IvoMarea написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с плафона в багажника /Мареа седан 97
Collapse
X
-
несветеща лампа в багажника
Колеги, имах същия проблем с новозакупената от мен Брава ’99г - не светеше лампата в багажника. След като сега по празниците се гъзурчихме с шурея ми по колата и установихме, че липсва (-) отрязахме червено-зеления кабел и го закачихме към новомонтиран от нас бутон като за аларма на предния капак (един такъв дълъг, с резба и 2 гайки, който се монтира, за да може като се отвори капака да подаде маса и да задейства алармата). Проблемът ми се реши моментално и сега като отворя багажника вътре свети така, че можеш книга да четеш. Поздрави!
Коментар
-
Rokambol написа:IvoMarea написа:Rokambol написа:Ключето е в прага на багажника. Опитай, съмнявам се да е това. Честотата на мигане е прекалено стабилна, за да е проблем в ключето. Поне при мен. За теб не знам какво е точно мигането, разбира се.Fiat Marea
Коментар
-
колеги, при мен също се изгуби осветлението в багажника на Мареата. Понякога на моменти светва, но с бързи премигвания, но това е доста рядко. Та, дали в ключето прекъсвач е проблемът или проблем с кабела, като оставим на страна горепосочената платка/схема?Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
Коментар
-
didalko написа:колеги, при мен също се изгуби осветлението в багажника на Мареата. Понякога на моменти светва, но с бързи премигвания, но това е доста рядко. Та, дали в ключето прекъсвач е проблемът или проблем с кабела, като оставим на страна горепосочената платка/схема?Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
IvoMarea написа:didalko написа:колеги, при мен също се изгуби осветлението в багажника на Мареата. Понякога на моменти светва, но с бързи премигвания, но това е доста рядко. Та, дали в ключето прекъсвач е проблемът или проблем с кабела, като оставим на страна горепосочената платка/схема?Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
Коментар
-
didalko написа:IvoMarea написа:didalko написа:колеги, при мен също се изгуби осветлението в багажника на Мареата. Понякога на моменти светва, но с бързи премигвания, но това е доста рядко. Та, дали в ключето прекъсвач е проблемът или проблем с кабела, като оставим на страна горепосочената платка/схема?Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
IvoMarea написа:didalko написа:IvoMarea написа:didalko написа:колеги, при мен също се изгуби осветлението в багажника на Мареата. Понякога на моменти светва, но с бързи премигвания, но това е доста рядко. Та, дали в ключето прекъсвач е проблемът или проблем с кабела, като оставим на страна горепосочената платка/схема?Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
Коментар
-
Колеги, след направената проверка с ключето установих следните неща:1. Веригата на плафона е ОК т.е. като направя мост на буксата(извадена) и лампата си светва.2. Замервах съпротивлението на ключето при изключена букса и установих, че то си работи. Тоест с мултиметър мерих съпротивлението при натиснато и при ненатиснато бутонче на ключето-прекъсвател. Съответно, като е в отпуснато(ненатиснато) състояние си има съпротивление и то е някъде около 220 ома. При натиснато състояние съпротивлението му е безкрайно т.е. веригата се прекъсва вътре. От което следва, че ключето работи.3. При включена букса, обаче лампата на плафона НЕ свети. Проблем с буксата няма, понеже замервах и всичко е точно с нея т.е. и мъжкото и женското са ОК.Възможно ли е, ключето да работи т.е. да отваря и затваря веригата, но при затворена верига да прави проблем и да прекъсва, когато е закачена лампата на плафона?Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
Коментар
-
didalko написа:Колеги, след направената проверка с ключето установих следните неща:1. Веригата на плафона е ОК т.е. като направя мост на буксата(извадена) и лампата си светва.2. Замервах съпротивлението на ключето при изключена букса и установих, че то си работи. Тоест с мултиметър мерих съпротивлението при натиснато и при ненатиснато бутонче на ключето-прекъсвател. Съответно, като е в отпуснато(ненатиснато) състояние си има съпротивление и то е някъде около 220 ома. При натиснато състояние съпротивлението му е безкрайно т.е. веригата се прекъсва вътре. От което следва, че ключето работи.3. При включена букса, обаче лампата на плафона НЕ свети. Проблем с буксата няма, понеже замервах и всичко е точно с нея т.е. и мъжкото и женското са ОК.Възможно ли е, ключето да работи т.е. да отваря и затваря веригата, но при затворена верига да прави проблем и да прекъсва, когато е закачена лампата на плафона?Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
Ето как подмених прекъсвача в ключалката на задния капак на Марея седан:1. Изтръгнах стария прекъсвач - той правеше някаква верига и на таблото чек-панела ми примигваше при отворен багажник, но не можеше да пусне тока за лампата в багажника.2. Купих ключе-прекъсвач с 2 вериги (нормално отворена и затваряща при натискане). Ключето е с дълго ламаринено рамо, което може да се отреже и огъне според нуждата ни (имаше нужда и от 2-те операции - скъсяване и огъване).3. Опитах да занитя ключето на задния капак с изкривяване на оста на най-малките поп-нитове - това доведе до счупване на прекъсвача и покупката на нов (добре, че струва стотинки )4. Запоих кабелчетата от буксата към новото ключе (към първата и третата клема - те са на свободно отворената верига).5. Разпробих с бургия 3 мм. ключето, както и дупките на багажника - сега пък се оказа, че най-малките поп-нитове влизат, но са къси и не могат да захванат.5. Купих винтчета 3 мм. - дължина минимум 16 мм. (пробвах и с 10 мм. - не стана).6. Сложих отгоре пластмасовото капаче и вече имам лампа в багажника (таймерът работи), а и вече не ми примигва за отворен багажник, а си свети постоянно индикацията на таблото.Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар