Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Халогени свързване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Халогени свързване

    Ще слагам халогени и умувайки къде да се свържа след главния прекъсвач, за да няма случки със забравени светли, реших да се включа на габаритите. Така за да има халогени трябва да има габарити, а за да има габарити трябва да има ключ Как мислите добра ли е идеята
    Прикачени файлове
    Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


    Когато целта е всичко и пътят е без значение!

    #2
    Ами като имаш предвид, че това е оригиналното решение - да, идеята е добра и правилна.Само че има една особеност - трябва да свържеш към габаритите някъде, където те излизат от лоста на волана, преди да се върне сигналът към контактния ключ. Ако свържеш някъде по таблото с бушони, след като габаритите минат повотрно през контактния ключ, ще се получи така, че когато си на "габарити без контакт" ще можеш да включваш фаровете за мъгла, а така не трябва да е.

    Коментар


      #3
      Е да разбирасе :D
      Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


      Когато целта е всичко и пътят е без значение!

      Коментар


        #4
        А къде се намира релето за габаритите?
        Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


        Когато целта е всичко и пътят е без значение!

        Коментар


          #5
          Няма реле за габаритите.

          Коментар


            #6
            Директно да ключето на лоста ли са?
            Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


            Когато целта е всичко и пътят е без значение!

            Коментар


              #7
              Да, директно. Можеш да си вземеш сигнал от габаритите на две места - едното е конектора на конзолата с лостовете, който се пада най-ляв, вертикално е разположен. Крайният кабел те интересува, той може би е с цвят ЖЪЛТО-ЗЕЛЕНО. Другото място, на което може да се "включиш" е буксата, която влиза в контактния ключ, по-точно - тази с 4-те кабела. На нея има кабели ОРАНЖЕВО-БЯЛО, СИНЬО-БЯЛО, ЖЪЛТО, и ЖЪЛТО-ЗЕЛЕНО. Това ЖЪЛТО-ЗЕЛЕНО е същото като онова от преди малко. По него токът за габаритите отива от лоста към конт. ключ, откъдето после по ЖЪЛТИЯ кабел отива към таблото с бушони и към габаритите. Само че по този ЖЪЛТ кабел вече минава и токът за "габарити без контакт", така че не е добре да го използваш, въпреки че пак води до габаритите. Така че - на едно нормално отворено реле - свързваш сигнал от ЖЪЛТО-ЗЕЛЕН кабел към краче 85, някъде на кабела си монтираш ключето за вкл./изкл., краче 86 свързваш към маса, краче 30 - към постоянни +12В с бушон 15 А и кабел 1.5 кв. мм, а краче 87 - два кабела - по един за лява и дясна светлина за мъгла. От един от двата кабела пускаш тъничък кабел, който да ти захранва лампичка на ключето, ако имаш. Също така по един тъничък кабел е добре да свържеш през диод към кабела, който захранва релето на задните светлини за мъгла. Това е оригиналното решение. Така ще можеш да си пускаш само светлини за мъгла, без къси. Малко сложно звучи, може би, но всъщност не е трудно изобщо.Провери ли дали случайно няма оригинални кабели, та само да сложиш едно реле и си готов?

              Коментар


                #8
                Сложих ги вече всичко е ОК. Хванах се на конектора към фара. Верно по-дълги кабели ама по-бързо стана. Само исках да сложа един диод на бобината на релето и забравих, но друг ден. Имах оригинални кабели, но с тях щеше да е също дандания, понеже беше трудно да ги проследя, а и нямам оригинален бутон за халогените в купетоИскам да споделя че операцията струваше доста ефтино, но с никак не лош резултат. Халогените са за 14лв. но неочаквано светят много добре.Остана само да ги регулирам но друг ден че се изморих за днес
                Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                Коментар

                Working...
                X