Здрасти, Първо хубавото - купих си нова музика - едно Сони GT200. Веднага си го закачих, пее, свети ... ОБАЧЕ като врътна ключа на парк позиция и спира Сони-то.Т.е. светят габаритите, но за него ток няма.Имате ли някаква идея какво не съм вързал като хората ?Изглеждаше като за малоумни - два "евро" жака, в две "евро" дупки, плюс една антена ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нова музика - нов проблем :)
Collapse
X
-
pugsy написа:прегледай си + данеби да си ги вързал на неправилното място или да дава на късо някъдеFiat Bravo GT -> дзверчето
Коментар
-
Mitko написа:Ти имаше ли евробукса или ти монтираха такава заедно с радиото. В моята кола евробукса нямаше и аз вързах директно кабелите. В снопа кабели имаше 2 захранващи. Червен и оранжев. Червеният е за постоянен +, а оранжевия е към контактния ключ. Идеята е постоянни плюс да подържа паметта на радиото а другия да го пуска и гази когато даваш на контакт. Аз възах всичко на червения кабел.Fiat Bravo GT -> дзверчето
Коментар
-
При повечето автомобили принципно е както казват Митко и Uneek (по-различно е връзването на плюсовите кабели при VW например . Но не е лошо да провериш консумацията на ток след това (при изключени всички консуматори). Разкачваш единия кабел на акумулатора, връзващ последователно мултицет (мериш ток, не напражение - добре е да започнеш от по-голям обхват, напр. 20 А, за да не гръмнеш уреда), гасиш всички консуматори (вкл. затваряш вратите и натискаш бутона за алармата при двигателя, ако имаш такъв) и мериш. Консумацията не трябва да надвишава 20-30 mA (зависи дали имаш аларма и каква е). И малко повече да е, не е фатално, но ще ти се разрежда акумулаторът.ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Най добре с пробна лампа намираш на кой извод имаш постоянно 12 волта и връзваш на него и червения и жълтия кабел. Така ще работи постоянно без значение в коя позиция ти е контатния ключ в Фиат не е предвидена верига която да подава 12 волта при вкаран ключ без да е даден на контакт както при опел например което не е кои знае каква голяма загуба разбира се.
Коментар
-
stenli написа:Най добре с пробна лампа намираш на кой извод имаш постоянно 12 волта и връзваш на него и червения и жълтия кабел. Така ще работи постоянно без значение в коя позиция ти е контатния ключ в Фиат не е предвидена верига която да подава 12 волта при вкаран ключ без да е даден на контакт както при опел например което не е кои знае каква голяма загуба разбира се.Fiat Bravo GT -> дзверчето
Коментар
-
Единия жак които е с 8 кабела т.е. всички пера са заети е за говорителите. Другия е за захранване и управление на антена ако е автоматична.На него от към страната на радиото трябва да имаш черен, жълт, червен, син кабели.Черния е маса както се досещаш. Синия е управление на автоматична антена.Проверяваш при изваден контактен ключ на кои от двата - жълтия или червения има захранване.ако е червения - отрязваш жълтия от буксата и го връзваш към червения.ако е жълтия правиш обратаната процедура.дано това обяснение ти помогне
Коментар
-
Да, разбрах какво ми казвате. Ще пробвам довечера, и като се докопам до компютър ще докладвам резултатите Мерси за помощта.П.С. : не е като да нямам 10лв да ми го направи разбирач, просто ми доставя удоволствие да научавам нови неща - как по-добре освен с главата напред.Fiat Bravo GT -> дзверчето
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар