Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

спешен въпрос за динамо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ето я в по опростен вид :Когато тиристора е запушен тока минава през диода - прекъсната стрелка.Когато е отпушен - през тиристора - непрекъсната стрелка. Т.е. тиристора шунтира горния десен диод.

    Коментар


      #32
      Това имам и аз в предвид че в единия полупериод имаме регулируемо рамо.Но това няма особено значение сега.Въпроса е защо му гори чарка на човека.Ако и назад е опукало нещо и ако всичко е залято с епоксидна смола май се отива на подмяна на регулатора с нов или 2 ръка :D
      АЛ.ПЕТРОВ
      FIAT PUNTO 1.2 8V

      Коментар


        #33
        май не се изразих както трябва май ще почна от началоизгоря ми реле реголатораслед което се опитахме да го отворим несполучливо,първо прецакахме диодите и охлаждането импосле всичките други елементи освен диодите бяха заляти с някакво лепилои всичко това е в едно радиаторче 6 на 7-8 сантиметра,за лято с нещо като бакелитта ние опитвахме да побългарим схемата с транзистори и там още чарковефабрично няма транзистори

        Коментар


          #34
          Да добавя още нещо-напрежението на всеки генератор при непроменящо се възбуждане е право-пропорционално на оборотите-по-високи обороти-по високо напрежение.Ето това твърдение не е съвсем вярно,ако възбуждането е непроменящо се няма как да се покачи напрежението с увеличаване на оборотите.Промяната на оборотите води до промяна на честотата на напрежението.Непроменящо се възбуждане може да се получи при генератор с независимо възбуждане,там просто няма как оборотите да окажат влияние на големината на напрежението.

          Коментар


            #35
            sacho написа:
            Ако и назад е опукало нещо и ако всичко е залято с епоксидна смола май се отива на подмяна на регулатора с нов или 2 ръка :D
            АЛ.ПЕТРОВ
            FIAT PUNTO 1.2 8V

            Коментар

            Working...
            X