колеги дайте си мнението.взех си стъпало blaupunkt gta 480 4 канално.баса е двунамотачен.идеята ми е да свържа двете намотки на баса на 2 бриджа от усилвателя.питането ми е дали мога да повредя баса.направил съм си и кабели с който да подавам еднакъв сигнал на 2-та бриджа.ако темата не е за тук моля преместете я.ето и снимки на компонентите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
усилвател blaupunkt суб pioneer 308 d4-питане
Collapse
X
-
А защо просто не прекараш едно кабелче между двете връзки на буфера?Мисля, че моста се правеше между средните 2, но не съм сигурен, пък не ми се разглабя моята да видя как е."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Ми от начина по който ще го ползваш. Този говорител си е с две бобини. Дали ще го вържеш нормално към ляв-десен канал или на бридж и то отново към ляв-десен, няма никакво значение. Единствено към него ще се подава повече W.Не ми се вярва това стъпало да има такава сила за да отлепи мембраната или да стопи намотките.Къде по сериозни стъпала съм ползвал и досега никога не съм успявал да повреда каквото и да било, освен акумулатора Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
Коментар
-
То хубава идея да се навържат тези компоненти по тоя начин, ама аз имам известни притеснения за това, че в един момент може да се получи несиметричност на сигнала в двете рамена на усилвателя (независимо дали са вързани на бридж или не) и тогава какво става с говорителя?Fiat Bravo 11'97
1.4 12V A/C
Коментар
-
chaveto написа:Ми от начина по който ще го ползваш. Този говорител си е с две бобини. Дали ще го вържеш нормално към ляв-десен канал или на бридж и то отново към ляв-десен, няма никакво значение. Единствено към него ще се подава повече W.Не ми се вярва това стъпало да има такава сила за да отлепи мембраната или да стопи намотките.Къде по сериозни стъпала съм ползвал и досега никога не съм успявал да повреда каквото и да било, освен акумулатора Yellow_Flash_Colorz_PDT_07fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
rudiem написа:То хубава идея да се навържат тези компоненти по тоя начин, ама аз имам известни притеснения за това, че в един момент може да се получи несиметричност на сигнала в двете рамена на усилвателя (независимо дали са вързани на бридж или не) и тогава какво става с говорителя?
Коментар
-
Имам предвид следното: при свързване канал-намотка, канал-намотка (независимо пак казвам дали каналите са бриджнати или не) е почти невъзможно да се настроят по един и същ начин LPF, gain, bass boost (ако има) и другите подобни настройки на усилвателя. Тези неща имам предвид, че ще доведат до несиметричност на сигнала, който вадят двата канала на стъпалото и може да се стигне до изгаряне при усилване на max (или дори само до половината, това вече е въпрос на качеството на говорителя).Fiat Bravo 11'97
1.4 12V A/C
Коментар
-
chaveto написа:rudiem написа:То хубава идея да се навържат тези компоненти по тоя начин, ама аз имам известни притеснения за това, че в един момент може да се получи несиметричност на сигнала в двете рамена на усилвателя (независимо дали са вързани на бридж или не) и тогава какво става с говорителя?
Коментар
-
MEMO написа:Ако автора вземе да сподели по колко точно ома е всяка намотка на говорителя както и пълните технически характеристики на усилвателя четящите тази тема ще имат достатъчно данни за даването на пълноцененни съвети относно цялостното свързване на системата.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Нищо няма да изгори, защото двете намотки са си на отделни стъпала. Сигнала който се подава не трябва да е моно.2Х2 каналите трябва да са вързани в паралел. Lout > L1in-L2in Rout > R1in-R2inСигнала който се подава на първите два входа е еднакъв с този на вторите два. Въпросният сигнал от първите два входа отива в едната намотка, през едното стъпало, същият този сигнал отива и в другата намотка, но през друго стъпало.За каква разлика говорим Сега ако усилвателя има опция с която по отделно да се регулират честотите на различните стъпала е друго нещо.
Коментар
-
темата няма да даде резултат скоро.вчера слизам пред блока с нужните кабели пускам цд-то и какво да видя.няма ток дори да свирне.а стартера дори не превъртя веднъж.дадоха ми ток и веднага в технополис.цд-то го купих в понеделник.не мога да повярвам какъв късмет извадих.а тия момчета дори не искаха да ми го сменят а го оставиха там и ми казаха че ще чакам минимум 10-15 дни.а преди да отида в технополис отидох на акумулаторджия и като премери ми каза че цд-то консумира повече ток отколкото като работи на max.като ми го сменят веднага ще го продам и ще взема pioneer и тогава ще проведа опита.fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар