Смятам да оставя коментара на колегата chaveto без отговор като се надявам някой ден да разбере грешката си ,не ми се спори ,топлата вода е открита много отдавна и нямам намерение да доказвам нищо на никого.По повод свързването на системата ще те посъветвам ако в менюто на сидито има опция за работа на два от изходите за усилвател като изход за суб да я включиш ,така ще ползваш и вградените филтри на сидито-ако ги има и сигнала към усилвателя няма да е стерео. Тъй като не вярвам говорителя да може да понесе повече от 200 вата RMS свържи двете му намотки по 2 ома само към два канала на усилвателя а другите два канала ползвай за задни говорители например. Колкото до сидито Алпайна е известен с голямата си консумация в офлайн режим но пък точно затова и от инсталацията на колата ти излизат два плюса единият от които се прекъсва когато не си контакт ,с две думи няма да ти го подменят защото проблема с консумацията е в свързването и ако го направиш според изискванията на производителя на колата и си-дито проблем няма да имаш .Не знам по какъв начин са ти го свързали но в оригиналната букса на моята брава плюсовете бяха разменени спрямо плюсовете на сидито ми което си е със същата стандартна букса и е блаупункт.Този Алпайн който си купил е по нисък клас от пайниър шеста серия но ти вече това си го разбрал,всъщност разликата е само в обработката на звука но който е имал пайнер нищо после не му харесва, не защото пайнера свири много качествено а защото качественото озвучаване се харесва само на аудиофилите а в кола хората искат само ..... як бас.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
усилвател blaupunkt суб pioneer 308 d4-питане
Collapse
X
-
Принципно Alpine имат голяма консумация на ток в покой така че е желателно да се връзват през контакт!Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Въобще не ми се спори с теб, хвани и се допитай до хора който се занимават с това и тогава спори. Първо беше едно после пък и стъпалата няма да имат еднакви характеристики........... Аз пък ще ти кажа, че има стъпала с еднакви характеристики, когато се изпълнени с интегрална схема.ЕДИТ: Сигурно ще кажеш, че и двете намотки не може да се вържат последователно и да се закачат на бридж.
Коментар
-
На хартия може и да имат еднакви характеристики стъпалата, но в действителност каква е несиметричността им? Има усилватели, които са максимално близки, дори перфектно симетрични "рамена", но те струват една шапка пари, изпълнени са с мачнати транзистори за да може да се изберат еднакви коефиценти на усилване. А колкото до това, че в интеграла могат да са с еднакви характеристики, много се съмнявам.Fiat Bravo 11'97
1.4 12V A/C
Коментар
-
колеги за да не пускам нова тема в форума искам да попитам тук.днес бартеросах моя алпин с pioneer deh p 85 bt.cd-то е супер но има нещо странно което ме дразни много.когато свържа усилвателя към cd-to и го пусна при превключване на станции на радиото буфера избумтява.като запаля колата и намаля cd-то до край се чува едно дразнещо буботене.не много силно но много дразни.като изключа чинчовете от cd-то(спирам сигнала към усилвателя)нищо не се чува.момчето от което взех cd-то каза че при него всичко е било ок.възможно ли е cd-то да се смущава от нещо.fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
По повод изпукването при смяна на станциите -така и ще си остане ,все пак слушаш пайнер. А колкото до шума от изходите на сд-то възможно е чинчовете да имат прекъсната маса /писта по платката или лоша маса на шасито на сд-то или на усилвателя или в общи линии проблема е най възможно да е от потенциална разлика в масите на усилвателя и сд то а решенията са много.
Коментар
-
колеги след като се разбра че постоянния брум на ниските се оказа от изгоряла писта на платката насочете ме къде има кадърен майстор за да го дам за ремонт.казаха ми че ремонта не е скъп но не искам някой да се учи на мойто cd.fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар