Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

усилвател blaupunkt суб pioneer 308 d4-питане

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    усилвател blaupunkt суб pioneer 308 d4-питане

    колеги дайте си мнението.взех си стъпало blaupunkt gta 480 4 канално.баса е двунамотачен.идеята ми е да свържа двете намотки на баса на 2 бриджа от усилвателя.питането ми е дали мога да повредя баса.направил съм си и кабели с който да подавам еднакъв сигнал на 2-та бриджа.ако темата не е за тук моля преместете я.ето и снимки на компонентите.
    Прикачени файлове
    fiat bravo 1.6 16v gt
    fiat marea 1.9 8v jtd
    fiat punto 1.7 td
    fiat marea 1.6 16v

    #2
    Можеш да го повредиш, но не от начина на връзване.

    Коментар


      #3
      chaveto написа:
      Можеш да го повредиш, но не от начина на връзване.
      а от какво.
      fiat bravo 1.6 16v gt
      fiat marea 1.9 8v jtd
      fiat punto 1.7 td
      fiat marea 1.6 16v

      Коментар


        #4
        А защо просто не прекараш едно кабелче между двете връзки на буфера?Мисля, че моста се правеше между средните 2, но не съм сигурен, пък не ми се разглабя моята да видя как е.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Ми от начина по който ще го ползваш. Този говорител си е с две бобини. Дали ще го вържеш нормално към ляв-десен канал или на бридж и то отново към ляв-десен, няма никакво значение. Единствено към него ще се подава повече W.Не ми се вярва това стъпало да има такава сила за да отлепи мембраната или да стопи намотките.Къде по сериозни стъпала съм ползвал и досега никога не съм успявал да повреда каквото и да било, освен акумулатора Yellow_Flash_Colorz_PDT_07

          Коментар


            #6
            То хубава идея да се навържат тези компоненти по тоя начин, ама аз имам известни притеснения за това, че в един момент може да се получи несиметричност на сигнала в двете рамена на усилвателя (независимо дали са вързани на бридж или не) и тогава какво става с говорителя?
            Fiat Bravo 11'97
            1.4 12V A/C

            Коментар


              #7
              chaveto написа:
              Ми от начина по който ще го ползваш. Този говорител си е с две бобини. Дали ще го вържеш нормално към ляв-десен канал или на бридж и то отново към ляв-десен, няма никакво значение. Единствено към него ще се подава повече W.Не ми се вярва това стъпало да има такава сила за да отлепи мембраната или да стопи намотките.Къде по сериозни стъпала съм ползвал и досега никога не съм успявал да повреда каквото и да било, освен акумулатора Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
              преди сегашния усилвател бях с Thunder TCA-4120 който е доста по сериозен като ватове и резултата беше същия.малко ме е яд че го продадох нищо че е Thunder.а да не говорим че замених стария pioneer deh 6000 с алпина на снимката.разликата е от земята до небето в полза на pioneer-а.
              Прикачени файлове
              fiat bravo 1.6 16v gt
              fiat marea 1.9 8v jtd
              fiat punto 1.7 td
              fiat marea 1.6 16v

              Коментар


                #8
                rudiem написа:
                То хубава идея да се навържат тези компоненти по тоя начин, ама аз имам известни притеснения за това, че в един момент може да се получи несиметричност на сигнала в двете рамена на усилвателя (независимо дали са вързани на бридж или не) и тогава какво става с говорителя?
                Каква симетричност, какви рамена кажи го малко по просто за да те разбера.

                Коментар


                  #9
                  Имам предвид следното: при свързване канал-намотка, канал-намотка (независимо пак казвам дали каналите са бриджнати или не) е почти невъзможно да се настроят по един и същ начин LPF, gain, bass boost (ако има) и другите подобни настройки на усилвателя. Тези неща имам предвид, че ще доведат до несиметричност на сигнала, който вадят двата канала на стъпалото и може да се стигне до изгаряне при усилване на max (или дори само до половината, това вече е въпрос на качеството на говорителя).
                  Fiat Bravo 11'97
                  1.4 12V A/C

                  Коментар


                    #10
                    chaveto написа:
                    rudiem написа:
                    То хубава идея да се навържат тези компоненти по тоя начин, ама аз имам известни притеснения за това, че в един момент може да се получи несиметричност на сигнала в двете рамена на усилвателя (независимо дали са вързани на бридж или не) и тогава какво става с говорителя?
                    Каква симетричност, какви рамена кажи го малко по просто за да те разбера.
                    Ами най просто казано освен това което каза колегата "rudiem" на усилвател ползван за суб с две намотки се подава моно сигнал защото в противен случай сигнала подаван на различните намотки ще е стерео което пък не толкоз голям проблем защото разликата е повече в честотния диапазон който по подразбиране не се свири от суба а именно над 100 херца.Въпреки това не е правилно да подаваш различен сигнал на две намотки навити върху една мембрана и работещи в магнитното поле на един магнит. Кабелите направени от автора са неправилни и водят до разсъгласуване на входовете на усилвателя но и така ще свири.Сега мисля ще е вече ясно защо изхода за суб от всяко сд е винаги един а не стерео ,използването на четири канален усилвател за суб с цел връзване на два бриджа на две намотки пък е абсолютна глупост защото същата мощност може да се получи и от двата канала на същия усилвател при успоредно свързване на намотките и изобщо двунамотковите басове не са измислени за свързване на два канала / защото никога не могат да свирят един и същ сигнал/ Измислени са за по лесно конфигуриране на системата с оглед съпротивление на говорителя и мощност /съпротивление в изхода на усилвателя.

                    Коментар


                      #11
                      То ще свири, ама до кога?
                      Fiat Bravo 11'97
                      1.4 12V A/C

                      Коментар


                        #12
                        Ако автора вземе да сподели по колко точно ома е всяка намотка на говорителя както и пълните технически характеристики на усилвателя четящите тази тема ще имат достатъчно данни за даването на пълноцененни съвети относно цялостното свързване на системата.

                        Коментар


                          #13
                          MEMO написа:
                          Ако автора вземе да сподели по колко точно ома е всяка намотка на говорителя както и пълните технически характеристики на усилвателя четящите тази тема ще имат достатъчно данни за даването на пълноцененни съвети относно цялостното свързване на системата.
                          Ако модела е Pioneer TS-W308D4 то той е 2 x 4 ohm.Относно усилвателя Blaupunkt GTA 480 спецификациите му са: * Max. power 4 x 160 / 2 x 425W into 4 ohms * Max. power 4 x 210 W into 2 ohms * RMS power 4 x 75 / 2 x 210W into 4 ohms * RMS power 4 x 105W into 2 ohms * Direct aux-input feature (front / rear stereo channels with 3.5mm stereo jack plug connectors) allows MP3 Walkman or navigation system to be plugged directly into to amplifier and mixed with other signal sources. Volume levels of each source can be independently set * Frequency response 10 Hz - 35 kHz * Signal to noise ratio > 95dB/A * THD at rated power <0> 10 kOhms * 2 ohm stability (4 ohm bridged) * Input signal 0.3 - 8.0V * Front and rear channel low pass filter: 50 - 250Hz variable * Front and rear channel high pass filter: 50 - 250Hz variable * Front and rear channel bass boost 0 - 12dB at 45Hz * Front and rear channel crossover selector * Will accept line (speaker) level inputs * Gold plated RCA input & speaker output terminals * Dimensions (353D x 53H x 269W mm) * Complete with speaker level cables, fixing screws, operating and installing guide
                          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                          Коментар


                            #14
                            Нищо няма да изгори, защото двете намотки са си на отделни стъпала. Сигнала който се подава не трябва да е моно.2Х2 каналите трябва да са вързани в паралел. Lout > L1in-L2in Rout > R1in-R2inСигнала който се подава на първите два входа е еднакъв с този на вторите два. Въпросният сигнал от първите два входа отива в едната намотка, през едното стъпало, същият този сигнал отива и в другата намотка, но през друго стъпало.За каква разлика говорим Сега ако усилвателя има опция с която по отделно да се регулират честотите на различните стъпала е друго нещо.

                            Коментар


                              #15
                              темата няма да даде резултат скоро.вчера слизам пред блока с нужните кабели пускам цд-то и какво да видя.няма ток дори да свирне.а стартера дори не превъртя веднъж.дадоха ми ток и веднага в технополис.цд-то го купих в понеделник.не мога да повярвам какъв късмет извадих.а тия момчета дори не искаха да ми го сменят а го оставиха там и ми казаха че ще чакам минимум 10-15 дни.а преди да отида в технополис отидох на акумулаторджия и като премери ми каза че цд-то консумира повече ток отколкото като работи на max.като ми го сменят веднага ще го продам и ще взема pioneer и тогава ще проведа опита.
                              fiat bravo 1.6 16v gt
                              fiat marea 1.9 8v jtd
                              fiat punto 1.7 td
                              fiat marea 1.6 16v

                              Коментар

                              Working...
                              X