Добър вечер . Карам Fiat Bravo 1.6 103 hp 1999 бензин/газ. инжекционИмам следното питане: Вчера си свалих акумулатора за зареждана и на сутринта го сложих. Снех го за зареждане ,защото направих около 200 м (след като запалих на бензин и прехвърли на газ - с инжекцион съм) след което угасна контакта,следователно и колата.След което завъртях ключа и се чу леко изсъскване,стрелките скокнаха по уредите и стана ясно ,че няма ток. Въпреки това клаксона свиреше стабилно. И днес както си мислех ,че всичко е наред пак на абсл. същото място угасна тока и спря колата (почвам да си мисля,че мястото е прокълнато ) Запалих (малко по-дълго задържах ключа на контакт ) и тръгнах за кратко 4-5км. След което спрях на кафе и при следващото палене след 20 мин. колата не държеше на бензин,гасне. ( бензин имах и преди това,даже сипах за 10лв )и пак същото.Добре ,че беше топла ,форсирах и прехвърли на газ. Проблема е като е сутрин и е студено,газта е настроена на 35 градуса като загрее двигателя да прехвърля,а до тогава как ще стане номера след като не държи на бензин . П.С. При контакт на таблото светва индикатор ’Code’ - за ключа, и индикатор за бензиновата помпа.И изчезват,допреди това не се появяваха,освен индикатора за акумулатора и маслото (които също изчезват-нормално) .Та бензинова помпа е читава,не свисти ,не скърца.Бензин имам. Пробвах и с резервния ключ с чип ,но и при него същото.Остава да е нещо по електрониката след като съм свалял/слагал акумулатора. Диагностика ли е нужна.Дайте съвет,моля.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гасне на бензин (проблем в електрониката :? )
Collapse
X
-
Re: код
1,6 16в след ’98 няма горивен филтър! И такова нещо чух.Днес го форсирах с едно натискане на газта до 2000 об. работи докато загрее и прехвърли газ. След като няма горивен,откъде другаде може да е проблема,че гаси на палене (бензин) . (iv_laz защо няма горивен и в ущърб ли е ,интересно ми е,а не знам)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар