Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

търся платка за халогените...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    така... това копче наистина е за халогените, които са монтирани на предната броня ниско долукато го натисна светлините отзад светят както трябва, халогените - изобщотова бтв означава ли, че платката си е ок?
    Fiat Tempra, 1.6, 1991

    Коментар


      #17
      еми ако светкат отзад като го натиснеш значи са октрябва да имаш допълнително копче за халогените,освен ако не са вързани допълнително и са минали през бушон от задните

      Коментар


        #18
        е сега вече изпаднах в шок и ужасдовечера ще пусна снимката на копчето за което говоря. бях убедена че то е за халогените. то не останаха копчета за разкъкване.не е ли едно копче за светлини предни и задни (заедно) за мъгла?
        Fiat Tempra, 1.6, 1991

        Коментар


          #19
          stef написа:
          irena написа:
          лостчето за фаровете от ляво на волана завършва с бутон за халогенитеявно под самото бутонче в лоста има някаква схема. не съм го виждала отворено как изглежда. ще пробвам да го снимам довечеранякой може ли да каже как да се свали да се погледне?
          че за какво ти е табло като ти трябва самото лостче /на части никой няма да ти го даде/ и това бутонче поне при мен не е за халогените а за фаровете за мъгла отзад
          И при мен този бутон е за задните фарове за мъгла.Халогените ги пускам с един от 4-те,които са вляво от таблото.Те са за дневен километраж,нулиране,промяна на яркостта на таблото и халогените.Трябва да си провериш предпазителя,релето за халогените,въпросния бутон/там няма никаква платка/,и чак тогава да търсиш другаде проблема.Успех
          Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

          Коментар


            #20
            видях за кой бутон говориш... не работи къде стои релето?предпазителя на таблото под волна ли е?има ли някаква вероятност и 4те бутона на това табло да не работят?
            Fiat Tempra, 1.6, 1991

            Коментар


              #21
              бушоните са под воланаима нарисувано фарче като на копчето виж го него

              Коментар


                #22
                бушоните са под воланаима нарисувано фарче като на копчето виж го него а и трябва да си поне на гаварити за да ти светят халогените

                Коментар


                  #23
                  не е от бушоните. изглеждат здрави, но ги смених за по-сигурно.Митко, трябва ли цялото табло да се свали за да се стигне до 4те бутона? иначе цялото таболо е откачано. когато нямах подсветка гледахме едни куплунзи от долу дали дават контакт. халогените не работеха още като взех колата. няма начин да са спрели с наша помощ не ми донесоха апарата и не мога да снимам
                  Fiat Tempra, 1.6, 1991

                  Коментар


                    #24
                    Няма никаква платка която да управлява халогените. Бутона който ги включва е един от четрите на самото табло, горе в ляво. Той управлява реле (E10) а не директно фаровете. Като запалиш габарит, пробвай се да го натиснеш и виж дали се чува под волана цъкане на реле. Иначе ел.схемата на тази част от инсталацията е ТУК
                    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                    Коментар


                      #25
                      Колеги, стига сте шашкали колежката !Колежки, първо какво е таблото на Темпрата? Дигитално /цифрови уреди за скоростта и оборотите/ или Аналогово /стрелково уреди/, второ каква е модификацията на колата S, SX или друга/ пише го на предния калник на лайсната/1. Аналогово табло модификациия с халогени - ключа за халогените е на панела на парното вляво от волана в близост до таблото - копчето е едно с нарисуван знак за халоген - същия както на лоста на мигачите най отгоре /от където между впрочем се пускат светлинии заднии за мъгла - червени светят до габариитите отзад на колата/.2. Аналогово без халогени - няма копче за включване - сменена ти е бронята с такава с халогени и няма иинсталациия за тях - случая е като моя - сам си я правих и взех панел на парното от табло с халогени.3. Цифрово табло с халогени - копчето за включване е на същото място - панела за парното, но там са и бутониите за ниулиране на дневния километраж и още два сега не мога да се сетя за какво са - свалят се независиимо от таблото.4. цифрово табло без халогени - аналогиично на точка 2.Надявам се бях полезен, повече на 088 9 242 369 или ICQ 118505918ПоздравиИвайло
                      Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

                      Коментар


                        #26
                        ivo написа:
                        Колеги, стига сте шашкали колежката !Колежки, първо какво е таблото на Темпрата? Дигитално /цифрови уреди за скоростта и оборотите/ или Аналогово /стрелково уреди/, второ каква е модификацията на колата S, SX или друга/ пише го на предния калник на лайсната/1. Аналогово табло модификациия с халогени - ключа за халогените е на панела на парното вляво от волана в близост до таблото - копчето е едно с нарисуван знак за халоген - същия както на лоста на мигачите най отгоре /от където между впрочем се пускат светлинии заднии за мъгла - червени светят до габариитите отзад на колата/.2. Аналогово без халогени - няма копче за включване - сменена ти е бронята с такава с халогени и няма иинсталациия за тях - случая е като моя - сам си я правих и взех панел на парното от табло с халогени.3. Цифрово табло с халогени - копчето за включване е на същото място - панела за парното, но там са и бутониите за ниулиране на дневния километраж и още два сега не мога да се сетя за какво са - свалят се независиимо от таблото.4. цифрово табло без халогени - аналогиично на точка 2.Надявам се бях полезен, повече на 088 9 242 369 или ICQ 118505918ПоздравиИвайло
                        Ако не греша, таблото и е Дигитално.Копчетата на Дигиталното са за регулация силата на светене на таблото, за Нулиране на временния километраж, за Изкарване на показанията на Общия километраж и за халогените.Този панел обаче излиза независимо от таблото само когато си забравил да завиеш двете видиики който го държат към самото табло (както направих аз последния път).
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #27
                          ivo написа:
                          Колеги, стига сте шашкали колежката !.....копчето е едно с нарисуван знак за халоген - същия както на лоста на мигачите най отгоре /от където между впрочем се пускат светлинии заднии за мъгла - червени светят до габариитите отзад на колата/.
                          кой па я шашказа халогените на рисунката фарчето е нарисувано наляво с линий надолу,а за задните е на дясно с линий направо

                          Коментар


                            #28
                            Таблото е дигиталносъответства на най-горната картинка (SX 1372-SX1581) (тази с индикацията за преразход)като натискам копчето не мога да чуя релето, само ключето на самото копче. не знам дали не го чувам защото не работи или защото прицъква много тихо схемата от линка не се отваря, но я намерих. 10Х!!!остава weekend-a да я погледне някой, който разбира до тогава май нищо не мога да направя все по-серьозно си задавам въпроса, защо като я закарах в сервиза не ги видяха тези неща... (варненският италиянец)
                            Fiat Tempra, 1.6, 1991

                            Коментар


                              #29
                              irena написа:
                              Таблото е дигиталносъответства на най-горната картинка (SX 1372-SX1581) (тази с индикацията за преразход)като натискам копчето не мога да чуя релето, само ключето на самото копче. не знам дали не го чувам защото не работи или защото прицъква много тихо схемата от линка не се отваря, но я намерих. 10Х!!!остава weekend-a да я погледне някой, който разбира до тогава май нищо не мога да направя все по-серьозно си задавам въпроса, защо като я закарах в сервиза не ги видяха тези неща... (варненският италиянец)
                              Вече се отваря, грешката беше моя Но си мисля че някой със схема и уред в ръка ще трябва да пипа на място...Колкото до платформата с 4-те ключета, при мен се сваля отделно от таблото, има 2 шестограмни болта на в дъното на нещо като жабка (нещодържател ) и май имаше още 2 винта някъде но определено не съм свалял таблото - преди време в нещодържателя дето обикновено никой нищо не държи, монтирах един волт-метър
                              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                              Коментар


                                #30
                                Esper написа:
                                Вече се отваря, грешката беше моя
                                Само дето няма да и свърши работа защото е схема на светлините за мъгла ама ОТЗАД
                                Esper написа:
                                Колкото до платформата с 4-те ключета, при мен се сваля отделно от таблото, има 2 шестограмни болта на в дъното на нещо като жабка (нещодържател ) и май имаше още 2 винта някъде но определено не съм свалял таблото
                                Абсолютно вярно! Другите два болта са отдолу, под панелчето ....
                                Esper написа:
                                преди време в нещодържателя дето обикновено никой нищо не държи, монтирах един волт-метър
                                А аз там си нося "визитките" на форумите - ФИАТ груп (ФИАТ/АЛФА/ЛАНЧА)
                                Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

                                Коментар

                                Working...
                                X