Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с гаснене на ксенон

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с гаснене на ксенон

    Здравейте имам следния проблем, който ме мъчи откак съм с този тип осветление :D е, гасне си...няма определен период или условия...гаснат и левия, и десния фар, поединично, в много редки случаи и 2-та наведнъж, което силно ме притеснява - кофти тръпка е да ти угаснат и 2-та фара едновременно... Направени са с релета и бушони баластите, всичко е запоявано както си трябва и изолирано с термошлаух. Захранването е директно от положителния полюс на акумулатора, кабелите са със сечение 2.5мм2 (смятам са пре-пре достатъчни), релето за левия баласт се командва от левия фар, отдясно е същата процедура. Имам съмнения в релето за фаровете на самата кола - да не би да приискрява и оттам да ми гаснат... Другото е, че десния фар свети "клатушкащо се" - все едно крушката се клати, е, уви - проверих това и си е драво хваната и добре легнала на мястото си...не е и от вибрации, верно че е мазутена печка, но и при загасен мотор пак си играе лъча...всичко съм преглеждал и пре-преглеждал, с изключение на релето за късите на самата кола...ако някой има някаква идея как да се справя с тези твърде грозни проблеми, нека сподели...много ще съм благодарен!
    '99 FIAT Marea Weekend TD75

    #2
    Май си попаднал на много кофти ксенон .Пробвай да го свържеш не с такива свободни сачинения с кабели бушони релета ами дирекно от кабелите на фара .
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    Коментар


      #3
      Не смятам, че са свободни съчинения, понеже беше повдигнат въпроса за максималният ток, който понася оригиналната инсталация на колата - стартовия ток на баластите беше на границата или малко над нея и затова се коментираше, че е по-добре с релета и бушони. Но ще взема да пробвам и директно както го е описал китаеца. А и така загубите са минимални, понеже ги захранвам диретно от "+" на акумулатора. Както казах, всичко е запоявано и то както трябва, изолирано, с хубави и дебели кабели е прокарана мини-инсталацийката за баластите...
      '99 FIAT Marea Weekend TD75

      Коментар


        #4
        От много време карам с ксенон вързан дирекно към фара без дори да преправям инсталацията фаровете ми да са с чек .Без да имам никакви проблеми с изключение че от премигването на късите и от светлиния клаксон едната ми крушка е за смята .
        FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

        Коментар


          #5
          Моята инсталация я преправях, защото при всяко превключване оставах едноок :D или направо без къси.
          '99 FIAT Marea Weekend TD75

          Коментар


            #6
            Просто си случил на кофти ксенон то тях си е до късмет .
            FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

            Коментар

            Working...
            X