Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за вход на усилвател.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за вход на усилвател.

    Здравейте ,колеги...Имам един малко глупав въпрос...тубата в колата е Thunder с вграден усилвател...Нямам проблем с него ,но има един вход ,който не ми е ясно за какво се използва...High Input пише на входа или иначе казано "Вход за високи"...Та нали е буфер...Какви високи? Днес се пулих бая време и си викам ,чакай да питам ,някой може да знае...Та питам - За какво се използва този вход?
    Прикачени файлове
    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
    Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
    EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

    #2
    Това е за CD-та , които нямат RCA out, тогава амп-а конвертира сигнала от HIGH към LOW
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo написа:
      Това е за CD-та , които нямат RCA out, тогава амп-а конвертира сигнала от HIGH към LOW
      Аха ,ясно... Благодаря за отговора...
      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
      Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
      EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

      Коментар


        #4
        Това значи ли, че можа да си свържа оригиналното радио към усилвателя посредством сигнала от 2-те задни колони?Аз също го гледам като объл камък тоя вход и не знам за какво е
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Точно това значи, само виж кой кабел къде трябва да отиде
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            Точно това значи, само виж кой кабел къде трябва да отиде
            В смисъл да гледам + и - да съответстват на схемата?Това било голяма екстра
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              Ако случайно усилвателя, няма такъв вход за високо ниво, се продават и самостоятелни устройства, които могат да намалят нивото. Заместители на този вид вход.
              Fiat Bravo 11'97
              1.4 12V A/C

              Коментар


                #8
                10-15-20лв струват.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Така колега , значи дясното ти е (-) лявото ти е (+) средното ти е СИСТЕМ КОНТРОЛ , което значи да се исклучва усилвателя на тубата като спреш касетофона.Средното го връзваш с един кабел кум касетофона ... синя жичка на касетофона свободно вееща се ... а можеш и да фанеш (+) от лявата страна но тогава ще работи постоянно усилвателя и ще дърпа ток .. УСПЕХ
                  Fiat Punto GT

                  Коментар


                    #10
                    http://www.thunder.bg/product_info.p...321958Това представлява конверторчето.
                    Fiat Bravo 11'97
                    1.4 12V A/C

                    Коментар


                      #11
                      sen7ineL написа:
                      Така колега , значи дясното ти е (-) лявото ти е (+) средното ти е СИСТЕМ КОНТРОЛ , което значи да се исклучва усилвателя на тубата като спреш касетофона.Средното го връзваш с един кабел кум касетофона ... синя жичка на касетофона свободно вееща се ... а можеш и да фанеш (+) от лявата страна но тогава ще работи постоянно усилвателя и ще дърпа ток .. УСПЕХ
                      Чаааакай бре ,колега... Аз съм си го вързал усилвателчето... Питах за конкретния порт High Input ,който вече ,както разбрах преобразува широкочестотния сигнал в нискочестотен... Иначе благодаря за съветите...
                      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                      Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                      EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                      Коментар


                        #12
                        Predatorsi написа:
                        sen7ineL написа:
                        Така колега , значи дясното ти е (-) лявото ти е (+) средното ти е СИСТЕМ КОНТРОЛ , което значи да се исклучва усилвателя на тубата като спреш касетофона.Средното го връзваш с един кабел кум касетофона ... синя жичка на касетофона свободно вееща се ... а можеш и да фанеш (+) от лявата страна но тогава ще работи постоянно усилвателя и ще дърпа ток .. УСПЕХ
                        ... преобразува широкочестотния сигнал в нискочестотен... .
                        Не е и точно така, това което ти казваш го правят филтрите- разделят ниски,средни и високи и ги насочват към съответния тип говорител. Ниско и високо ниво на сигнала са съвсем други неща, разбирай сигнал с ниска мощност и сигнал с висока мощност ако мога да се изразя така.
                        Фиат Крома 1.9 16v+
                        Фиат Браво 1.6 16v
                        Фиат Мареа 1.6 16v

                        Коментар


                          #13
                          ААА тва да е за сигранала , извиняваи несъм прочел като хората какво си искал да разбереш ... Успех
                          Fiat Punto GT

                          Коментар


                            #14
                            Към Predatorsi, да колега рабрах, че сис го вързал стъпалото и, че работи. Просто съм дал вариянт за този преобразувател високо-ниско ниво, за да може темата да бъде по-полезна на повече хора. Да се знае за какво се използва тая джаджа.Поздрави.
                            Fiat Bravo 11'97
                            1.4 12V A/C

                            Коментар

                            Working...
                            X