Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нова музика - нов проблем :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нова музика - нов проблем :)

    Здрасти, Първо хубавото - купих си нова музика - едно Сони GT200. Веднага си го закачих, пее, свети ... ОБАЧЕ като врътна ключа на парк позиция и спира Сони-то.Т.е. светят габаритите, но за него ток няма.Имате ли някаква идея какво не съм вързал като хората ?Изглеждаше като за малоумни - два "евро" жака, в две "евро" дупки, плюс една антена ...
    Fiat Bravo GT -> дзверчето

    #2
    прегледай си + данеби да си ги вързал на неправилното място или да дава на късо някъде

    Коментар


      #3
      pugsy написа:
      прегледай си + данеби да си ги вързал на неправилното място или да дава на късо някъде
      Абе ще го отворя пак, ще разгледам, пък ако не намеря причината ще отида в някое магазинче да ми го монтират като хората.Макар че изглежда като да няма къде да сбъркаш ... ама пее само като работи мотора ...
      Fiat Bravo GT -> дзверчето

      Коментар


        #4
        Даваш накъсо жълтия и червения плюс и пееш

        Коментар


          #5
          Mitko написа:
          Ти имаше ли евробукса или ти монтираха такава заедно с радиото. В моята кола евробукса нямаше и аз вързах директно кабелите. В снопа кабели имаше 2 захранващи. Червен и оранжев. Червеният е за постоянен +, а оранжевия е към контактния ключ. Идеята е постоянни плюс да подържа паметта на радиото а другия да го пуска и гази когато даваш на контакт. Аз възах всичко на червения кабел.
          Купих си радиото от електрон.бг. Донесоха го, в комплекта имаше преход от сони-букса към 2 евробукси.Двете, които стърчаха от моето табло абсолютно точно паснаха в преходника. От таблото стърчи и антенен кабел, който също с подходящ преходник (от комплекта) влезе точно в антенния вход.Освен тях от таблото стърчи само още един кабел- трицветна букса -който предполагам е за CD changer. (защото и в багажника имам изход). Та сега всичко е перфектно докато мотора работи. Ако спра мотора (дори на парк позиция) не работи музиката.
          Fiat Bravo GT -> дзверчето

          Коментар


            #6
            червен и жълт трябва да еоранжевия е когато цъкнеш на габарити и касетофона е изключен,копчетата ти светят(в някой случей и осветлението на дисплея-според зависи от марката)

            Коментар


              #7
              Не разбирам много от електрика, но когато монтираха мойта музика, изрично ме попитаха дали искам да свири винаги или само на контакт, така че явно се монтира по различан начин.
              Shit happens, sometimes...
              Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
              Marea 1.8 HLX - червена като аватара

              Коментар


                #8
                Изтеглих си един инсталационен гайд за американци. Там се виждат две допълнителни жички, които сякаш аз нямам ... Червен и Жълт плюс се казват ...Пише да се вържат червената към парк позицията, жълтата към постоянния ток.Като остане време ще търся
                Fiat Bravo GT -> дзверчето

                Коментар


                  #9
                  При повечето автомобили принципно е както казват Митко и Uneek (по-различно е връзването на плюсовите кабели при VW например . Но не е лошо да провериш консумацията на ток след това (при изключени всички консуматори). Разкачваш единия кабел на акумулатора, връзващ последователно мултицет (мериш ток, не напражение - добре е да започнеш от по-голям обхват, напр. 20 А, за да не гръмнеш уреда), гасиш всички консуматори (вкл. затваряш вратите и натискаш бутона за алармата при двигателя, ако имаш такъв) и мериш. Консумацията не трябва да надвишава 20-30 mA (зависи дали имаш аларма и каква е). И малко повече да е, не е фатално, но ще ти се разрежда акумулаторът.
                  ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                  Коментар


                    #10
                    Най добре с пробна лампа намираш на кой извод имаш постоянно 12 волта и връзваш на него и червения и жълтия кабел. Така ще работи постоянно без значение в коя позиция ти е контатния ключ в Фиат не е предвидена верига която да подава 12 волта при вкаран ключ без да е даден на контакт както при опел например което не е кои знае каква голяма загуба разбира се.

                    Коментар


                      #11
                      stenli написа:
                      Най добре с пробна лампа намираш на кой извод имаш постоянно 12 волта и връзваш на него и червения и жълтия кабел. Така ще работи постоянно без значение в коя позиция ти е контатния ключ в Фиат не е предвидена верига която да подава 12 волта при вкаран ключ без да е даден на контакт както при опел например което не е кои знае каква голяма загуба разбира се.
                      За какъв извод говорим. При мен от таблото излизат:1. Два еврожака - горе долу еднакви, единия с 3-4 контакта, другия с повечко2. Един жак за антена3. Един троен еврожак за чейнджърКъде да закача тези два плюса - жълт и червен.
                      Fiat Bravo GT -> дзверчето

                      Коментар


                        #12
                        Единия жак които е с 8 кабела т.е. всички пера са заети е за говорителите. Другия е за захранване и управление на антена ако е автоматична.На него от към страната на радиото трябва да имаш черен, жълт, червен, син кабели.Черния е маса както се досещаш. Синия е управление на автоматична антена.Проверяваш при изваден контактен ключ на кои от двата - жълтия или червения има захранване.ако е червения - отрязваш жълтия от буксата и го връзваш към червения.ако е жълтия правиш обратаната процедура.дано това обяснение ти помогне

                        Коментар


                          #13
                          Да, разбрах какво ми казвате. Ще пробвам довечера, и като се докопам до компютър ще докладвам резултатите Мерси за помощта.П.С. : не е като да нямам 10лв да ми го направи разбирач, просто ми доставя удоволствие да научавам нови неща - как по-добре освен с главата напред.
                          Fiat Bravo GT -> дзверчето

                          Коментар


                            #14
                            Много глупаво се чувствам ....Те хората са го написали в упътването, ама аз нали съм умна глава и давам без да чета "If there is no accessory position, connect to the +12V power (battery) terminal which is energized at all times."
                            Fiat Bravo GT -> дзверчето

                            Коментар


                              #15
                              захранване на Касетофон

                              Нова че нямаш + когато не е на контакт е хубаво но когато искаш да слушаш музика и когато си спрял е кофти.най лесно можеш да вземеш направо + от Акумолатора с предпазител и проблема решен.
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X