Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Буксата за радиото няма перманентен плюс...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Буксата за радиото няма перманентен плюс...

    Колата е браво 1.2 16V, произведена е 1999 съдейки по маркировката на частите (въпреки, че в талона пише 2000);Смених оригиналното радио (с него нямаше проблеми) с плеър "pioneer", който си има преходник от ISO ("евробуксата") към неговия конектор; и преходника и радиото бяха на предишната ми кола, така, че съм сигурен, че са перфектни;В един момент реших да го направя да може да се пуска и при изгасен двигател (демек да пусна навсякъде от постоянния плюс, този преходник го позволява с размяна на две букси в самия преходник) и стана ясно, че от евробуксата на фиата НЯМА перманентен плюс В резултат на това явно, открих, че и радиото не може да си запамети станцията - запаметява я, но след като се изгаси мотора, после няма никой...В схемата на колата си пише, че червения кабел в евробуксата е +30 (разбирам го клема 30 което означава директен плюс от батерията), само дето като е изгасен двигателя там напрежение няма... Като се запали всичко си идва на мястото Идеята ми е сега да проследя този кабел и да видя къде отива и защо не е перманентен плюса - дайте идея от какво може да е, и как да го оправя евентуално без да прокарвам допълнителен кабел от батерията в купето (поради различни причини това в момента не е опция)

    #2
    Свържи с едно мостче червения кабел с оранжевия и си готов.
    Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
    Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

    Коментар


      #3
      bobi_bravo написа:
      Свържи с едно мостче червения кабел с оранжевия и си готов.
      Нали това казвам, че на червения кабел няма постоянен плюс и това ми е всъщност проблема...

      Коментар


        #4
        Колега, ако на нито един кабел нямаш постоянен плюс, то и оригиналното радио няма да ти работи без да си на контакт. Провери ли всички кабели? Опитай с този, който е ЖЪЛТО/ЧЕРВЕНО. Най-вероятно ще го намериш точно до черния.

        Коментар


          #5
          Ами след малко пак ще разглабям - и аз това си мислех, чре може просто да е на друго краче, само че гледах в манюала схемата, а пък и червен кабел си е еднозначно какво трябва да означава (и схемата го потвърди това)... А тъпото е, че оригиналното радио нямам спомен дали е работило при изгасен мотор...

          Коментар


            #6
            Колега, на схемата категорично червеният кабел не е постоянен плюс Той е изход за електрическа антена. (Изход +12 при работещо радио)

            Коментар


              #7
              Моя грешка за схемата Червено-кафяв или нещо такова беше...А и "проблема" се оправи - не знам миналия път какво съм мерил, но се оказа, че перманентен плюс си има ISO буксата на колата, просто в преходника за радиото местата на перманентния и този, който идва от контакта бяха разменени... Добре, че си има етикетчета на замите кабели на преходника кой какво трябва да е, та се оправиха еУементарно нещата.Благодаря все пак за помощта Темата може да се трие ако решите, едва ли ще е полезна за някого (освен за да разбере, че решението на даден проблем може и да е от най-елементарен и прост характер)

              Коментар


                #8
                Ами всъщност - доста такива теми има Колкото повече - толкова повече.

                Коментар


                  #9
                  Не знам защо си мислят че нямат постоянен плюс като на всички Брава/о,Марея часовниците са им на радиото и винаги имат захранване.
                  FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                  Коментар

                  Working...
                  X