Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Често Срещани Грешки При Диагностика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Често Срещани Грешки При Диагностика

    Здравейте колеги.Не съм много на ТИ с диагностиките а и предполагам доста голяма част от колегите във форума също.Така че предлагам темата да е за всички които имат трудности при Диагностицирането и отстраняването на дадени грешки.
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    #2
    и като създател на темата ето и моята След като днес за 2-ти път закачих колата на ФиатЕкуСкан (5 дни след първия път) ... излезна следната грешка .... която незнам как да я тълкувам.Затова моля за помощ....!!!
    Прикачени файлове
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      диагностика

      Дебитомер проблем На коя кола си правил диагностика http://www.autoshop101.com/forms/h34.pdf
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Колата е 1.9JTD .... притеснява ме това че 2-3 секунди след като е изчистена пак се появява !!!
        AUDI 1.8 20V TURBO
        ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          кола

          Ми като по лесно пробвай с някои да го смениш от някоя друга кола да видиш кво ще е .
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            На мен пък на всяко качване на диагностика ми дава грешка на двете бобини.Чистиме я и после пак..(колата се кара на метан)
            Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

            Коментар


              #7
              [quote="liverpool235"]На мен пък на всяко качване на диагностика ми дава грешка на двете бобини.Чистиме я и после пак..(колата се кара на метан) [/quoteКак са кабелите и свещите на колата?
              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

              Коментар


                #8
                ivan_dice написа:
                Колата е 1.9JTD .... притеснява ме това че 2-3 секунди след като е изчистена пак се появява !!!
                Просто и ясно - 220лв си приготви и в Киров или Ауто+ ги остави.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  dudulia написа:
                  liverpool235 написа:
                  На мен пък на всяко качване на диагностика ми дава грешка на двете бобини.Чистиме я и после пак..(колата се кара на метан)
                  Как са кабелите и свещите на колата?
                  Състоянието им не се знае.От както съм взел колата отт година и половина,поради причината,че са запекли някъде и нямат вадене и сигурно ще се скъсат кабелите.Но ,до сега не съм имал проблеми,но колата започна да пали трудно..Все едно е задавена се мъчи и трябва да и подам няколко пъти газ като я запала,че гасне.
                  Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                  Коментар


                    #10
                    liverpool235 написа:
                    На мен пък на всяко качване на диагностика ми дава грешка на двете бобини.Чистиме я и после пак..(колата се кара на метан)
                    Интересно .... аз до колкото си спомням само 1.8 и 2.0 двигателите са с отделна бобина на всеки цилиндър .... при 1.6 си е 1 бобина !!! ... колега liverpool235 май се бъркаш нещо. Няма да е лошо да се си провериш състоянието на свещите .... не се притеснявай за кабелите няма да се скъсат .... не са направени от толко лесно прегаряща пластмаса.
                    emzo написа:
                    ivan_dice написа:
                    Колата е 1.9JTD .... притеснява ме това че 2-3 секунди след като е изчистена пак се появява !!!
                    Просто и ясно - 220лв си приготви и в Киров или Ауто+ ги остави.
                    220лв. са си много пари за дебиломер ... ще трябва да се измисли нещо
                    AUDI 1.8 20V TURBO
                    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                    Коментар


                      #11
                      Aми може да вземеш втора цедка и пак да питаш след време или да работи, но да не отчита коректно.Може да вземеш и разни хофери, мофери, пиерсбурги, но Бош си е Бош п.с. как ти е разхода ?
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        ами по груби сметки ... някаде около 8 градско (+,- 0.5л.)извънградско незнам колко ще е .... интересното е че тая грешка миналия път я изчистихме и си мислех че е от свалянето на дебитомера ( и карането без него), тоя път не съм свалял буксата и пак я има .... а и се появява постоянно след като я изтриеш което не ми харесва особено много .... довечера ще направя LOG на тези параметри (до колкото разбрах е желателно да се прави на 3-та и 4-та предавка с педала до ламарина) .... и ще го кача тук.
                        Прикачени файлове
                        AUDI 1.8 20V TURBO
                        ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                        Коментар


                          #13
                          Да, ама на части, при толкоз параметри ще опреснява на 3 секунди.Desired boost pressure при теб е 0. Махни го.Егр и на място може да го видиш, няма нужда в движение.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            ivan_dice написа:
                            liverpool235 написа:
                            На мен пък на всяко качване на диагностика ми дава грешка на двете бобини.Чистиме я и после пак..(колата се кара на метан)
                            Интересно .... аз до колкото си спомням само 1.8 и 2.0 двигателите са с отделна бобина на всеки цилиндър .... при 1.6 си е 1 бобина !!! ... колега liverpool235 май се бъркаш нещо. Няма да е лошо да се си провериш състоянието на свещите .... не се притеснявай за кабелите няма да се скъсат .... не са направени от толко лесно прегаряща пластмаса.
                            На диагностиката това изписваше.. Колегата Stefanaki може да го потвърди.А за кабелите,като тръгна да дърпам със сила и през шапката на кабела започва да се промушва самия кабел и да се обтяга.Ноо,тея дни ще събера смелост и каквото сабия покаже.
                            Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                            Коментар


                              #15
                              220лв. са си много пари за дебиломер ... ще трябва да се измисли нещо [/quote]Щом ти дава постоянно тази грешка, както казва EMZO изхода е само един:нов дебитомер.На мен също ми даваше тази грешка, след като си взех нов BOSCH проблема се реши.

                              Коментар

                              Working...
                              X