Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със задните светлини на Punto MK2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    кола

    Гледай акумулатора да е наред че може и да не запали -заради кода погледни буксите в купето около вратата и атзад отвърте в багажника
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #17
      Re: кола

      kluchar написа:
      Гледай акумулатора да е наред че може и да не запали -заради кода погледни буксите в купето около вратата и атзад отвърте в багажника
      предполагам,че акумулатора падна щот е доста зле пък сега нямам възможност да го сменя зарад тва го сложих да го позаредя.Както и да е все пак проблема със светлината за мъглата си остава.Някой идеи да ми предложи ,че нз вече кво да правя пък искам сам да си го оправя .НЕ СЕ СЪРДЕТЕ зарда това че не ви разбирам ,но съм нов в тази област и тепърва се уча.

      Коментар


        #18
        bjlagypa написа:
        От всичко написано до тук, така и не разбрах направил ли си проверка на бушони ?
        Колега реших да проверя и бушоните и стигах до задънена улица.Нагледно на бушоните отпред над десния калник на кутията пише ,че бушона за мъглата е Т14 и F30.Дотук добре ,обаче видях отпред на кутията с бушоните на Т14 и F30 но няма нищо (предполагам ,че тези бушони би трябвало да зса за предни фарове за мъгла ,които аз нямам).Все пак някакви идеи за липсващите бушони и къде да търся бушоните за задните светлини за мъгла.Знам ,че попринцип има бушони в жабката но немога да разбера как се сваля и дали въобще има смисъл.Хайде някои да ми се притече на помощ ,че от 2 дена немоа да спя от яд!!!!!!!!
        Прикачени файлове

        Коментар


          #19
          Тук има схеми препечатай си ги и на място погледин с уреда кво става Вземи дна по дълга жица -4-5метра и провери отпред до отзад дали са наред жиците http://www.mediafire.com/?u8wr5uae975agh6
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #20
            kluchar написа:
            Тук има схеми препечатай си ги и на място погледин с уреда кво става Вземи дна по дълга жица -4-5метра и провери отпред до отзад дали са наред жиците http://www.mediafire.com/?u8wr5uae975agh6
            Нищо не схващам от тези схеми,би ли ми обеснил като на малумник ?И някакви идеи за бушоните за задните светлини за мъгла и бушоните в жабката (и евентуално как се сваля ако е нужно)??

            Коментар


              #21
              arbov написа:
              kluchar написа:
              Тук има схеми препечатай си ги и на място погледин с уреда кво става Вземи дна по дълга жица -4-5метра и провери отпред до отзад дали са наред жиците http://www.mediafire.com/?u8wr5uae975agh6
              Нищо не схващам от тези схеми,би ли ми обеснил като на малумник ?И някакви идеи за бушоните за задните светлини за мъгла и бушоните в жабката (и евентуално как се сваля ако е нужно)??
              Колега, въпросните бушони в "жабката" не се намират буквално в жабката. Когато седнеш в колата, в ляво (в страни и малко на доло) от волана имаш едно малко джобче. То се крепи с два пластмасови "винта". Отвъртъш ги (най-лесно става с монета от 1 стотинка) и капака се отваря надоло. Вътре се намира бушонното табло на колата и буксата за диагностика. Има и нарисувана легенда за самите бушони - кой за какво е и номерацията им. Някъде там има и щипка за ваденето им, тъй като са прекалено малки и трудно се вадят с ръка. Съжелявам че не мога да помогна със снимки или с информация кой бушон точно да погледнеш, понеже съм на работа и не ми остава време да се занимавам с това. Надявам се да съм бил полезен и достатъчно достъпно да съм ти обяснил
              Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
              Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
              Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!

              Коментар


                #22
                bjlagypa написа:
                arbov написа:
                kluchar написа:
                Тук има схеми препечатай си ги и на място погледин с уреда кво става Вземи дна по дълга жица -4-5метра и провери отпред до отзад дали са наред жиците http://www.mediafire.com/?u8wr5uae975agh6
                Нищо не схващам от тези схеми,би ли ми обеснил като на малумник ?И някакви идеи за бушоните за задните светлини за мъгла и бушоните в жабката (и евентуално как се сваля ако е нужно)??
                Колега, въпросните бушони в "жабката" не се намират буквално в жабката. Когато седнеш в колата, в ляво (в страни и малко на доло) от волана имаш едно малко джобче. То се крепи с два пластмасови "винта". Отвъртъш ги (най-лесно става с монета от 1 стотинка) и капака се отваря надоло. Вътре се намира бушонното табло на колата и буксата за диагностика. Има и нарисувана легенда за самите бушони - кой за какво е и номерацията им. Някъде там има и щипка за ваденето им, тъй като са прекалено малки и трудно се вадят с ръка. Съжелявам че не мога да помогна със снимки или с информация кой бушон точно да погледнеш, понеже съм на работа и не ми остава време да се занимавам с това. Надявам се да съм бил полезен и достатъчно достъпно да съм ти обяснил
                Колега за съжеление погледнах там вече и на легендата не видях нищо за въпросните светлини и все пак прегледах всички бушони , но нищо.Други идеи ?

                Коментар


                  #23
                  Ами това което си посочил на снимката (Т14) ми прилича на легло за реле. Може и причината при теб да е липсата на въпросното реле !
                  Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
                  Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
                  Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!

                  Коментар


                    #24
                    bjlagypa написа:
                    Ами това което си посочил на снимката (Т14) ми прилича на легло за реле. Може и причината при теб да е липсата на въпросното реле !
                    Добре ако е от релето ,защо другият работи .Пък и като се поразрових из нета теза легенда за фаровете за мъгла която имам е за предни фарове за мъгла , а аз фабрично нямам такива ,което евентуално води до липсата на релето на т14 и на бушона на ф30.Знака за задните е същия обаче е обурнат на другата страна.Незнам и аз вече,може да греша и сиурно изкъФявам Други идеи ?

                    Коментар


                      #25
                      Как така работи другият ?!? Пунто МК2 има само една светлина за мъгла и тя е отзад в ляво (ако не се лъжа ) От другата страна симетрично е разположена светлината за задна предавка .П.С. Само да отбележа че не съм на 100% сигурен кое е от ляво и кое от дясно но при всички положения от двата вида светлини (задна и за мъгла) имаш само по една.
                      Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
                      Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
                      Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!

                      Коментар


                        #26
                        bjlagypa написа:
                        Как така работи другият ?!? Пунто МК2 има само една светлина за мъгла и тя е отзад в ляво (ако не се лъжа ) От другата страна симетрично е разположена светлината за задна предавка .П.С. Само да отбележа че не съм на 100% сигурен кое е от ляво и кое от дясно но при всички положения от двата вида светлини (задна и за мъгла) имаш само по една.
                        И на мене ми беше хрумнала същата идея ,но ми се стори супер неадекватно да се сложи само от 1 страна,защото ако наистина в мъглата се вижда само 1 светлина някои може да помисли ,че карам мотопетка ,утре 6те слеза да проверя

                        Коментар


                          #27
                          кола

                          Е това да каже някой където има такава кола на ФОРД а ми Ескорт 99 и аз си мислех че крушката ми е няма а то се оказа че и цъкъл нямаше а само пластинки вместо жички ама и тук едвали да е така .Сега ще прегледам схемата Макарче съм парвил такива неща не се сещам как беше с 1 или 2 крушки .
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #28
                            bjlagypa написа:
                            Как така работи другият ?!? Пунто МК2 има само една светлина за мъгла и тя е отзад в ляво (ако не се лъжа ) От другата страна симетрично е разположена светлината за задна предавка .П.С. Само да отбележа че не съм на 100% сигурен кое е от ляво и кое от дясно но при всички положения от двата вида светлини (задна и за мъгла) имаш само по една.
                            Хах адекватно според производителите , неадекватно според мене,но ти излезе прав 2 дена по мъките ходя и не се усетих къде е проблема.И все пак гледали са да правят икономична кола ма чак по 1 светлина за задна и мъгла....както и да е благодаря на bjlagypa и на другите който ми помогнаха(все пак понаучих нещо)

                            Коментар


                              #29
                              Само за уточнение да добавя : прието е като някакъв вид стандарт за колите,мисля че беше след 90-та година, да са с по една светлина за мъгла отзад от ляво. Яд ме е само че не съобразих по рано че ти говориш за десен стоп иначе по-рано щях да ти спестя мъките. При някои коли с по-големи стопове се слагат по две светлини за мъгла и за задна скорост. Пример беше старото ми Рено Фуего което притежаваше целия набор от светлини (общо 6 секции на стопа). Друг приятел който имаше Джета 2 преди 90-та година и тя беше с 6 секции на стоповете и 2 бели светлини за задна, но само една за мъгла. След разглобяването се установи че десният стоп дори няма легло за крушка. При някои от по-новите автомобили това е решено като на мястото за крушка за мъгла се монтира крушката за задна светлина.
                              Прикачени файлове
                              Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
                              Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
                              Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!

                              Коментар


                                #30
                                кола

                                Днес гледах на едно Fiat Punto MK2 има само една крушка за мъгла -червена и от другата страна една за задна- скорост бялаТака че включи задна и ще светне като си на контакт
                                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                                Коментар

                                Working...
                                X