-ина години. Потенциометрите дори и да са капсуловани има есествено стареене на материалите и елементите (които е писал актове за ТС, ще се сети ). Напуква се или се протрива съпротивителния слой на пластинката в потенциометъра или пък се е разхлабило занитването им. Но това са подробности. Мога да те посъветвам да сложи временно някакъв по нов CD-фон и да пробваш. Това е на първо време.
        Stop giving directions, just say "Follow me."
        Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
        Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

        Коментар


          #5
          Re: прекъсват ми колоните Мареа, съвети моля!

          sok1 написа:
          Ewing написа:
          ... когато врътна врътката да поусиля и да намаля (това рязко и няколко пъти и пак тръгват). Това го прави ту на лявата ту на дясната, мног орядк и на двете едновременно. Преди да кажете, че е от копчето ще спомена че това е втория фабричен касетофон и го прави и на двата(и врътките за усилване са им капсуловани съответно не мръсни )....Ще спомена и друго. не се вияе от дупки и вибрации....
          При положение, че си проверил всичко от касетофона до тонколоните и всичко е ОК, съм склонен да мисля, че е точно от потенциометъра за усилването. Още повече казваш, че "не се вияе от дупки и вибрации". Това, че проблемът се проявява при втори фабричен касетофон, не значи че вероятността и на двата потенциометрите им да са си тръгнали е нула. Щом са фабрични, това означава че са на по 15-ина години. Потенциометрите дори и да са капсуловани има есествено стареене на материалите и елементите (които е писал актове за ТС, ще се сети ). Напуква се или се протрива съпротивителния слой на пластинката в потенциометъра или пък се е разхлабило занитването им. Но това са подробности. Мога да те посъветвам да сложи временно някакъв по нов CD-фон и да пробваш. Това е на първо време.
          да, възможно е, има контактни спрейове за потенциометри и плъзгачи (виждал съм телевизионни техници да цвъкат някаква течност от спринцовка), пробвай нещо такова и сподели
          тежък е животът лек...

          Коментар


            #6
            лошото е, че съм го правил това на стария касетофон, по друга причина де...като врътнех с едно деление то или не отчиташе движението или прескачаше все едно 2 деления съм завъртял. направих му спиртна баня после развъртане докато изсъхне после и с контактен спрей същото и пак без ефект.....продължаваше да си прескача и да си прекъсват колоните. после реших да сменя касетофона и като почна пак да прекъсва се усетих че може да не е от касетофона.п.с.някой ако знае къде точно се намира разклонението на кабелите за пищялките и за към вратите да го погледна него да каже....или каква е сглобката ако е спойка е ясна работата но ако е механична е друго нещо.
            Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
            182A4.000 IAW49F
            LPG - Lovato EasyFast
            ----------------------------
            "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

            Коментар


              #7
              При мен имаше подобен проблем и се оказа от куплунга между вратата и купето, провери да видиш дали не е там проблема.При мен симптомите бяха същите но само на едната врата.Поздрави
              Fiat Bravo 1.9 JTD
              Fiat Marea Weekend 1.9 JTD
              Fiat Croma facelift 1.9 MultiJet

              Коментар


                #8
                ами по принцип я гледах че е чиста буксата(и на двете врати) пробвах да я наместя до колкото мога,да я закопчая колкото мога, да бръкна с ръка във вратата (ще трябва явно да разглобя и колонката да вида от другата страна кабелите) днес най-късно утре отивам за контактен спрей и ще пробвам и с него. Мерси!оставам отворен за друг идеи
                Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                182A4.000 IAW49F
                LPG - Lovato EasyFast
                ----------------------------
                "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                Коментар


                  #9
                  Ewing написа:
                  ами по принцип я гледах че е чиста буксата(и на двете врати) пробвах да я наместя до колкото мога,да я закопчая колкото мога, да бръкна с ръка във вратата (ще трябва явно да разглобя и колонката да вида от другата страна кабелите) днес най-късно утре отивам за контактен спрей и ще пробвам и с него. Мерси!оставам отворен за друг идеи
                  Имам предвид буксата между вратата и купето не вътре под кората (където кабелите от купето отиват към вратата)
                  Fiat Bravo 1.9 JTD
                  Fiat Marea Weekend 1.9 JTD
                  Fiat Croma facelift 1.9 MultiJet

                  Коментар


                    #10
                    VAGABOND_123 написа:
                    Ewing написа:
                    ами по принцип я гледах че е чиста буксата(и на двете врати) пробвах да я наместя до колкото мога,да я закопчая колкото мога, да бръкна с ръка във вратата (ще трябва явно да разглобя и колонката да вида от другата страна кабелите) днес най-късно утре отивам за контактен спрей и ще пробвам и с него. Мерси!оставам отворен за друг идеи
                    Имам предвид буксата между вратата и купето не вътре под кората (където кабелите от купето отиват към вратата)
                    естествено там няма букса само кабели които се оказа че може да се видят като се дръпне гуменото уплътнение. само за информация оцветяването накабелите съвпада и това в купето и това във вратите (незнам защо имах съмнения че може да са различни и да не успея да ги проследя).напръсках днеска със спрея и всичко е ОК за сега да видим как ще се държи следващите дни.п.с.за съжаление кабелите се разделят някъде зат таблото (ейрбега)
                    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                    182A4.000 IAW49F
                    LPG - Lovato EasyFast
                    ----------------------------
                    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                    Коментар


                      #11
                      проблема е решен с нови колони....колкото и да не ми се вярваше оказа се дефектна колона. благодаря за помоща.п.с.само за който се интересува.....херц ecх570 не пасва на мареа, дупките на вратите поне на мойта бяха доста по малки. ако някой ще си прави читава музика да се насочва към длс 257, по малки са на размери и по плитки. предполагам доста по лесно ще се монтират.
                      Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                      182A4.000 IAW49F
                      LPG - Lovato EasyFast
                      ----------------------------
                      "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                      Коментар


                        #12
                        Ewing написа:
                        .....само за който се интересува.....херц ecх570 не пасва на мареа, дупките на вратите поне на мойта бяха доста по малки. ако някой ще си прави читава музика да се насочва към длс 257, по малки са на размери и по плитки. предполагам доста по лесно ще се монтират.
                        При мен пък паснаха.. инетересна работа
                        Прикачени файлове
                        Fiat Marea 1.8i 16V
                        Fiat Tipo 1.4i 8V
                        Fiat Punto 1.6i 8V
                        www.italauto-bg.net/forum/

                        Коментар


                          #13
                          моите са от следващата им серия. ето от тези....междудругото снимката не моя (аз изкъртих гумените неща отзад за да не опират в стъклото като се отваря)http://s3.images.drive2.ru/car.journ...-large.jpgне успях да намеря размери на твоята серия да ги сравня....май размерите отзад на ламаринената конструкция са различни....иначе отворите за винтовете ми паснаха перфектно.Аз знаех, че пасват и заради това се насочих към херца а не ДЛС-а но този път беше голяма греда, от много избиране и се наиграх. но не съжалавам де поне звука е добър ако по-натам успея да си уплътня и вратитие ще съм доволен
                          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                          182A4.000 IAW49F
                          LPG - Lovato EasyFast
                          ----------------------------
                          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                          Коментар


                            #14
                            Тези на твоята снимка са доста по-дълбоки от моите, въпреки, че са с еднакъв сериен код. Странно. Както и да е, няколко пъти съм казвал, че повече дървета Херц никага не бих купил. За тези боклуци дадох маса пари преди 4 години и още ме е яд. Дано ти си доволен от твоите.
                            Fiat Marea 1.8i 16V
                            Fiat Tipo 1.4i 8V
                            Fiat Punto 1.6i 8V
                            www.italauto-bg.net/forum/

                            Коментар


                              #15
                              еее чак пък дървета на старата ми кола всичко беше херц и бях доволен....сега от тези също макар, че не съм слушал длс-а. а и сум на фабричния касетофон който не изкарва никак лош звук. според мен на херц-а винаги са им били малко подсилени високите на коаксиалните комплекти. Чувствителноста също им е по слаба от тази на конкуренцията, но пък компенсират с ватова на ДЛС само едни 13см съм слушал двулентови и не мога да кажа, че са по-добри от херц-а...но пък и колата беше друга и СДто също....може и за това да не съм усетил ДЛС-а както трябва.Иначе теб какво не ти допада в тях? ....аз като го сложиш и аз почнах да псувам доста, но се оказа че не уплътняват хубаво във вратата и баса го нямаше никакъв....но след 2 часа мъчение да си направя нещо като фланци всичко си дойде на мястото ... сега трябва да уплътнявам пак вратите както казах по-горе
                              Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                              182A4.000 IAW49F
                              LPG - Lovato EasyFast
                              ----------------------------
                              "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                              Коментар

                              Working...
                              X