Здравейте, дойде ред да се вмъкна и в този раздел
значи проблема е следният. От време на време докато си карам ми прекъсват колоните на вратите(пищялките са не). когато врътна врътката да поусиля и да намаля (това рязко и няколко пъти и пак тръгват). Това го прави ту на лявата ту на дясната, мног орядк и на двете едновременно. Преди да кажете, че е от копчето ще спомена че това е втория фабричен касетофон и го прави и на двата(и врътките за усилване са им капсуловани съответно не мръсни
). Първо си мислех, че е от него и си намерих такъв с командване на ченджър, да може поне и вход да си изкарам
Ще спомена и друго. не се вияе от дупки и вибрации. Понякога го прави когато колата е на место. Сега като се замисля не съм пробвал дали го прави на загасена кола. Касетофона се гаси като не съм я запалил и не го слушам на загасена кола много много.Оторих вратите и почистих хубаво контактите на буксата на говорителите и на двете врати, направих замервания на кабели. от вратите към пищялките, от пищялките към касетофона и от говорителите във вратите към касетофона. Под касетофон разбирайте буксата която е на касетофона.Въртях суках кабелите дърпах ги да не би да са прекъснати някъде ама по време на това всичко е ОК. Погледнах и тези големите букси които са на вратите и те са чисти, няма окислявания и мръсотии, съответно добре са закопчани (донатегнах ги допълнително).Та очаквам идейки от вас колеги какво да погледна или да направя, преди да съм дал 100+ лева за други колони и да се окаже че не е от тях ами от спойките в таблото.В една от книжките гледах че кабелите излизат от буксата и се разконяват на две едното към пищелката другото към вратата без никакви филтри или букси, като не броим тази която връзва вратата. Страх ме е как е направено това разклонение и да не се е спукала спойката там защото не искам да свалям цялото табло.п.с.странното е че като се постопли последните 2-3-4 дена го прави много рядко.



Коментар